Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
 
در ادامه نکته 4 :

بذارید توضیح ساده تری بدم، ما با شمشیر از روبرو داریم به یک هیولا ضربه می زنیم در این حال کاراکتر میره پشت هیولا ولی دوربین ثابته، تا اینجا مشکلی نیست ولی در ادامه دوربین حرکت می کنه و دوباره می چرخه، نه بلافاصله، یعنی بعد از چند ثانیه، این تاخیر ها و جهات مختلف یه حالت خاصی داره، ما مثلا با کیبورد می خوایم به روبرو ضربه بزنیم ولی دوربین ازبغل نشون میده بعد حالا تنظیم می کنیم تا از بغل ضربه بزنیم حالا دوربین می چرخه!
برا همین هیچوقت تریلر زیاد و با دقت نگاه نمی کنم چون همش سوال ایجاد میشه وتا بازی رو خود بازیکن خودش انجام نده ودر واقع احساس نکنه همش حدس و گمان هست، این موضوع هم تا خودمون بازی نکنیم نمی تونیم واقعا بدونیم که دوربین چطوریه و شاید جذاب تر هم باشه، تا بازی بیاد باید صبر کرد.


اما این هم یک جا  و تریلری دیگر :

اینجا ابتدای یک تریلر هست، دوربین بازی ثابت هست و روبروی کاراکتر رو نشون میده وخودش خودکار زوم میکنه و عقب میره


[تصویر:  cvbi18mptkzwndyn6hkj.jpg]


اما در ادامه مبارزات گرالت یک لحظه از هیولای روبروش رد میشه و ضربه میزنه در حالی که دوربین همچنان ثابته ولی بعد از ضربه حرکت میکنه و به سمت مقابل میره، ببینید
[تصویر:  6c1n156qyi369txf00fa.jpg]

اینجا الان نقطه مقابل تصویر بالایی هست

در هر صورت این سوالاتی هست که خود بازی جوابشون رو خواهد داد و امیدوارم دوربین از نقاط قوت بازی باشه.

" در ادامه نکات دیگه ای قرار می گیره در زمینه های مختلف
در مورد تریلرها "
با سلام خدمت تمام دوستان
و یک تشکر ویژه هم از دوست خوبم سجاد جان
خب بحث دوربین شد و اینکه باید بگم در نسخه ی یک و دو بازی دوربین به هیچ عنوان به این صورتی که شما الان توضیح داده بودی نیست و مثل بقیه ی بازی های سوم شخص هست که ما می تونید دوربین رو با حرکات موس به هر جهتی که خواستید تغییر بدید.
حالا برای اطمینان بیشتر بازی رو نصب خواهم کرد و در مورد نسخه ی دوم اطلاع خواهم داد.
حالا در مورد تریلر 15 دقیقه ی بازی یک چیزی که من توجه کردم و البته این رو هم بگم که این تریلر از روی نسخه ی ایکس باکس بازی بود نه PC
همان ابتدای تریلر و مبارزه ی گرالت با اون روح ها می بینید که دوربین بازی ثابت هست و هیچ تغییری نمی کنه و فکر کنم اون مدل دوربین برای مبارزه در فضا های باز هست.
یک مورد دیکه در مورد پرش تصویر بود و بعضی جاها نوشته های بالا سر سرباز ها که داشتند با هم صحبت می کردند نوشته ها دچار پرش می شدند.
یک مورد دیگه این که سایه های بازی هم بعضی موقع ها ظاهر و یک دفعه نا پدید می شدند.
یک نکتهی خیلی مهم اونم توجه به حیوانات درون بازی هست که بسیار عالی طراحی و صدا گذاری شده هست.
تنوع مبارزه ها بسیار زیاد هست و حرکات به همراه جادو ها بسیار عالی کار شده.
و یک مورد مهم دیگه اینکه این نسخه هم مثل نسخه ی قبلی دارای صحنه های ناجور هست که توی تریلر بازی هم بهش اشاره شده پس در هنگام بازی کردن بسیار توجه داشته باشید کسی در اطراف شما نباشه.
ممنون از دوست عزیزم مجید جان و دوستان Old.Snake و Blue Sun که در بحث ها شرکت میکنن، این بحث ها خیلی خوبه و از لازمه های یک انجمن گیم همین بحث ها در مورد بازیها هست، سایر دوستان هم اگه اطلاعاتی دارن می تونن سایرین رو سهیم کنن، البته اگه به این بازی و این جور بازیها علاقه دارن.

