Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Mortal Kombat X | Offical thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
خدا رو شکر
یعنی این بازی اخر بازی های مبارزه ای هست با اینکه از موتور UR 3استفاده شده ولی گرافیک واقعا بالایی داشت و از سیستم مبارزه ای این نسخه هم خیلی خوشم اومد.
در مورد شخصیت ها هم هر کی رو میخواند اضافه کنند و هر کی رو میخواند حذف کنند ولی این دو تا رو کاری بهش نداشته باشند یکی نوب سایبات و یکی کیتانا یعنی عجب شخصیت ها و فن های خفنی دارند.
البته این شخصیت های جدید هم خیلی خوب هستند و پرستیژ خیلی باحالی دارند.
(12-10-2014, 11:43 PM)مجید نصر نوشته است: [ -> ]یعنی این بازی اخر بازی های مبارزه ای هست با اینکه از موتور UR 3استفاده شده ولی گرافیک واقعا بالایی داشت و از سیستم مبارزه ای این نسخه هم خیلی خوشم اومد.
در مورد شخصیت ها هم هر کی رو میخواند اضافه کنند و هر کی رو میخواند حذف کنند ولی این دو تا رو کاری بهش نداشته باشند یکی نوب سایبات و یکی کیتانا یعنی عجب شخصیت ها و فن های خفنی دارند.
البته این شخصیت های جدید هم خیلی خوب هستند و پرستیژ خیلی باحالی دارند.
سایه شاید باشه ولی کیتانا رو شک دارم چون تو قسمت قبل مُرد.[img]images/smi/s0 (41).gif[/img]
ظاهر جدید Kung Lao برای Mortal Kombat X را در اینجا تماشا کنید – اطلاعات جدید 

[تصویر:  date.png] دی ۱۱ام, ۱۳۹۳| ۱۱:۱۰ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1408346485-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1408346485] 

[تصویر:  kung_lao_mortal_kombat_wallpaper-250x164.jpg]
هواداران سری بازی Mortal Kombat به خوبی با یکی از محبوب ترین راهبین شائولین یعنی Kung Lao آشنا هستند. این شخصیت هنوز به طور رسمی برای Mortal Kombat X معرفی نشده است و خبری از تریلر آن هم نیست. با این حال یک سری تصویر از اسکن شده از مجلات، ظاهر جدید Kung Lao را با همان کلاه تیغه دار مشهورش نشان می دهد. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.کاربری با نام AeroGrunt از سایت TestYourMight.com، به تازگی تصاویر اسکن شده ای را از یک مجله به نام “Pelaaja” منتشر کرده است که شخصیت Kung Lao را نشان می دهد. با توجه به این تصاویر، Kung Lao در Mortal Kombat X پیرتر شده است و پوششی جدید را بر تن دارد.متنی که در زیر مشاهده می کنید، توضیحات است که در مجله آمده:
 
نقل‌قول: شخصیت Kung Lao مانند بقیه مبارزین، دارای ۳ سبک مبارزه متفاوت است که عبارتند از Tempest ،Buzz Saw و Hat Trick. تفاوت هایی که بین این سبک های مختلف موجود است، طبق توضیحات سازندگان، بیش از هر شخصیت دیگری می باشد. با سبک Tempest مبارز شما بیشتر بر روی حمالات چرخشی تمرکز خواهد کرد به علاوه حرکتی که اجازه می دهد کلاه مخصوصش را در اطراف خود به پرواز در آورد تا مانند یک سپر عمل کند. با باز Buzz Saw بازیکنان کنترل بیشتری روی حملات کلاه و پرتاب آن خواهند داشت. Hat Trick نیز از همه جالب تر است چرا که شما می توانید کلاه خود را پرتاب کرده و هر زمان که اراده کنید آن را به سمت خود باز گردانید. این قابلیت باعث می شود که شما کمبوهای طولانی مدتی را اجرا کنید.
[تصویر:  kung-250x170.jpg] [تصویر:  kung1-250x187.jpg] [تصویر:  kung3-250x187.jpg] [تصویر:  kung4jj-250x157.jpg]

در ادامه یک سری اطلاعات اضافه هم منتشر شده اند که جدای بحث معرفی Kung Lao می باشند:
 
