Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
   درباره ی نکته ای که Last Warrior عزیز اشاره کرد باید بگم، احتمالا در این عنوان هم مثل نسخه ی قبلی، علاوه بر رجوع به منوی جادو ها، میشه از یک راه میانبر استفاده کرد (دقیقا یادم نیست چطور بود). 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
   اما یک نکته ای که چندین روزه که ذهن من رو مشغول کرده، اون عکس از ناحیه ی بیابانی و اون موجودات عجیب است که به شدت داره من رو آزار میده. به نظرم وجود سرزمین های بیابانی، اصلا به داستان و اتمسفر بازی نمی خوره و باعث ایجاد یک ذهنیت غلط از بازی در ذهن بنده شده. احتمالا یا عکس فیک (تقلبی) هست یا این مناطق به شکل محدودی در بازی حضور خواهند داشت. اگر چنین مناطقی در بازی وجود دارند، مطمئنا سازنده، حرفی درباره اش میزد.
با تشکر از اطلاعاتی که دوستان ارائه می دهند؛ به خصوص دوستان عزیز Old.Snake، Blue Sun و Last Warrior.
خب سازنده‎ها شاید نخواستن چیزی درباره منطقه بیابانی بگن و خواسته باشن سوپرایز باقی بمونه. به هر حال نمی‎شه که همه چی رو قبل از تجربه بازی به ما بگن.
اتفاقاً من از منطقه بیابانی خیلی خوشم میاد. نقشه بازی خیلی بزرگه وجود منطقه‎ای بیابانی می‎تونه تنوع خیلی خوبی باشه. تصور کنید، ویچری که در بیابان‎ها به کشتن هیولا می‎پردازه. وجود مناطقی پوشیده از درخت و ... جنگلی، وجود مناطق برفی در کنارش هم وجود مناطق بیابانی! به هر حال وجودش من رو خوش حال می‎کنه.
عكس ها تقلبي كه نبوده چون دوستانمون توي CD Projekt RED منتشر و تاييد كردن
ولي ميشه مثل Dragon Age و قشنگ ميشه به نظر من با بودن اين مناطق
بعضی از بازی ها هستن که قبل از انتشار اصن معلومه قراره شاهکار بشن؛ مثل GTA V, BloodBorne, Batman: AK و... ویچر۳ یکی از همیناس.
دیروز یه تریلر جدید از بازی منتشر شد که مربوط به یه مرحله فرعی به نام Precius cargo بود، با این تریلر واقعا تعجب کردم. 
چند موردی توش به چشمم خورد و باعث شد هایپم بچسبه به آسمون. یکی از این موارد شب های فوق العاده بازی بود؛ توی شب، این بازی فوق العاده به نظر میرسه چه از لحاظ فنی که هیچ جای حرفی رو باقی نمیزاره، و همچنین فضاسازی و گیم پلی متفاوتش نسبت به روز! گیم پلیش علاوه بر اون شکلی که در طول روز داره، Horror هم بهش اضافه میشه تقریبا و این ترسناک بودنش یه استرس رو بوجود میاره، استرس از این که الان یه چیزی بهم حمله میکنه یا این چیزا. علاوه بر اون مبارزات هم کمی سخت تر میشن چون در یه دست باید مشعل باشه.
همینا کافی بود تا من سکته رو بزنم. اما وقتی که گرالت که کنار آتش نشسته بود دیدم زمان رو چند ساعت به جلو برد، تقریبا یه چیزی تو مایه های تغییر زمان  متال گیر بود با این تفاوت که بیگ باس سیگار میکشید ولی گرالت کنار آتیش بود.
اگربه بقیه تریلر ها هم توجه کنید کاملا متوجه این جزییات بی نظیر بازی میشید که هر روز بیشتر از دیروز هایپتون رو بالا میبره، در کل انتظار بسی سخته. 
