Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
 
اما موارد بعدی در مورد گیم پلی :
دو مورد می گم ولی موارد اصلی بمونه برا بعد
اولیش: قدرت و توانایی خاص geralt در تعقیب و ردیابی هست که خیلی جالبه

[تصویر:  lmj1jskn62vh9x2ekhpv.jpg]

اما دومیش: یه موردی دیدم داخل یه تریلر یاد بازی far cry 3 افتادم، ببینید

[تصویر:  762moo28wpenpj5xx152.jpg]

اما روی همون برد روبروی geralt

[تصویر:  h83tkhtlwwauq9kin7hs.jpg]

دوستانی که far cry 3  بازی کردن حتما متوجه شدن
اما دوستانی که بازی نکردن برن بازی کنن تا متوجه شن S0 (94) 
گذشته از شوخی ، در بازی far cry 3 ماموریت های جانبی روی یه برد نصب می شد اینجا هم انگار یه مکانیزمی شبیه به اون داره و تعدادی از ماموریت های جانبی به همین سبک وجود داره.
اما مواردی خاصی هم هست که بخصوص دوستانی که سری قبلی رو بازی کردن می تونن اطلاعات خوبی داشته باشن که بعدا مطرح میشه
چهار تصویر متحرک از بازی.


1
2
3
4
[تصویر:  The-Witcher-3-Main-Characters.jpg]

دوستان اون چهار یار اصلی گرالت چقدر قراره توی بازی موثر باشن؟
تریس و سیری مشخصا تاثیرات زیادی دارن و منظورم در کل این دو نیست، اما خب اون دو نفر دیگه، یعنی وسیمیر و ینیفر چقدر توی روند داستانی بازی تاثیر دارن؟
ینیفر که یه تریلر سینماتیک کامل رو به خودش اختصاص داد و وسیمیر هم که توی اکثر تریلر ها با گرالت بوده.
اون چهار تا یار کلاً مهره های اصلین فکر می‎کنم. Vesemir که یار، همکار و دوست گرالت هست ی جورایی و ینیفر هم که همیشه یکی از اعضای اصلی داستان بوده و هست.
در پی مطالب قبلی که در این بخش از دیروز قرار دادم گفتم به صورت دسته بندی شده و کوتاه بقیه نکاتی که در تریلرها دیدم اینجا قرار بدم، بخونید که شاید بعضی هاش تو هیچ پیش نمایشی پیدا نشه، خودم زیاد اهل تریلر دیدن و پیش نمایش و این جور کارا نیستم چون غافل گیری از بازی رو ترجیح میدم ولی این بازی گفتم استثنا قائل بشم و یخورده با دقت و تریلر های بیشتری رو نگاه کنم، همه نکات هم برداشت های خودم از بازی هست.
نمی دونم شاید دوست داشته باشید هیچ مطلبی در مورد این بازی ندونید( مثل خودم در اکثر بازیها)، در اون صورت میل خودتون هست خوندن مطالب.


اما اول یه مطلبی قبل از رفتن سر نکات اصلی بگم که شاید بی ارتباط با سوال Blue Sun نباشه
در آخرین تریلری که دیدم، یکی از سرشاخه های داستان اصلی بازی به نظر میاد در ارتباط با نوعی پیش گویی در مورد یک دختر باشه، در قسمتی از تریلر geralt وارد قصری میشه و در اونجا اشاره میشه به بزرگترین قرارداد یا ماموریت در طول زندگیش که در ارتباط با پیدا کردن همین دختری میشه که اشاره شد .( همین مقدار شاید کافی باشه، بقیش بمونه برا خودتون هنگام بازی)

تصاویر زیر رو ببینید که همگی از تریلر هست :

[تصویر:  gsnoxtbxw0ps8hybi33i.jpg]



 دختری که در تصویر مشخصه

[تصویر:  gvyyy7atzjuyds0fpi83.jpg]


 اما این دختر  Ciri نام داره که احتمالا دوستانی که اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد بازی دارن با این موارد اشاره شده آشنایی داشته باشن .