نقل‌قول: اجرای بازی Mortal Kombat X اگر دچار باگ یا مشکلی شود، از یک سیستم رفع باگ خودکار مانند Injustice استفاده خواهد کرد.آقای Ed Boon اعلام کرده اند که بخش آنلاین این بار بسیار پیچیده تر خواهد بود و شما حتی می توانید در آغاز کار، متحدین خود را از میان فرقه های Lin Kuei ،White Lotus ،Brotherhood of Shadows ،Special Force و Black Dragon انتخاب کنید. هر بازیکن با انجام مبارزات مختلف، امتیازاتی را تحت عنوان “battle points” دریافت خواهد کرد که این مسئله تعیین کننده ظاهر منوها در بخش چندنفره و تک نفره خواهد بود. چنین مسئله ای باعث می شود که هر بازیکن سبک مورد علاقه خود را در پیش گیرد حال چه بخواهد تنها بازی کند یا با دیگران.چالش های بیشتری نیز به مرور زمان معرفی خواهند شد به عنوان مثال challenge tower باز خواهد گشت. این بار چالش های موجود در برج ثابت نیستند و هر ساعت تغییر می کنند.
در آخر متذکر می شویم که این اطلاعات، لو رفته هستند و نه رسمی. پس امکان ایجاد هر گونه تغییرات و یا حذف جزئیات در معرفی رسمی وجود دارد.Mortal Kombat X در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC ،PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود که یک استدیو خارجی، عنوان نامبرده را برای کنسول های PlayStation 3 و Xbox 360 پورت کند.
Ed Boon: این شما و این هم تریلر Kung Lao در بازی Mortal Kombat X



[تصویر:  date.png] دی ۱۴ام, ۱۳۹۳| ۲۱:۱۰ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1408346485-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1408346485]
[تصویر:  kung_lao_mortal_kombat_wallpaper-250x164.jpg]



اینطور که به نظر می آید شخصیت Kung Lao قرار است که به عنوان یکی از مبارزان Mortal Kombat X معرفی شود و آقای Ed Boon هم به عنوان خالق سری بازی Mortal Kombat کلی با معرفی رسمی که قرار است صورت گیرد خوش می گذرانند.
چند روز پیش بود که تصاویر اسکن شده ای از یک مجله به نام “Pelaaja” بدستمان رسید و در آن ما شاهد شخصیت Kung Lao بودیم. در Mortal Kombat 9 به نظر می آمد که این مبارز شائولین کشته شده است اما ما شاهد بازگشت او هستیم که پیرتر هم شده.
بعد از انتشار این تصاویر هواداران به سراغ آقای Ed Boon رفتند و تقاضای انتشار تریلر این شخصیت را کردند. ایشان هم بعد از اینکه دیدند کاربران تصاویر اسکن شده را نشان می دهند، چنین پاسخی را ارائه کردند:
نقل‌قول: آآآ … یه چند دقیقه به من وقت بدهید …
و بعد تصویر زیر منتشر شد:
[تصویر:  B6XuRqJCQAEEWQV.jpg-large.0.0-250x141.jpeg]



تریلر Kung Lao
پاسخ کاملا طنز آقای Boon را شاهد هستید! بعد از این تصویر هم پرسیده شد که Reptile در کدام مجله خواهد بود؟ پاسخ باز هم طنز بود:
نقل‌قول: سه ماه نامه مارمولک ها؟
برای توضیحات تکمیلی پیرامون شخصیت Kung Lao در Mortal Kombat X به لینک داده شده در بالا مراجعه کنید.
Mortal Kombat X در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC ،PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود که یک استدیو خارجی، عنوان نامبرده را برای کنسول های PlayStation 3 و Xbox 360 پورت کند.
از کنترلر Mortal Kombat X رسما رونمایی شد – تصاویر و ویدئو


[تصویر:  date.png] دی ۱۹ام, ۱۳۹۳| ۱۴:۱۰ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1408346485-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1408346485]

شرکت PDP که در زمینه ساخت لوازم کامپیوتری فعالیت دارد سر انجام به صورت رسمی از کنترلر طرح Mortal Kombat X رونمایی کرد. برای اطلاعات بیشتر، مشاهده تصاویر و ویدئو با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
اگر شما تمامی اخبار Mortal Kombat را دنبال می کنید، احتمالا به یاد دارید که در ماه سپتامبر و در زمان برگزاری نمایشگاه ویژه فروشگاه GameStop، ما شاهد تصویری از نمونه اولیه کنترلر Mortal Kombat X بودیم. حال نمایشگاه CES 2015 برگزار شده است و ما شاهد رونمایی از نسخه نهایی این دستگاه هستیم.
یک سری موارد تغییر کرده اند. اول از همه اینکه دیگر خبری از آنالوگ نیست و جای آن را یک d-pad گرفته است.  همچنین فاصله d-pad و دیگر دکمه ها نیز به نظر می آید که افزایش یافته تا اینکه بیش از پیش حس دسته کنسول های آرکید را ارائه کنند.
کنترلر Mortal Kombat X برای هر دو کنسول Playstation و Xbox منتشر خواهد شد. Mortal Kombat X در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC ،PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود که یک استدیو خارجی، عنوان نامبرده را برای کنسول های PlayStation 3 و Xbox 360 پورت کند.
ویدئویی که در زیر مشاهده می کنید، توسط خبرنگار سایت CNET از نمایشگاه CES 2015 تهیه شده است:

دانلود با کیفیت HD


[تصویر:  mortal-kombat-x-custom-controller-1.jpg]

[تصویر:  mortal-kombat-x-custom-controller.jpg]

[تصویر:  mortal-kombat-x-custom-controller-3.jpg]

[تصویر:  mortal-kombat-x-custom-controller-2.jpg]

[تصویر:  mortal-kombat-x-custom-controller-5.jpg]

[تصویر:  mortal-kombat-x-custom-controller-4.jpg]
Reptile برای Mortal Kombat X معرفی شد

[تصویر:  date.png] بهمن ۷ام, ۱۳۹۳| ۲۱:۱۱ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند

طبق قرار قبلی از سوی سازندگان، یکی از دو شخصیتی که قرار بود برای Mortal Kombat X معرفی شود اینجاست و او هم کسی نیست جز Reptile. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا تریلر این شخصیت را تماشا کنید.
Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آوریل (مصادف با ۲۵ فروردین) برای PC ،PS3 ،PS4 ،Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.
حضور Ermac در Mortal Kombat X رسما تایید شد + تریلر

[تصویر:  date.png] بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۳| ۱۰:۱۱ [تصویر:  user.png] حامد زاهدی

روز گذشته استودیو NetherRealm و Warner Bros وعده رونمایی از شخصیت قابل بازی دیگری برای Mortal Kombat X را داده بودند.هم اکنون دو شرکت نام برده شده بر قول خود عمل کرده اند و در طی خبری رسمی حضور شخصیت Ermac که اولین بار در Ultimate Mortal Kombat 3 ایفای نقش کرد را تایید کردند.در ادامه نیز می توانید تریلر منتشر شده از شخصیت Ermac را مشاهده و یا دانلود نمایید.

بدون تردید کمبت بازان قدیمی با شخصیت Ermac آشنایی کاملی دارند.وی یک نینجا بوده که تشکیل شده از چند روح می باشد.ضرباتی که وارد می کند بسیار شدید بوده و حریف را نقش بر زمین می کند.از قدرت هایی او می توان به تلپورت نیز اشاره نمود. بازی Mortal Kombat X در ماه آپریل برای پلتفرم های Xbox One، Xbox 360، Playstation 4، Playstation 3 و PC منتشر خواهد شد
کیفیت HD
تصاویر منتشر شده از Mortal Kombat X، نشان دهنده‌ی پیشرفت شگرف گرافیک این بازی نسبت به E3 2014 هستند


[تصویر:  date.png] بهمن ۱۴ام, ۱۳۹۳| ۱۵:۱۱ [تصویر:  user.png] علیرضا قاسمیان مقدم 

بازی  Mortal kombat عنوانی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن  گذشت ، شرکت Warner Bros خود را آماده این کرده است که نسخه جدید این بازی را برای کنسول های نسل جدید عرضه کند . حال خبر هایی رسیده که گرافیک شخصیت ها و محیط بازی بسیار زیادتر از آن است که در E3 نشان داده شده ، با ادامه خبر با گیمفا همراه باشید .

Mortal Kombat X یکی از مهم ترین و محبوب ترین عنوان های سال ٢٠١۵ می باشد . این بازی در تاریخ June 2, 2014 و  در نمایشگاه Electronic Entertainment Expo در سال۲۰۱۴ رسمی شد . گرافیک و انیمشن ها بسیار زیبا بودند اما بعضی از موارد شایسته یک بازی نسل جدید نبود .
بروز ترین نسخه Mortal Kombat X  در Conan O’brien به نمایش گذاشته شد ( نسخه پلی استیشن ۴) و نسبت به نسخه قدیمی که در E3 به نمایش گذاشته شده بود گرافیک بیشتر  و جلوه های بصری زیبا تری داشت همین طور که در عکس زیر دیده می شود .
[تصویر:  mortal-kombat-x-e3-2014-vs-Conan-2015-Gr...arison.png]
تاریخ عرضه April 14 ,2015 Mortal Kombat X مصادف ٢۵ فرودین می باشد و انتظار میرود که تا روز عرضه نسخه پایانی پیشرفت بیشتری داشته باشد .