   تنها نگرانی من در مورد این بازی، باگ های مضحک (که انگار میراث جدا نشدنی این سری هست) و مبارزات نه چندان عمیق هست که متاسفانه شامل ضد حمله نمیشه. اگه یادتون باشه، یکی از سایت ها، زمانی که این عنوان رو تجربه کرده بود، اعلام کرد که مبارزات بازی از Assassin's Creed Unity جذاب تر هست اما به مبارزات شناور بتمن نمیرسه. یعنی اگر بخواهیم با یک عنوان هم سبک مثل Shadow of Mordor که به خاطر شباهت هایش به سری Batman و سختی لذت بخش اش، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت، مقایسه کنیم، نمیشه انتظار اون مبارزات جذاب Shadow of Mordor رو داشت که اگه وجود داشت، می تونست The Witcher 3 رو به یک ابر شاهکار تبدیل کنه. از اونجایی که بخش اعظم بازی شامل مبارزات میشه، می ترسم نبود این بخش، ضربه ی جبران ناپذیری به بازی بزنه...البته امیدوارم اینطور نشه...
شما شادو رو دارید با ویچر مقایسه می‎کنید؟ درسته شادو از طرف بازی‎بازان زیادی ستایش شد ولی ویچر واقعاً از شادو خیلی حرفه‎ای تر هست. بعدش هم تمام بازی‎ها که نباید شبیه همدیگه باشن. بالاخره باید یک سری تفاوت‎هایی هم با هم داشته باشن. اتفاقاً من تو گیم‌پلی از مبارزات و شمشیر زنی بسیار خوشم اومد و مشکل خاصی نداره اتفاقاً همین تفاوت‎ها باعث شد من به این بازی علاقه مند بشم.
درباره باگ‎ها هم باید بگم که قبلاً هم این بحث پیش اومده و بازی با این نقشه و عظمتش باید باگ داشته باشه و نبود باگ درش عجیبه! اما خب مطمئناً سازنده‎ها با آپدیت و ... درستش می‎کنن.
(04-26-2015, 08:53 PM)Old.Snake نوشته است: [ -> ]شما شادو رو دارید با ویچر مقایسه می‎کنید؟ درسته شادو از طرف بازی‎بازان زیادی ستایش شد ولی ویچر واقعاً از شادو خیلی حرفه‎ای تر هست. بعدش هم تمام بازی‎ها که نباید شبیه همدیگه باشن. بالاخره باید یک سری تفاوت‎هایی هم با هم داشته باشن. اتفاقاً من تو گیم‌پلی از مبارزات و شمشیر زنی بسیار خوشم اومد و مشکل خاصی نداره اتفاقاً همین تفاوت‎ها باعث شد من به این بازی علاقه مند بشم.
درباره باگ‎ها هم باید بگم که قبلاً هم این بحث پیش اومده و بازی با این نقشه و عظمتش باید باگ داشته باشه و نبود باگ درش عجیبه! اما خب مطمئناً سازنده‎ها با آپدیت و ... درستش می‎کنن.
در تفاوت این دو عنوان هیچ شکی نیست دوست من. بنده فقط این دو عنوان رو از نظر مبارزه مقایسه کردم (که فکر می کنم منطقی باشه). درسته ضد حمله رکن اصلی در مبارزات به حساب نمیاد اما وجودش مطمئنا به مبارزات عمق می بخشه و باعث روان شدن اون میشه (البته اگر درست طراحی بشه). تجربه به من ثابت کرده که جا خالی دادن (عاملی که به نظر میاد، تنها راه دفاعی گرالت در برابر دشمنان هست)، در مبارزات شلوغ و با تعداد زیاد دشمنان، عملا نا کار آمد هست. این موضوع رو میشه در عنوان قبلی، Dark Siders 2 و حتی در یکی از تریلر های همین نسخه مشاهده کرد؛ مگر اینکه بازی از به نمایش گذاشتن مبارزات شلوغ، اجتناب کنه که این کار از سوی سازندگان غیر ممکن هست. حتی گرفتن گارد دفاعی هم در برابر سیل عظیم دشمنان ناکار آمد هست (اوایل نسخه ی دوم رو یادتونه؟). شاید تنها عامل نجات عناوینی که از ضد حمله استفاده نمی کنند، Rolling باشه که مبارزات در نسخه ی قبلی رو نجات داد. 
