Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
 
 ممنون از همه دوستان و تشکر از MA77 و ابراهیم عزیز که در مورد داستان توضیحاتی دادند

اما در ادامه نکته 15  اشاره کوچکی هم به صدای شخصیت geralt بکنم؛ من اولین تریلری که مدت ها قبل از Witcher 3 دیدم، از صدای geralt خوشم اومد؛ صدایی که آرامش رو در عین قدرت در خودش داره(مطمئنا اینجا هدایت سازندگان و البته فناوری هم به کمک اومدن) 
به نظر میاد Doug Cockle وظیفه این گویندگی رو بر عهده داره، من سوابق ایشون رو که میدیدم، چشمم به فیلم Reign of Fire محصول 2002 و با بازی Matthew McConaughey و Christian Bale افتاد، نمیدونم دوستان این فیلم رو دیدن یا نه، ولی اگه از اژدها خوشتون میاد حتما ببینیدش، بازیهای خوب McConaughey و Bale هم از نکات برجسته این فیلم هست، فیلم بدی نیست و لی خب جاش نیست بیش از این در موردش صحبت کنیم. البته فیلم Captain America: The First Avenger هم در کارنامه Doug Cockle هست.
یک اشاره ای هم به صدای Charles Dance هم کنم که به نظر با صدای خاص دیگری در این بازی طرف باشیم.( اخیرا تریلری هم از ایشون بر روی سایت قرار گرفته)
هنرنمایی Charles Dance


در هر صورت تحلیل کاملتر رو میشه هنگام عرضه بازی انجام داد و کار صدا پیشگی کاراکترها رو دید.

[تصویر:  w42yiyw9qma0i6izs88m.jpg]




آقای Doug Cockle

[تصویر:  bgikkn3xnr17gd202a69.jpg]

دوستانی که اطلاعات بیشتری دارن حتما میتونن در این مورد اطلاعات دقیق تری ارائه کنند
 
با تشکر از توضیحات تمام دوستان عزیز در مورد بازی و استخراج اطلاعات از تریلر های بازی
خب با این اوضاف که شما دارید اینجوری از تریلر ها اطلاعات بیرون می کشید وایی به حال موقعی که بازی منتشر بشه و باز وای به حال کسی که بخواد بازی رو نقد کنه.
فکر کنم برای نقد این عوان باید سه صفحه ای نوشت چون اگه همین اطلاعاتی رو که از تریلر ها به دست اومده 3 صفحه بشه.
این بازی چیزی کم نگذاشته هست و تنوع بسیاری رو در بازی قرار داده تازه نقشه ی خیلی بزرگی هم داره(ابراهیم خیلی روی این جمله حساسه)
موسیقی بازی فوق العاده هست و همیشه جز بهترین بوده توی این قسمت و توی نسخه ی قبلی هم کاملا مشخص هست به خصوص توی تریلر شروع اول بازی که غوغا می کنه اون صحنه البته این تریلر در نسخه ی EE بازی هست و توی نسخه ی معمولی وجود نداره.
راستی این صدا گذار گرالت چقدر سگ سیبیل هست. :D
 البته مجید جان این نکات همون طور که گفتی از تریلرهاست و یک جور اطلاعاتی هست که مشاهده میشه و در موردشون نمیشه اظهار نظر قطعی کرد و یک جور گمانه زنی و مشاهدات درباره قسمت های مختلف بازی هست؛ بازی که اومد اونوقت میشه دستپخت واقعی سازندگان رو چشید.
اما در مورد نقد من هم منتظرم ببینم دوستان نویسنده چه کار میکنن 

اما دوستان لطف کردن و نکته شماره 16 رو به داستان اختصاص دادن ، پس بریم سراغ نکته بعدی

17 - کیمیاگر


استفاده از منابعی که در جای جای جهان بازی قرار داره از جذابیت های این گونه بازیهاست.  این منابع در قسمت های مختلف از قبیل ساخت سلاح و تجهیزات و یا معجون ها و  ... استفاده میشن. دوستانی که اسکایریم یا بازیهایی از این دست بازی کردن حتما به این موضوع واقف هستند.
یکی از بخش هایی که در تریلری به اون اشاره شد بخش Alchemy هست. در تریلر به Level up شدن در مهارت های این بخش اشاره شد و به نظر میاد تمام قابلیت های این بخش از ابتدا در دسترس نیست و به مرور قابلیت های بیشتری کسب میشن .
در بخش Alchemy بازی کننده میتونه از منابعی که در طبیعت بازی قرار دارن، بخصوص گیاهان مختلف و ترکیب این منابع با هم به ساخت انواع داروها و یا بمب دستی و ... اقدام کنند. ( احتمال داره برخی از مواد مورد نیاز هم توسط فروشندگان و ... عرضه بشه )

