Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خلاصه مصاحبه با مدیر هنری AC:Unity وی در مورد ویژگی های جدید این بازی توضیح میدهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
در مصاحبه ای که با آقای Alex Amancio مدیر هنری بازی Assassin's creed:Unity صورت گرفته وی توضیحاتی در مورد این بازی داده و بعضی از ویژگی های جدید آن را معرفی کرده است.

او در این مصاحبه اذعان داشته که فرانچایز Assassin's creed فقط یک عنوان زیبا و بزرگ سالانه نیست زیرا همیشه دستخوش تغییراتی بوده و تغییرات قابل توجهی در آن بوجود آمده است و برای اعمال این تغییرات این همیشه از سعی شده از طریق رای گیری و نظر سنجی در مورد اعمال یا عدم اعمال این تغییرات استفاده شود.ایشان همچنین گفتند گیم پلی بازی دست خوش تغییراتی بوده.
[تصویر:  6iz6j7b3pcj03w9fg.jpg]
از چیز های جالبی که Alex Amancio به آن اشاره کرد صدا ها در بازی عالی و بسیار طبیعی کار شده اند و بازیکن گاهی ممکن است از بازی دست بکشد و به صدا های داخل بازی گوش کند که Assassin's Creed Unity این ویژگی منحصر به فرد را مدیون آقای Stephen Totilo است.
یکی از ویژگی های دیگری که در بازی وجود دارد ساخت مواد مختلفی از مواد شیمیایی است و طرز ساخت مواد شیمیایی سودمند فقط با نفع انفعالات سیستمیکی صورت می گیرد که میتوانم بگویم تاکنون فقط در این بازی مشاهده شده است و قطعا برای بازیباز مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.
سپس آقای Alex Amancio شروع کرد با هیجان درمورد جمعیت و واکنش مردم توضیح دادن و گفت جمعیت و تراکم مردم در این نسخه -به لطف معماری مناسب کنسول های نسل هشتم-بسیار بیشتر شده و نیز واکنش آن ها نیز به طبع غیر قابل پیش بینی تر شده است ولی با این شرایط واکنش هر فرد نیز منحصر به فرد است مثلا از چیز هایی که برای من جالب بود صدای دعوای زن و شوهری در بازی بود!
بالا رفتن و پایین آمدن در محل ها و شرایط مختلف متفاوت است و در در بازی می تواند از یک دکمه برای قوز کردن و مخفی شدن پشت موانع استفاده کنید ولی این را در نظر باید داشته باشید Arno قوز میکند ولی این شرایط برای وی کمی سخت است!
سیستم هشدار تهدید مانند Farcry 3 طراحی شده و بازیکنان باید لکه بینی خوبی داشته باشند تا بفهمند دشمن و هدف آنها دقیقا در کجا قرار دارد.
[تصویر:  stp1dpcbddtcvw3fg.jpg]
صحبت Alex Amancio در مورد مخفی کاری در بازی:
  آیا در Assassin's Creed:Unity بهترین را استفاده از سبک مخفی کاری است؟و شرایط و چیز هایی که فردی که از مخفی کاری استفاده میکند با فردی که بی محابا و با فرار مراحل را بپایان می رساند یکسان است؟  
Amancio در ابتدا گفت:((همه چیز برای مخفی کاری بهتر از همیشه ساخته شده است.))
مخفیکاری یک پروسه بسیار پیچیده است،بطوری که بعصی از وب سایت ها کل محتوای خود را به بررسی یک سیستم مخفیکاری خوب و آنچه که از یک بازی مخفیکاری انتظار می رود اختصاص داده اند.همه ما بازی هایی که در آن یا بخشی از آن از مخفیکاری استفاده شده تجربه کرده ایم و ممکن است با بازی کردن کن ذهن ما تا حد انفجار به آن مشغول شود و یا نه آن بازی مخفی کاریش آنقدر بد و ضعیف بوده که برای ما برای ما بسیار کسل کننده و خسته کننده بوده است
این واقعا سخت است  و چیزی که باعث لذت بخش تر شدن مخفی کاری می شود مثلا فردی از بازی خود ارزیابی ذهنی در فکر خود بوجود می آورند و درصورت موفق نشدن به انجام آن خود را مجازات می کنند و بازی را دوباره بارگزاری می کنندو خود را مجبور می کنند تا با شروع دوباره آن مرحله به رضایت بخش ترین حالت آن تمام کنند؛گاهی اوقات بازیباز 45 ثانیه در یک کمد مخفی میشود تا نگهبانی که به او شک کرده بی خیال او شود.برخی بازیکنان از راه ها ساده بازی مخفیکاری را پیش می برند مثلا با دیدن سایه و دیدن دشمنان در بازی ولی بعضی بازیکنان از دسته اول با هوش ترند و از سیستم های ذهنی پیچیده تری برای پیشبرد بازی خود استفاده می کنند مثلا  از عوامل غیر باینری(نمی دونید چیه تو نظرات بگید توضیح بدم!)برای تشخیص و پیشبرد بازی استفاده می کنند.
برخی بازیکنان هم با دانستن دقیق این که دقیقا نحوه عمل کرد ابزار و مهارت و تکنیک هاو نیز این که هوش مصنوعی چه کار و عکس العملی از خود نشان می دهد و بعضی در مخفیکاری از هرج و مرج داخل بازی برای مخفیکاری بهره می برند.رفتار برخی بازیکنان هم در بازی های مخفی کاری غیر قابل تشخیص است و ممکن است گاهی از انفجار و درگیری در بازی مخفی کاری(!!!)لذت ببرند.
برخی افراد هم مانند بازی های RPG از یک عامل برای مخفی کاری استفاده می کنند و برخی فقط مبتنی به مهارت خود هستند.
همانطور که دیدید راه های گوناگونی برای بازی کردن یک بازی با سبک مخفی کاری وجود دارد و هیچ کسی هنوز فرمول اصلی یک بازی با سبک مخفی کاری را نمی داند وبه همین دلیل است سبک مخفی کاری خود دارای انشعابات و بخش های گوناگون وجود دارد مثلا بازی هایی مثل: Dishonored, Thief and Metal Gear Solid با این که س سبک همه آنها مخفی کاری است ولی در نحوه مخفی کاری و پیشبرد بازی متفاوتند.هدف ما لذت بردن فقط یک دسته مشخص از یک بازی مخفی کاری نیست،ما
می خواهیم همه لذت ببرند و یک تجربه متفاوت باشد برای همه باشد.
با این حال Assassin's Creed:Unity یک سبک مخفی کاری خوب را عرضه می کند ولی با این حال خطری که یوبیسافت را تهدید می کند خطر بیگانگی بسیاری از طرفداران بازی با نسخه جدید بعلت تغییر عمده در بخش ها مختلف بازی است. 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vikings