Mortal Kombat X با ۱۰۸۰p/60fps در هردو کنسول Xbox One و PS4 اجرا می شود تا حس هیجان بسیار بالا  را به شما منتقل کند و حرکات شما را  بتواند با کیفیت بسیار بالا نشان دهد .
[font=tahoma]محتویات نسخه Kollector’s بازی Mortal Kombat X مشخص شد[/font]

[تصویر:  date.png] بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۳| ۱۳:۱۱ [تصویر:  user.png] علیرضا قاسمیان مقدم [تصویر:  1422643859-bpfull.jpg&w=48&id=24327&random=1422643859]


[تصویر:  mortal_kombat_x_scorpion-600x398-250x165.jpg]



[font=tahoma]هرچند هنوز تا عرضه‌ی بزرگ بازی Mortal Kombat X چند ماهی زمان باقی مانده است، اما سازندگان، NetherRealm Studios، بیشتر از این صبر را جایز ندانستند و به همین زودی محتوای نسخه‌ی Collector’s بازی را (یا به قول سازندگان، Kollector’s Edition ) اعلام نمودند.
در ادامه با گیمفا همراه باشید تا از محتوای این نسخه آگاه شویم.[/font]


[font=tahoma]ابتدا نگاهی به محتویان آن بیندازید: (با کلیک بر روی تصویر، به سایز اصلی منتقل می‌شوید)
[/font]



[تصویر:  mortal-kombat-collectors-edition-main-250x141.png]


[font=tahoma]خریداران امکان انتخاب بین Mortal Kombat X Kollector’s Edition و یا نسخه‌های پرمیوم و لیمیتد Kollector’s Edition را دارند. هر‌کدام از این نسخه ها علاوه بر بازی اصلی، دارای شخصیت Goro بعنوان کاراکتر قابل بازی نیز خواهند بود، در ضمن تمام این نسخه ها شامل Kombat Pack که دارای ۴ مبارز جدید و ناشناس می‌باشد نیز خواهند بود.
در ادامه لیست محتویات هر نسخه را به تفصیل میبینیم:
Mortal Kombat X: Kollector’s Edition by Coarse ($149.99):
[/font]
  • فیگور مخصوص Scorpion و گواهی اعتبار آن;  این فیگور توسط Coarse طراحی شده است که همه‌ی اهل فن، طراحی‌های آن‌ها را بخاطر هنر و جزئیات ریز محصولاتشان می‌شناسند.
  • لباس طلایی داخل بازی Scorpion که از روی طراحی Coarse الهام گرفته شده است.
  • Kombat Pack که دارای ۴ کاراکتر قدیمی و کلاسیک این سری می‌باشد.
  • در دسترس برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان

Mortal Kombat X Kollector’s Edition ($179.99) :
  • مجسمه‌ی Scorpion
  • جعبه‌ی استیل مخصوص بازی
  • نسخه‌ی اول کمیک بوک Mortal Kombat X: Blood Ties
  • لباس داخل بازی طلایی رنگ Scorpion
  • Kombat Pack که دارای ۴ کاراکتر قدیمی و کلاسیک این سری می‌باشد.
  • در دسترس برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان


The Mortal Kombat X Limited Edition ($94.99):
  • لباس مخصوص Scorpion- این لباس از دوران جنگ‌های سرد الهام گرفته است و توسط ایده‌های NetherRealm Studios و یک هنرمند طرفدار از MKKollective.com طراحی شده است. این وبسایت مکانی است که طرفداران این سری بازی می‌توانند فیلم ها، نقاشی ها و طرح‌ها و ایده‌هایی که برای بازی دارند را آپلود کنند و به نمایش همگان بگذارند.
  • Kombat Pack که دارای ۴ کاراکتر قدیمی و کلاسیک این سری می‌باشد.
  • در دسترس برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان

Mortal Kombat X Premium Edition ($89.99):
این نسخه تنها بصورت دانلود در دسترس خواهد بود که شامل Kombat Pack می‌باشد و برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، اکس باکس ۳۶۰ و اکس باکس وان در دسترس خواهد بود.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29