در تصاویر زیر قسمت هایی مربوط به این موضوع رو می بینید :


Alchemy (به معنی لغوی: کیمیاگری)

[تصویر:  sw7gb3h1grl6vev2zhm9.jpg]




بخش Alchemy در تصویر مشخص هست


[تصویر:  u906dv17hulrreliemo8.jpg]




استفاده از گیاهان موجود در طبیعت بازی
[تصویر:  x1vt5gpvw2dbdvo0vkn9.jpg]




ترکیب منابع برای بدست آوردن دارو و ...
در شکل زیر برای ساخت نوعی بمب دستی

[تصویر:  l8m2xbthytdy2bd9i8xx.jpg]

[تصویر:  9cqhe60asc39f1bzvyfl.jpg]
تشکر و خسته نباشید به تک تک دوستان.
نمی‎دونستم بازی بیابان هم داره! همونطور که در تصویر هم معلومه تپه‌ها و ... نشون می‎دن که بیابان خیلیم بزرگ هست و موجودات انحصاری خودش رو داره. از موجودات زیر اطلاعاتی در دست نیست ولی خب شبیه موجودات بیابانی در ابعاد بزرگ تر. طراحیشون هم واقعاً زیباست و چیزی شبیه عقرب و خرچنگ هست و رنگ و شکل ماده‎ای که از بدن موجود خارج شده نشون می‎ده شباهتی هم به سوسک داره. سوسک‌های غول پیکر!
[تصویر:  witcher_3_wild_hunt-1.jpg]
بنده که هر چی دقت می کنم نه کلشو پیدا می کنم، نه چشماشو... چه جالب بیابان هم داره! احتمالا سعی داره مثل Dragon Age، از لحاظ منطقه ای، متنوع باشه... 
The GOTY's Coming? Not Sure
ممنون بابت اطلاعات جالبتون آقای Old.Snake...
دوستان دو تا تصویر جدید از درون بازی منتشر شده که در ادامه میبینیدشون.

[تصویر:  ilaypump9ehbri20waxx.jpg]

[تصویر:  b4rk5dg1lb3iw5ej1v85.jpg]

اگه دقت کنین میبینید زیر نقشه که توضیحات خیلی خیلی خلاصه ای راجع به ماموریت و کارهایی که باید انجام بدیم داده، نوشته شده که باید با ینیفر ملاقات کنیم. فکر کنم اوایل بازی باشه، چون اگه یادتون باشه توی ویدئو 15 دقیقه اول بازی، ما قصد پیدا کردن ینیفر رو داشتیم همچنین عکس یه سری نکات جدید هم داره مثلا اون ردپا های سفید توی نقشه که داره ما رو به مکان مورد نظر راهنمایی میکنه. همچنین سمت چپ تصویر هم یه علامت هست که شامل دو شمشیر و یه ذره میشه. اون رد پا ها مشخصه که چرا هستن، اما خب برای چی تنها در این عکس ها بودن و دقیقا برای چه نوع ماموریت ها و یا چگونه ظاهر میشن، نامعلومه و برای فهمیدنش باید تا اومدن بازی صبر کرد. اون  علامت دو شمشیر و ذره فکر کنم مال ذره و دو شمشیر گرالت باشن، البته نمیشه 100 درصد مطمئن بود. اون دو شمشیر گرالت یکیش برای کشتن و جنگیدن با انسان ها هست، یکی دیگش هم برای کشتن و جنگیدن با هیولاها.

یه چیز دیگه که ذهنم رو تا حدودی مشغول کرده، اسم ماموریت که "پادشاه مرده - زنده باد پادشاه" هستش، که راستش نمیدونم منظورش دقیقا کدوم پادشاه هست. D:

دوستان اگه شما راجع به مواردی که من عرض کردم اطلاعاتی دارید، دریغ نکرده و حتما اون اطلاعات رو این جا قرار بدید.
ممنون از ابراهیم عزیز بابت قرار دادن تصاویر
راستش من اون نقاط سفید رنگ شبیه نقطه چین رو که روی نقشه دیدم یاد بازی Dead Island افتادم، اگه  دوستان یادشون باشه، توی اون بازی وقتی یه ماموریت رو انتخاب می کردیم  یه همچین مکانیزمی وجود داشت و با نقطه چین محل ماموریت رو نشون میداد، احتمال داره اینجا هم مثل همون بازی باشه
به نظر میاد یا عناصر جدیدی به نقشه و محیط بازی اضافه شدن و یا در تریلر های قبلی که من دیدم این عناصر جدید یا غیر فعال بودن یا کامل نبودند، این نقطه چین ها هم انگار جزو همین المان های جدید باشه
اما در مورد همون تصویر، باز هم دو نشانگر ( این بار هر دو نارنجی رنگ ) در نقشه راهنما دیده میشن، احتمال میدم که این ماموریت مرحله به مرحله باشه، یعنی اول به سمت یک نشانگر حرکت می کنیم و بعد از اونجا به سمت بعدی
در مورد اون علامت دو شمشیر و یک زره ، من اون چند تریلری رو که داشتم یه مرور کوتاه کردم( البته اون تریلر 15 دقیقه ابتدای بازی رو من نگرفتم) ؛ من چنین نشانه ای جای دیگه به چشمم نخورد، ولی نکته ای که هست وجود نشانه های مختلف و نوشته های گوناگون در نقشه و محیط بازی هست ( از اسم مکانها و اسم اشیا و جانوران و حتی صحبت ها و ...) به نظر من این علامت دو شمشیر و زره مربوط به اون مکان میشه و در واقع نماد اون هست( البته احتمال میدم) و این مورد هم جزو همون عتاصر و المان های جدید بازی هست؛ یعنی مکان های مختلف در تصویر ممکنه با نماد خاصی نشون داده بشن.
اینها همش حدس بود و حالا بازی بیاد مشخص میشه که اصل ماجرا چی بوده؛ البته حتما دوستانی که اطلاعات بیشتری دارن میتونن به موارد دقیق تری اشاره کنند.

اما اون تصویری که دوستمون Old.Snake از صحرا در بازی قرار دادن برای من خیلی جالب بود و به نظر میاد تقریبا تمام اقلیم ها در نقشه بازی وجود داره و این جهان بازی رو خیلی جالب تر از قبل می کنه؛ از جنگل و دریا و مناطق کوهستانی و بیابان و حتی من در یک تریلر تصویری از منطقه ای دیدم که به نظر میاد فقط پوشیده از برف هست و چند ساختمان هم درش وجود داره

این هم از تصویر :


این همون منطقه هست
کاملا پوشیده از برف و دربین اون انگار ساختمان هایی هم وجود داره

[تصویر:  j12baulorc6h5akylq3c.jpg]


در هر حال به نظر میاد مناطق بسیاری و با اقلیم های مختلف در بازی وجود داره
باتشکر از دوستان بابت اطلاعات جدید
کاربران عزیز لطفاً از دادن اسپم و ارسال‌های بی‌ربط خودداری کنید.
همچنین تمامی تصاویر جدید بازی در Photo Thread قرار می‌گیرن و از گذاشتن تصاویر در اینجا بپرهیزید. تصاویر فقط به دو شرط در ترد قرار می‌گیرن. 1- نبود Photo Thread بازی مورد نظر. 2- در صورتی که بخواید مطلبی رو بگید و یا ایجاد بحث ها و ...
 در ادامه نکات تریلر ها، بریم سراغ مورد بعدی

18- ساحر

در اینگونه بازیها قهرمان داستان علاوه بر مهارت های شمشیرزنی که داره میتونه به مهارت هایی از قبیل استفاده از انواع سحر و جادو هم دست پیدا کنه، که بازی Witcher 3 و قهرمان اون geralt هم از این قاعده مستثنی نیست و از این گونه توانایی ها برخوردار هست.
در قسمتی از تریلری که در مورد گیم پلی بازی توضیح میده، به توانایی برای کسب مهارت هایی در مورد انواع سحر و جادو اشاره میکنه و میگه با استفاده از این نیروها میتونید با استفاده از انگشتان دستتون( در واقع منظورش همون استفاده از جادو با دستها و حرکات دست هست ) بر دشمنان خودتون غلبه کنید. این جادوها به نظر میاد که از انواع مختلف باشند و هر کدوم در شرایطی بدرد می خورند و قابل استفاده هستند
احتمال داره در این قسمت هم به مرور قابلیت ها آزاد بشن و در واقع به مرور geralt توانایی های بیشتری در زمینه استفاده از انواع جادوها بدست بیاره، به تعدادی از این جادو ها و نشانگر اون در تصاویر زیر که همگی از تریلرها هست اشاره می کنم.