تصاویر بعدی در ادامه تصاویر بالا در یک تریلر بوده :

[تصویر:  2tfjamfw6wlj0ec3kswz.jpg]

[تصویر:  fk66z7sys7mu6zelpl2b.jpg]


اما این موضوع یک مطلب جداگونه از نکاتی بود که بعدا  در چند بخش همین جا قرار میدم.
دوستان (هومن و Last Warrior) خیلی ممنون بابت اطلاعات. راستش Ciri رو میدونستم، سوال اصلیم راجع به Yennefer بود، اما خب در هر صورت ممنون. D:
Last Warrior توضیح داد Ciri چه کسیه، هومن هم که پرونده Vesemir رو بست. D:
من خودم یک سری اطلاعات راجع به Yennefer بدست آوردم و گفتم باهاتون در میون بزارم و دوستانی هم که خوب نمیشناسنش باهاش آشنا بشن. 
بر طبق اطلاعاتی که من بدست آوردم، Yennefer زنیه که گرالت عاشقشه و همچنین نقش یه مادر برای Ciri هم داره (البته مادر واقعیش نیست).
یه جادوگره و همیشه لباس هاش مخلوط دو رنگ مشکی و سفید هستن.
یه چیز دیگه که شاید خیلی ها نمیدونستن اینه که Ciri در واقع دخترخوانده گرالت هست.
 اما اولین سری از نکات( فقط در همه این نوشته ها از زبان محاوره ای استفاده میشه، میشه از روی همین چند تریلر چند هزار کلمه از جزئیات این بازی نوشت ولی سعی میشه خیلی توضیحات مختصر و مفید باشه، در صورتی که سوالی داشتید توضیخات بیشتری ارائه میشه)

گفت وگو و بخصوص دیالوگ های جالب و حتی خنده دار در تریلر ها وجود داره که و این نوید داستانک های جالب علاوه بر داستان اصلی بازی رو می ده، انتحاب در دیالوگها که امری طبیعی در این گونه بازیها هست و این انتخاب میتونه منجر به صلح یا نبرد با افراد مقابل بشه اما نکات ریز این دیالوگ ها با تصاویری که از تریلرها گرفتم در ادامه توضیح میدم

1- در قسمتی از یک تریلر به یک vampire اشاره میشه، در این جا geralt در کنار فردی ایستاده و به شخصی اشاره میکنه که داخل جایی تابوت مانند دراز کشیده، در این حال این شخص چشماش رو باز می کنه و این دیالوگ ردوبدل میشه، خود من سر این دیالوگ کلی خندیدم؛ بخونید:

 ? Vampire: “Is it 1358, yet

Witcher: “No

! Vampire: “Then f**k off

باید خودتون این دیالوگ رو ببینید تا نوع تلفظ و نحوه گویش بسیار جالب گوینده ها رو متوجه بشید ( در تریلر آخری که منتشر شده میتونید این موضوع رو ببینید)، نمونه های دیگری از این گونه دیالوگها هم وجود داره.

این هم از تصویر در مورد این مطلب :

[تصویر:  utjex2d9qhl98c7wnjds.jpg]



2- سرعت در تصمیم گیری ، که در قسمتی از یک تریلر نظر من رو به خودش جلب کرد، یعنی برای جواب دادن به سوال شما وقت محدودی دارید و باید سریع جواب بدید.

به نواری که در پایین تصویر هست دقت کنید

[تصویر:  y80t3izxrsf5h1q1ch7c.jpg]




3
- نحوه گفت وگوی سینمایی که انگار مثل یک فیلم پلان بندی شده و به جذابیت این دیالوگ ها اضافه می کنه، قالب تصاویر بعد از مقداری صحبت تغییر میکنه تا از یکنواختی دربیاد

فقط به چند نمونه تصویر توجه کنید:

در هنگام صحبت با فردی برای انجام یک ماموریت جانبی


[تصویر:  mgenh712bs1xra414zmy.jpg]

در ابتدای دیالوگ
[تصویر:  b4c9seydy76h61e60y5x.jpg]
[تصویر:  roolqlvy6lhycotlqzp7.jpg]


بعد از چند دیالوگ ردو بدل شده
به تغییر اندازه تصویر دقت کنید
[تصویر:  2b73a5lkxlmv3170q3ue.jpg]
[تصویر:  st4r98vqtoyvdqwvq3m0.jpg]




