Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Mortal Kombat X | Offical thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
 


حضور Erron Black در Mortal Combat X تایید شد | با شخصیت تفنگ به دستِ بازی آشنا شوید
[تصویر:  1425651931-bpfull.jpg&w=48&id=23598&random=1425651931] مبین احمدی ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۲ 

[تصویر:  Mortal-Kombat-X-3-250x141.jpg]

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، پس می دانید که چند ساعت پیش لیست اچیومنت های عنوان Mortal Combat X منتشر شد. این اچیومنت ها اعلام می کنند که قرار است Erron Black ، شخصیتی تفنگ به دست ، در Mortal Combat X حضور داشته باشد. با اطلاعات و تصاویر بیشتر، با ما در ادامه همراه شوید.Erron Black شخصیتی تفنگ به دست و خطرناک در سری بازی های Mortal Combat است که در بعضی از نسخه های بازی حضور داشت. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی، Erron Black در Mortal Combat X حضور خواهد داشت. این تصاویر جدید برای اولین بار در وب سایت TestYourMight رصد شد. لازم به ذکر است که Erron Black برای اولین بار در کمیک بوک عنوان Mortal Combat X دیده شد.
[تصویر:  Mortal-Kombat-X-4.jpg]
با تفنگِ Erron Black دشمنانتان را سوراخ سوراخ کنید!
[تصویر:  Mortal-Kombat-X-3.jpg]
Erron Black
به علاوه تصاویر منتشر شده از حضور شخصیت جهش یافته ی Tarkatan با نام Baraka خبر می دهند. البته تا به این لحظه حضور این شخصیت ( Baraka ) به صورت رسمی تایید نشده است.
[تصویر:  Mortal-Kombat-X-2.jpg]
Baraka
به علاوه لیست اچیومنت های بازی، از حضور Goro هم خبر داد. این تصویر منتشر شده Goro را در حال اجرای حرکت Fatality نشان می دهد. البته تنها کسانی می توانند بازی Mortal Combat X را با Goro تجربه کنند که بازی را پیش خرید کرده باشند. در ادامه می توانید تصویر این شخصیت را هم مشاهده کنید:
[تصویر:  Mortal-Kombat-X-1.jpg]
Goro در حال اجرای حرکت Fatality | ترسناک است!
با توجه به این اطلاعاتِ جدید، تاکنون ۲۵ مبارز در عنوان Mortal Combat X حضور خواهند داشت. مطمئنا پس از انتشار DLC های مختلف برای بازی، مبارز ها بیشتر هم خواهند شد.
عنوان Mortal Combat X در تاریخ ۱۴ آوریل سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. دارندگان کنسول های نسل هفتمی برای تجربه ی بازی، باید تا تابستان صبر کنند.
سلام ، لازم به ذکر است که شخصیت Sindel هم برای این بازی تایید شده .

[تصویر:  latest?cb=20110720171710]


در لیست شخصیت های تایید شده میتونید نام Sindel را ببینید :

[تصویر:  1c4lc3vci4zw6k5trkny.png]



دوستان کسی میدونه اون Fox کیه ؟
(03-17-2015, 07:33 PM)DeadSec نوشته است: [ -> ]دوستان کسی میدونه اون Fox کیه ؟

به لینک زیر برو:
http://mortalkombat.wikia.com/wiki/Fox
Mortal Kombat X – معرفی یک حرکت “ality-” جدید؟

  آرش سعادتمند ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۲

خوب قبل از هر چیزی بگذارید ببینیم که Mortal Kombat X برای پایان دادن به زندگی حریف بخت برگشته ما در مبارزات، چه روش هایی را پیش روی گذاشته است: Fatality که جدا نشدنی است، Brutaliy هم که بازگشته، Faction Kill هم داریم. آیا همین ۳ قلم پایان کار هستند؟ پاسخ به این سوال احتمالا منفیست. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا توضیحات بیشتری را خدمت شما ارائه کنیم.

سازندگان Mortal Kombat X فردا یک برنامه زنده جدید دارند و طبق توضیحات آقای Ed Boon به عنوان خالق سری بازی Mortal Kombat، قرار است که از چیز جدیدی رونمایی شود.
نقل‌قول: به نظر می رسد که برنامه جدید Kombat Kast برای فردا در twitch تایید شده اما قضیه چیست که قرار است از یک “ality-” جدید رونمایی شود؟!
آیا این صحبت ها بدین معنی هستند که Babality و Animality باز می گردند؟ صبر می کنیم و میبینم.
Mortal Kombat X برای نسخه های Xbox One ،PlayStation 4 و PC در ۱۴ آوریل (مصادف با ۲۵ فروردین) منتشر خواهد شد. نسخه های Xbox 360 و PlayStation 3 نیز متاسفانه باخیر پیش آمده، در تابستان ۲۰۱۵ منتشر می شوند.