تصاویر :

کسب مهارت های سحر و جادو

[تصویر:  g3mt7vh3c9dpjmsxplc2.jpg]




انواع سحر و جادو ( فقط تصاویر تعدادی از جادوها بعنوان نمونه قرار میگیره)


اولین تصویر کاملا مشخصه و لازم به توضیح نیست ( استفاده از جادوی آتش)


[تصویر:  uetk238rimgs0nd9z9ja.jpg]




این جادو به نوعی موجب کند شدن حرکت دشمن میشه و کار رو برای ضربه زدن راحت میکنه

[تصویر:  tmqs23zxklxcum3l3w2s.jpg]




این هم نوعی دیگر از جادوها که نوعی حائل محافظتی ( مثل یک سپر جادویی ) در اطراف geralt ایجاد می کنه و ضربات دشمن رو بی اثر میکنه

[تصویر:  65x379j3f9y62eb7c81d.jpg]


تصاویر بالا فقط چند نمونه از جادوهای موجود در بازی بود

اونطور که از تریلر ها به نظر میاد، فقط یک نوع جادو در حین مبارزات قابل استفاده هست و برای تغییر اون باید وارد بخش ( منو) دیگری شد و جادو رو عوض کرد و مجدد به مبارزه پرداخت ( در مورد این موضوع، نکته ای وجود داره که در انتهای تصاویر مطرحش می کنم)
محل علامت جادو به نظر میاد در سمت چپ و زیر خط خون قرار داره و نوار زرد رنگ هم میزان قدرت اون هست که در هنگام استفاده از جادو از میزان این نوار کم میشه


تصویر رو ببینید روی اونها توضیح می دم :


در ابتدا شکل جادو و محل اون رو ببینید( علامت شبیه مثلث و نوار زرد که میزان قدرت جادو هست)

[تصویر:  puqn1zkn80tp2gxygsb6.jpg]
[تصویر:  k5wcfi1cdcf8d9fboa99.jpg]



برای تغییر این جادو باید وارد محل تغییر( منوی جادوها)  شد و اونجا جادوی مورد نظر رو انتخاب کرد و مجدد به مبارزه برگشت



جادو اینجا تغییر میکنه
اگه دقت کنید علامت جادو در تصاویر بالایی رو می تونید ببینید

[تصویر:  fq5bgi10krr0ajg61zkp.jpg]


بعد از تغییر جادو
می تونید تغییر علامت رو ببینید
چون به مقداری از جادو استفاده شده کمی از نوار کاهش پیدا کرده، در تریلر مشاهده میشه که بعضی جادوها کامل این نوار قدرت رو خالی میکنن

[تصویر:  5yljyddie97c6cqf0nii.jpg]
[تصویر:  8o43gihb0qjf3lvshogp.jpg]



اما اون نکته ای که قرار بود بگم اینه:
همونطور که گفته شد به نظر میاد بازی قابلیت استفاده از یک جادو رو در حین مبارزه میده و برای تعویض اون باید وارد منو شد و دوباره به بازی برگشت؛ ، فرض کنید شما مبارزه میکنید و دائم وارد این بخش بشید و برگردید، این موضوع احتمال داره کمی از ریتم و روند سرعت مبارزه کم کنه، البته این موضوع تا خود بازی رو بازی نکردیم فقط در حد یک حدس هست و ممکنه همین عامل البته از جذابیت های بازی باشه
در مورد این نکته، دوستانی که اسکایریم و یا بازی ارواح تاریک رو انجام دادن میدونن که اونها هم یه همچین روندی داشتن، ولی مثلا در اسکایریم یک میانبر ایجاد شده بود و میشد تعدادی از سلاح ها و جادوها رو با شماره هایی علامت گذاری کرد و بدو ن رفتن به داخل منو تغییر سلاح یا جادو رو انجام داد و در بازی ارواح تاریک هم تقریبا یک همچین میان بری قرار داده شده بود
در هر حال هر بازی می تونه سبک خاص خودش رو داشته باشه و تا این عنوان تجربه نشده نمیشه در مورد این نکته هم اظهار نظر قطعی کرد و همونطور که گفته شد می تونه حتی برای بازی کننده هاجذابیت هم داشته باشه؛ باید دید .
دوستان اولین تبلیغ تلویزیونی The Witcher 3 منتشر شد و من هم گفتم که قرار دادنش خالی از لطف نیست. D:
این یه تریلر سینماتیک 36 ثانیه ای هست و چیز جدیدی راجع به خود بازی به ما نمیگه، اما خب تریلر زیبایی هستش.
توی این تریلر گرالت میگه که:
این دنیا به یه قهرمان نیاز نداره، بلکه به یه حرفه ای (حرفه ای در کشتن هیولاها= ویچر ها) نیاز داره.
تریلر رو میتونید در ادامه و تنها با کیفیت HD دانلود کنید.
HD= The Witcher 3 Wild Hunt - TV Spot.mp4 -  12.6 MB
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49