اما یک نکته مهم
 می خواستم این موضوع رو در پایان همه نکات بگم ولی گفتم زودتر مطرح بشه شاید بهتر باشه


4- دوربین بازی :
  در طول چند تریلری که دیدم نکته ای بیش از بقیه مسائل ذهن من رو درگیر کرد و اون هم نحوه قرار گیری و حرکت دوربین بازی بخصوص در حین مبارزات بازی هست
دوربین بازی در هنگام حرکت و مبارزات با یه نگاه ساده میشه متوجه شد که به صورت سوم شخص قرار داده شده ولی این حرکت دوربین در مواقع مختلف جای بعضی سوالات رو ایجاد می کنه( دوستانی که بخصوص بازی قبلی رو انجام دادن می تونن توضیحات مفیدی داشته باشن)
 دوربین در اکثر مواقع پشت کاراکتر قرار داره، در هنگام حرکت، اسب سواری و ... ولی در این بین حرکت دوربین در بعضی مبارزات به صورتی هست که گاهی در طرف چپ و راست کاراکتر قرارداره و حتی یکبار دیدم که در روبروی کاراکتر قرار داره و بعد از ضربه به نمای پشت  کاراکتر میره!
برای درک بهتر خودم بلافاصله رفتم و بازی Skyrim رو انجام دادم و دیدم دوربین در اون بازی همیشه در پشت کاراکتر ثابت هست و وقتی شما می چرخید دوربین هم با شما می چرخه و یعنی همیشه روبروی خودتون رو می بینید ولی اینجا یکبار از نمای پشتی و یکبار از بغل و یکبار از روبرو هست، این حالت بجز ضربات خاص هست و در ضربات معمولی هم این موارد دیده میشه

تصاویر زیر رو ببینید، روی هر کدوم توضیح می دم:

این تصاویر در مبارزه با یکی از هیولاهای داخل بازی

در ابتدا زاویه دوربین روبروی کاراکتر ما رو نشون میده، ببینید
[تصویر:  xt5rpq28ealchrjqv42l.jpg]



اما در ادامه از جناح های مختلف، ببینید
[تصویر:  2y1p1wlx28bmndkwnhva.jpg]
[تصویر:  yk21cqnqnil57fgj3o6n.jpg]


این مورد در محل دیگری به نحوی عجیب تر هم بود
این موضوع در هنگام مبارزه خودش رو بیشتر نشون میده، در واقع شما وقتی نبرد خودتون رو برای روبرو تنظیم می کنید و دوربین حالا نچرخه با شما و یا دیر حرکت کنه جای سوال ایجاد میشه
این مورد رو دوستانی که تجربه بازی قبلی رو دارن شاید بتونن توضیح کامل تری بدن.
در ادامه یک مورد دیگر هم ارائه خواهد شد
کلا تنظیمات دوربین این بازی همین شکلیه و با اسکایریم متفاوته.
من نسخه قبلی رو خیلی یادم نیست و الان هم متاسفانه روی سیستمم ندارمش اما خب تا اون جا که یادمه با حرکت بازیکن در طول بازی (راه رفتن، مبارزه کردن و حتی دویدن)، زاویه دوربین تغییر میکرد. توی PC یادم نیست اما خب اگه اشتباه نکنم توی Xbox 360 میشد حتی زاویه رو با یکی از آنالوگ های کنترلر تغییر داد. (دوستانی که هم اکنون توانایی انجام بازی رو دارن، اگه حرف های من مشکل داره لطفا اصلاحش کنن)
راجع به دوربین The Witcher 3 هم سازنده ها گفتن که با توجه به کاری که داریم انجام میدیم، زاویه دوربین متفاوته، مثلا برای دویدن، مبارزه کردن، اسب سواری، راه رفتن، کشتی سواری، شنا کردن و کلا برای هر کاری زاویه دوربین تا حدودی تغییر میکنه.
با تشکر از ابراهیم عزیز و Last Warrior بابت اطلاعات.
اما دوربین بایدم تغییر کنه خداییش D: شما فکرشو بکن. یک اژدها از این طرف، یک غول از اون طرف و ... باید دوربین طوری باشه که اگه ی موقع دو موجود یا بیش تر با هم حمله کردن بشه دفاع و نابودشون کرد! |:
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49