Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر Dead Island: Epidemic+نقد و بررسی تریلر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دیروز تریلری از بازی Dead Island: Epidemic منتشر شد که چند ویژگی و محیط بازی را به نمایش میگذارد.سازنده بازی Dead Island: Epidemic که توسط  Deep Sliver خالق سری بازی های Dead Sland است ساخته شده است.
از تحلیل و بررسی تریلر منتشر شده می توان فهمید گیم پلی بازی نسبت به نسخه های قبلی خود تغییر کرده است؛تنوع سلاح ها و مهارت ها در بازی بسیار زیاد است،طراحی سلاح ها جالب و احمقانه بنظر میرسند و طراحی آنها بیشتر مانند وسایل مورد علاقه کودکان است مثلا یک سلاح شبیه آبنبات چوبی است،یک سلاح از عروسک ساخته شده است و با توجه به رایگان بودن این بازی از گرافیک و گیم پلی تقریبا قابل قبولی برخوردار است.چیز دیگری که در تریلر به آن اشاره شد کنترل شخصیت بر اساس کنترل استاندارد(WASD)صورت می گیرد که اشاره به آن کمی از نظر من عجیب بود! 
این بازی یک بازی آنلاین مولتی پلیر است در که در بازی دو تیم چهار نفره به رقابت با هم میپردازند؛مثلا در یکی از حالات هر یک از دو گروهی که پرچم خود را از میان انبوهی از دشمنان و زامبی ها به نقطه پایان برساند پیروز میدان است و به عنوان جایزه مهارت و سلاح های متعددی به تیم برنده واگذار میشود.
آنطور که بنظر میرسد Dead Island: Epidemic مانند نسخه های قبلی خود از خشونت و سختی خبری نیست یا خیلی کم است و بجای سختی و ترسناک بودن جو و گیم پلی بازی بگونه ای تغییر کرده که فضایی رقابتی بین بازیکنان بوجود بیاید.
همانگونه که گفته شد این بازی یک بازی مولتی پلیر آنلاین Free To Play است.
شما میتوانید برای فهمیدن هر چه بهتر آنچه که توضیح داده شد از لینک زیر تریلر Dead Island: Epidemic را مشاهد یا دانلود کنید: 
 

[تصویر:  iiv779iqxbkg7jofg.jpg]

 

 

 

 

 
حس خوبی نسبت به بازیش ندارم ...
البته اطلاعات زیادی هم ازش ندارم ولی کلا حس خوبی ندارم.
ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
کلا بیشتر از اینم از دست deep silver بر نمیاد

 
سلام
دیگه کم کم داره تکراری میشه بازی