Predator به Mortal Kombat X می آید

  علیرضا قاسمیان مقدم ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۸

اینطور که به نظر می رسد درون DLC بازی Mortal Kombat X شخصیت Predator نیز وجود دارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


در صفحه ی Mortal Kombat X در فروشگاه Xbox شخصیت Predator  همراه با Jason Vorhees به عنوان دو شخصیت از چهار شخصیت اضافه ی بسته Kombat این بازی قرار دارند.
قابل ذکر است که بسته Kombat این بازی در باندل Premium Edition نیز قرار دارد.
هفته ی پیش  شخصیت Jason Vorhees تایید شد و حتما در این بازی قرار می گیرد.
هنوز دو شخصیت دیگر اعلام نشده  برای بسته Kombat این بازی مانده است. البته حدس هایی درباره ی این دو شخصیت نیز زده می شود.
شما می توانید تصویر باندل Premium  این بازی که در صفحه ی فروشگاه Xbox قرار دارد را در زیر این جمله مشاهده کنید.
[تصویر:  image378-250x179.jpg]
هنوز هیچ خبری مبنی بر انتشار بسته ی Kombat این بازی برای PS4 و PC و همینطور کنسول های نسل پیش منتشر نشده است.
همانطور که می دانید  این بازی برای PC ،PS4 و Xbox One در ماه آوریل منتشر می شود و برای کنسول های نسل هفتم در نزدیکی های تابستان منتشر می شود.


شایعه: حضور مبارزان بیشتری در Mortal Combat X به طور غیر رسمی تایید شد

  مبین احمدی ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۲۰

اخیرا livestream ( پخش زنده ) ی جدیدی از بازی Mortal Combat X منتشر شده است که مبارزان بیشتری را در برابر چشمان ما قرار می دهد! با توجه به جدیدترین اطلاعات، قرار است که علاوه بر ۲۵ مبارز قبلی، شخصیت های جدیدی از جمله Smoke و Stryker به بازی اضافه شوند. با جرئیات بیشتر در این مورد، با ما همراه شوید.

حتی در این livestream حالت Kustom Kombat ( شخصی سازی مبارزه ها ) و هم چنین حالت Test Your Luck برای بازی تایید شدند. در هر یک از این حالات شما قادر خواهید بود هر حرکنی که می خواهید برای شخصیتی که خودتان می سازید انتخاب کنید. تصور قدرت چند مبارز در کنار یکدیگر بدون شک جذاب است.
وب سایت IGN لیستی از این حرکات که می توانید از آن ها استفاده کنید منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده فرمایید:
 
  • Stryker ( استفاده از حرکت های این شخصیت )
  • Smoke ( استفاده از حرکت های این شخصیت )
  • Rain ( استفاده از حرکت های این شخصیت )
  • Kabal ( استفاده از حرکت های این شخصیت )
  • Kabal ( استفاده از چاقو های این شخصیت )
  • Cyrax ( استفاده از بمب های این شخصیت )
 
Stryker، Smoke، Rain، Kabal و Cyrax هنوز برای حضور در بازی تایید نشده اند اما این موضوع احتمال حضور آن ها را افزایش می دهد. البته از طرفی می توان این را هم در نظر گرفت که ممکن است فقط برخی از آن ها حضور داشته باشند.
مدتی پیش بود که حضور Erron Black به همراه چند شخصیت دیگر در بازی تایید شده بود.  عنوان Mortal Combat X در تاریخ ۱۴ آوریل سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. دارندگان کنسول های نسل هفتمی برای تجربه ی بازی، باید تا تابستان صبر کنند.

Quitality مجازاتی برای ترک کنندگان مبارزات آنلاین در Mortal Kombat X !

  امیرحسین اعتمادیان ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۲

به تازگی استودیوی بازیسازی NetherRealm حرکت تمام کننده جدیدی برای آن دسته از گیمرهایی که در حین یک مبارزه آنلاین بازی را ترک میکنند در نظر گرفته است. برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.