ترجمه ی بسیار عالی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img]

از این اساسین بسیار  خوشم اومد. واقعا تریلری که توی کنفرانس میاکروسافت پخش شد کو آپ زیبایی رو به نمایش گذاشت[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] یکی از مورد انتظار ترین بازی های امسالم هست
خسته نباشی ...

از گرافیک بازیش خوشم میاد. شخصیتشم خیلی خوبه لباسش، سلاحاش و گروهش واقعا خوب طراحی شدن و معلومه روش کار شده و وقت خیلی زیادی برای طراحیشون گرفته شده. (ولی بازم هیچکی اتزیو نمی شه)
ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ممنون بابت ترجمه خیلی خوب بود [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

AC ها که هنوز که هنوزه نتونستن بزنن رو دست ACII که واقعاً میشه گفت بهترین AC ساخته شده هست. Alex Amancio که با Revelations زیاد خوب کار نکرد و آخرش Revelations متای 80 رو گرفت. به این نسخه زیاد امیدی ندارم ولی برای من اگه برگرده به ریشه ها و دوباره یک گروه بزرگ اساسین دورِ هم جمع بشن + مبارزات تاکتیکی و سخت تر بشن + مخفی کاری حداقل در حد همون WD باشه واقعاً عالی میشه. این مخفی کاری رو که گفت و قابلیت نشستن آرنو که خیلی ازش خوشم اومد فقط امیدوارم تو بازی نهایی این قابلیت باشه، تو AC IV: BF که تو تریلرا نشون میداد ادوارد نشستنی بین بوته ها جا به جا می شد ولی تو بازی نبود...[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
ممنون از خبر رسانیت یه نکته به نظرم رسید گفتم بگم
"به" رو نچسبون مثلا: "بعلت" نه؛ باید بنویسی "به علت"
موفق باشی[img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
تو یک کلام بازیش فوق العاده است
ممنون از ترجمه
ترجمه عالی بود لذت بردم [img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
فقط لطفا این تیکه رو اصلاح کن:
نقل‌قول: سبک مخفی کاری خود دارای انشعابات و بخش های گوناگون وجود دارد مانند بازی هایی مثل:divisiveness over games like Dishonored, Thief and Metal Gear Solid وجود دارد.
در کل حرف نداری[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
(06-28-2014, 11:25 PM)'The Outsider' نوشته است: [ -> ]ترجمه عالی بود لذت بردم [img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
فقط لطفا این تیکه رو اصلاح کن:
نقل‌قول: سبک مخفی کاری خود دارای انشعابات و بخش های گوناگون وجود دارد مانند بازی هایی مثل:divisiveness over games like Dishonored, Thief and Metal Gear Solid وجود دارد.
در کل حرف نداری[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 

 
حق با توئه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]ممنون تذکر دادی اصلاح شد.


 
خیلی ترجمه خوبی بود[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]با شخصیت اصلی این نسخه خیلی حال می کنم[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
حرفای جالبی زدند ایشون که آدمو نسبت به آینده این فرانچایز امیدوار میکنه هر چند یوبی سافت همیشه قبل از انتشار AC جدید خبر از متفاوت بودن اون میده که تا حالا خلافش ثابت شده متاسفانه 
ممنون بابت خبرتون [img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
صفحه‌ها: 1 2