اما از بحث دوربین فعلا بگذریم که امیدورارم دوربین بازی منحصربه فرد از نوع خوبش باشه.

نکته بعدی برای تنوع :
 5-
مینی بازی در بازی :
انگار بازیهای جالبی در داخل بازی قرار داده شده تا بعضی اوقات خستگی در کنید، مثل تصاویر زیر:


مشتزنی

فقط اندازه مشت geralt رو داشته باشین (یاد یکی از دوستام افتادم)، صورت طرف دیگه ... !

[تصویر:  9ekco3iyhzxo5o97r1mw.jpg]




بازی های دیگری هم هست 
مثل این یکی، البته باید وارد باشین به این بازی که حتما خیلی از دوستان واردن یا سریع یاد می گیرن


[تصویر:  zgvhgtlc27v1u8ezbhj1.jpg]


این نکته برای تنوع بود

حالا یه جمله از سایت: در ادامه مطلب با ما همراه باشید( نکات دیگری هم در ادامه قرار می گیره)
مبارزه یک ابر انسان با یک انسان؟! کسی که کارش جنگیدن با غول‎هایی هست که چند برابر خودش هستن و به قدرت های فرابشری دست یافته در برابر یک انسان؟! خیلی جالبه واسم اینکه اون طرف چند ثانیه دووم میاره |:
البته مدت زمان دووم آوردنش بستگی به سطح خود یارو و سطح گرالت در اون زمان داره وگرنه اگه مشت های گرالت دو برابر بودن و اون کلاه آبی هنوز هم لاغرتر بود اما سطحش از گرالت بیش تر بود، گرالت رو شکست میداد :| D:
 نمیدونم سری های قبلی هم از این مینی بازی ها داشتن یا نه، حالا این ضربات جای سوال داره، دفاع و حمله داره ، یا یکی من یکی تو ، یا ... ! در هر صورت من که ایشاا... سیستم جواب داد و بازی کردیم، رسیدم یه شهر باحال اول سراغ باشگاه مشتزنی رو می گیرم تا یخورده عضلات گرم بشن !
 

حالا نکته بعدی که در واقع یک سوال هست از دوستانی که اطلاع دارن:



6-
   جناب Elf

این تصویر رو از تریلری گرفتم که در مورد گیم پلی و نکات کلی بازی توضیح میده
اینجا این دوستمون تو تصویر نمی دونم Elf تشریف دارن یا نژادشون فرق داره یا کلا قیافشون به این گونه هست، نژادهای مختلف در اسکایریم که یه امر طبیعی بود، این بازی هم این طوری هست؟ یعنی علاوه بر ویچر و جادوگران و غیره از این نژادها در بازی خبری هست؟ بازی قبلی بودن؟



به گوش های دوستمون در عکس توجه کنید

[تصویر:  jzf7a0ut5agb9k4y6cd6.jpg]
 بقیه مطالب و نکات جالب ایشاا... بعدا
شما نگاه کن |: به جا کارآگاه ویچر دارن. به جا پرنده اژدها |: این ها هم اگه باشن عادیه |:
با الهام گیری از Last Warrior من هم رفتم و از چند تا نکات جالب که توی تریلر ها دیدم اسکرین شات تهیه کردم D:

عکس هایی که در ادامه میبینید مربوط به سیستم تجهیزات، لباس و زره هستن. عکس ها به ترتیب هستن و پشت سر هم گرفته شدن. شخص گوینده توی تریلر میگه که صد ها آپگرید، لباس و زره در بازی وجود داره و این عکس ها هم گواه همین موضوع هستند. اگر به قسمت سمت چپ تصاویر دقت کنید متوجه میشید که یه لیست بلند از لباس و زره توی بازی وجود داره اما خب ما توی این عکس ها فقط تا اواسط لیست رو میبینیم و به آخرش نمیرسیم.
همچنین گرالت رو هم توی لباس های مختلف میبینیم. D:
من که خودم از لباس اصلی گرالت (تصویر پنجمی)، لباس آبیه و لباس قرمزه خیلی خوشم اومده. D:

[تصویر:  vhtxsqd9vm36dttwsi87.jpg]

[تصویر:  l0yraqrubv6ulztoy0uk.jpg]

[تصویر:  zrqm1vn17ylatydeqdkl.jpg]

[تصویر:  6tvccycwlr3jbvitrzmp.jpg]

[تصویر:  ax7y891mwotk8o8q3qsg.jpg]

[تصویر:  wxuxr0p4o9hsfzwh7kar.jpg]

[تصویر:  i7s9bzihmnajcg2dtrbi.jpg]

[تصویر:  as15c7yccpnovf9kcrgc.jpg]

[تصویر:  u5uq9homvnv3ki8ni0z1.jpg]
خب. بریم سراغ Vesemir. یکم توضیحات برای کسانی که آشنایی ندارن.
Vesemir یکی از قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین ویچر هاست. اون تنها ویچری هست که بعد کلی بلا و ... که سرش اومد هنوز هم زنده هست! و معمولاً زیاد پیش نمیاد که ویچری به این سن برسه ( به هر حال ویچر هم حدی داره با اون همه درگیری با موجودات و ... باید خیلی زود تر بره اون دنیا |: ) همونطور که قبلاً هم گفتم یکی از یاران و دوستان نزدیک گرالت هست که در بعضی مواقع گرالت رو راهنمایی می‎کنه و ... و اینکه Vesemir تو شمشیر زنی خیلی ماهره و یک استاد شمشیر زنی می‎شه بهش گفت از طرفی اطلاعات خیلی زیادی درباره انواع هیولاهای درون بازی داره. همچنین با وجود اینکه سن و سال زیادی داره ولی خیلی قوی و پر جنب و جوشه!

[تصویر:  244?cb=20141104212906]




اما درباره لباس گرالت باید بگم که این لباس گرالت رو من خیلی دوست دارم.
[تصویر:  640?cb=20150324193020]
ممنون از Blue Sun ، اتفاقا این هم از نکاتی بود که می خواستم بعدا در موردش بگم و یه تصویر متحرک جالب هم از همین موارد( اتفاقا لباسهای مورد علاقتون هم توش هست) که چون اشاره شد بهش الا ن قرار میدم.
همین 5 تا تریلری که این اواخر دیدم کلی نکته جالب داشت که بعضیاش هم ذهن رو درگیر می کردن و سوالاتی ایجاد میکنن، البته اگه با دقت تریلرها رو نگاه کنین، که خود بازی جواب همه این موارد رو خواهد داد .

7- تجهیزات از همه رنگ و نوع
فقط یک نکته اضافه کنم که در تریلری اشاره شد که بعضی از هیولا ها به تجهیزات خاصی برای مقابله احتیاج دارن که باید قبل از مبارزات تجهیزات مورد نیاز و بهتر انتخاب بشن تا تاثیر گذاری در حمله و دفاع بیشتر بشه


و اما این تصویر متحرک
:


[تصویر:  nn0gpmtr0bsd2f8jd6h2.gif]

در مورد تجهیزات اگه اطلاعاتی دیدم باز هم قرار میدم
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49