بنا بر گفته های تیم سازنده بازی نام این حرکت تمام کننده Quitality نام دارد و به نوعی یک مجازات برای بعضی از گیمرها محسوب میشود، اگر شما در حین یک مبارزه آنلاین ناگهان بازی و مبارزه را ترک کنید شخصیت مبارز شما گرفتار این تمام کننده میشود، Quitality به این صورت است که سر شخصیت مبارز شما پس از ترک بازی به یک باره منفجر میشود و حریف شما پس از این حرکت به عنوان برنده مبارزه معرفی میشود.
آقای Derek Kirtzic از استودیوی NetherRealm در این باره میگوید:” هدف ما از تدارک حرکت Quitality نشان دادن هرچه بهتر برنده مبارزه میباشد، گیمری که تا آخر مبارزه جنگیده است و بازی را ترک نکرده میتواند بسیار باشکوه تر و جذاب تر با دیدن حرکت Quitality عنوان برنده مبارزه را ازآن خود کند، ما قصد نداریم گیمرهایی را که به دلایلی بازی را ترک میکنند به بدترین شکل ممکن مجازات کنیم این حرکت فقط برای تجلیل و تشکر از فرد برنده بازی است.”
با این تفاسیر از این به بعد ما حرکت Quitality را هم باید در کنار تمام کننده های معروف بازی یعنی Fatality و Brutality قرار دهیم همچنین شما میتوانید معرفی این تمام کننده را از طریق سایت twitch مشاهده کنید.
بازی Mortal Kombat X قرار است در تاریخ ۱۴ ماه آوریل برای پلتفرم های PlayStation 4 ،PC و Xbox One منتشر شود همچنین نسخه PS3 و Xbox 360 این بازی تابستان امسال عرضه میشود.
[تصویر:  mkx_quitality.0.0-250x141.jpg]

DLC عنوان Mortal Kombat X شخصیت های Tanya، Tremor و Predator را به بازی اضافه می کند

  مبین احمدی ۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۲

دیروز Xbox Store لیستی منتشر کرد که در آن نامِ Predator، یکی از بیگانه های فیلم سینمایی ای به همین نام، به عنوان شخصیت قابل بازی برای خریداران نسخه ی Premium عنوان Mortal Kombat X به چشم می خورد. حال جزئیات جدیدی از بازی منتشر شده است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

Warner Bros، ناشر بازی، به طور رسمی اعلام کرده است که شخصیت Predator جزو یکی از چهار شخصیتی است که قرار است در DLC بازی، به بازی اضافه شود. سه شخصیت دیگر این DLC که قبلا اعلام شده است، Jason Voorhees، Tanya و Tremor خواهند بود. هر یک از این پکیج ها Skin های جدیدی را هم برای شخصیت های نام برده به همراه خواهند داشت.
محتویات این پکیج ها به شرح زیر است:
 
پک ترسناک نهایی:
شخصیت قابل بازیِ Jason Voorhees
Skin های ترسناکِ Vampiress Mileena، Kraken Reptile و Pharaoh Ermac
پک Klassic شماره ی ۱:
شخصیت قابل بازیِ Tanya
Skin های Klassic برای Kano، Sonya و Liu Kang
پک Predator / Prey:
شخصیت قابل بازیِ Predator
مضمون Skin های Predator برای Commando Johnny، Scorpion و Carl Weathers به عنوان Jax
پک Klassic شماره ی ۲:
شخصیت قابل بازیِ Tremor
Skin های Klassic برای Quan Chi، Jax و Kung Lao

همه ی پکیج های بالا در آمریکا در یک بسته همراه با نسخه ی کلکسیونر بازی منتشر می شوند. نسخه های Limited و Premium بازی به همراه Kombat Pack با قیمت ۳۰ دلار در دسترس خواهند بود.
به هنگام عرضه، خریداران Kombat Pack پکیج جدیدی به نام Samurai Pack را دریافت خواهند کرد که شامل سه Skin جدید برای Ronin Kenshi، Samurai Shinnok و Jingu Kitana خواهد بود. کسانی که Kombat Pack را نخریده باشند، می توانند بعدا به صورت جداگانه این بسته را هم تهیه کنند.
عنوان Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آوریل سال جاری برای Xbox One، PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد. نسخه های  Xbox 360، PlayStation 3 تابستان منتشر می شوند.

نقل‌قول: پک Klassic شماره ی ۱:

شخصیت قابل بازیِ Tanya
Skin های Klassic برای Kano، Sonya و Liu Kang

با این وجود به نظر میرسه Liu Kang هم در بازی وجود داره و یه جورایی تایید شده که جای خوش حالی داره.
من هنوز تعجب میکنم که چرا Smoke, Noob و Kabal نگفتند. حیفه بدون این شخصیت ها.
البته نکته ی ناامید کننده اینه که با وجودی که هنوز بازی عرضه نشده این همه DLC پولی که شامل کارکتر هست رو معرفی کرده در صورتی که میتونست در صورت استفاده نکردن از این کار بیاد این کارکتر ها رو در خود بازی قرار بده. تازه ممکن هست هنوز هم بسته های الحاقی جدیدی معرفی بشن.
لیست کامل مبارزان Mortal Kombat X را از اینجا ببینید

  مبین احمدی ۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۹

مدت زمان بسیار کمی تا انتشار عنوان مورد انتظار Mortal Kombat X مانده است و هم اکنون استودیو NetherRealm از لیست ۲۴ مبارز که قرار است در زمان عرضه در بازی حضور داشته باشند رونمایی کرده است. (آخرین نفر فهرست را ببینید!) بله Liu Kang هم در بازی حضور خواهد داشت. برای دیدن لیست کامل مبارزان Mortal Kombat X به ادامه مطلب رجوع کنید.

علاوه بز ۲۴ مبارز معرفی شده، قرار است ۴ مبارز دیگر هم با چهار DLC بازی، به بازی اضافه شوند. علاوه بر این چهار مبارز، مبارز دیگری هم در بازی حضور خواهد داشت. «Goro». البته این مبارز فقط برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده اند در دسترس خواهد بود. بنابراین به طور کلی «۲۹» مبارز در بازی حضور خواهند داشت.
محتویات بسته ی Kombat Pass به شرح زیر است:
پک ترسناک نهایی:
شخصیت قابل بازیِ Jason Voorhees
Skin های ترسناکِ Vampiress Mileena، Kraken Reptile و Pharaoh Ermac
پک Klassic شماره ی ۱:
شخصیت قابل بازیِ Tanya
Skin های Klassic برای Kano، Sonya و Liu Kang
پک Predator / Prey:
شخصیت قابل بازیِ Predator
مضمون Skin های Predator برای Commando Johnny، Scorpion و Carl Weathers به عنوان Jax
پک Klassic شماره ی ۲:
شخصیت قابل بازیِ Tremor
Skin های Klassic برای Quan Chi، Jax و Kung Lao
 
در ادامه می توانید لیست مبارزهایی که قرار است از همان ابتدای عرضه، در بازی حضور داشته باشند را مشاهده کنید:
 
  • Cassie Cage
  • D’Vorah
  • Ermac
  • Erron Black
  • Ferra/Torr
  • Jacqueline Briggs
  • Jax
  • Johnny Cage
  • Kano
  • Kenshi
  • Kitana
  • Kotal Kahn
  • Kung Jin
  • Kung Lao
  • Liu Kang
  • Mileena
  • Quan Chi
  • Raiden
  • Reptile
  • Scorpion
  • Shinnok
  • Sonya Blade
  • Sub-Zero
  • Takeda
چهار شخصیتی که چهار DLC به بازی اضافه می کنند عبارت اند از:
 
  • Tanya
  • Tremor
  • Predator
  • Jason Voorhees
شخصیتی که فقط برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده اند در دسترس است:
  • Goro
 
عنوان Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آوریل سال جاری برای Xbox One، PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد. نسخه های  Xbox 360، PlayStation 3 تابستان منتشر می شوند.
 

آیا جمعه این هفته یک معرفی جدید پیرامون Mortal Kombat X صورت می گیرد؟


ارسال شده توسط: آرش سعادتمند ۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۲۴

باز هم سر و کله آقای Ed Boon به عنوان یکی از خالقین سری بازی Mortal Kombat در سایت توئیتر پیدا شده تا اینکه هواداران را با اعلام یک معرفی جدید برای آینده هیجان زده کنید. با ما همراه باشید.

 
قبل از ادامه دادن خبر، نگاهی به توئیت زیر داشته باشید:
 
[تصویر:  Untitled7-250x146.jpg]
جمعه؟

یک تصویر سیاه که در آن نوشته شده “جمعه” و آقای Ed Boon هم صرفا یک علامت “؟” قرار داده اند. البته معلوم نیست دقیقا که آیا این حرکت، به معنی یک معرفی جدید پیرامون Mortal Kombat X می باشد یا خیر ولی جز این هم بعید است چرا که به سرعت تاریخ انتشار این عنوان در حال نزدیک شدن است.
حدس و گمان های شما چیست؟ آیا شخصیت جدیدی معرفی خواهد شد؟
Mortal Kombat X برای نسخه های Xbox One ،PlayStation 4 و PC در ۱۴ آوریل (مصادف با ۲۵ فروردین) منتشر خواهد شد. نسخه های Xbox 360 و PlayStation 3 نیز متاسفانه باخیر پیش آمده، در تابستان ۲۰۱۵ منتشر می شوند.

صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29