دوستان امروز هم دو تصویر جدید دیگه از بازی منتشر شد. (راستش سه تصویر منتشر شد اما خب متاسفانه یکی از اون ها رو به دلایلی که میدونید نمیشد قرار داد D: )

[تصویر:  qp3e1yvir5h9lacu5fmr.jpg]
این تصویر به نوعی ادامه دو تصویریه که دیروز قرار دادم (به خاطر این که ماموریت هنوز همونه، اما خب فکر میکنم که اتفاقاتی که توی تصاویر در حال رخ دادنه قبل از دو تصویر دیروزی بوده، چون توی یکی از تصاویر دیروزی ما گرالت رو توی ارتفاعات و به نوعی کوهستان میبینیم)

[تصویر:  nevpyg97la17ssa5re5a.jpg]
توی این تصویر گرالت رو در حین مبارزه با یک گریفین میبینیم. دوستان به سمت راست عکس دقت کنید. مسئله ای که تا به حال میشه گفت متوجهش نشده بودیم (حداقل من که متوجهش نشده بودم) اینه که گرالت هنگامی که داره از اون شمیشرش که مخصوص کشتن هیولا ها هست استفاده میکنه، دو گزینه متفاوت حمله سریع و حمله قدرتمند رو در اختیار داره.

درباره نبود امکان ضد حمله، به نظر من که جا خالی دادن میتونه توی این بازی حتی موثر تر هم ظاهر بشه، به خاطر این که مبارزه رو کند نمیکنه و سرعت اون رو بالا نگه میداره. (امیدوارم منظورم رو گرفته باشید D: )
عکس منطقه بیابانی هم به هیچ وجه تقلبی نیست. من خودم شخصا نقشه بازی رو مورد بررسی قرار دادم و اون طور که به نظر میرسه، جزایر موجود در بازی اکثرا دارای چنین محیطی هستن. (البته من خودم این بررسی رو انجام دادم، پس نمیشه 100 درصد بهش مطمئن بود D: )
خب من یه چیزی بگم در مورد ضد حمله و دفاع
همان جور که ابراهیم جان گفت این قضیه باعث کندی در مبارزه میشه ولی اگه توی تریلر 15 دقیقه ای گیم پلی بازی توجه کردید اون قسمتی که گرالت داره با اون روح ها مبارزه می کنه در قسمتی چند روح اون رو محاسره می کنند و در اون قسمت گرالت از جادویی استفاده می کنه که میزنه روی زمین و تمام روح ها دور میشند و بعد گرالت به یکیشون حمله می کنه و طرف رو نابود می کنه.
در مورد باگ هم بازم میگم این موجود جز جدا ناپذیر هر بازی و نرم افزاری هست و به هیچ عنوان نمیشه اونن رو کنترل کرد به خصوص توی چنین بازی ای با چنین وسعتی که احتمال داشتن باگ های زیاد و بزرگ خیلی کم هست اونم به دلیل تاخیر هایی که سازندگان بازی برای رفع مشکلات قرار دادند.
توی نسه ی قبلی هم باگ زیاد بود ولی با آپدیت های متوالی اکثر اون ها رفع شد و و قتی نسخه ی EE بازی اومد دیگه مشکل کم در اون دیده میشد.
و یک چیزی در مورد داستان من فکر کنم کل محوریت داستان بازی روی شخصیت Ciri متمرکز شده چون تام افراد داخل بازی به دنبال این فرد می گردند و قصد پیدا کردن اون رو دارند که یا اون رو بکشند و یا از قدرت اون برای منافع خود استفاده کنند.
راستی ابراهیم جان نمیشه اون عکس سومی رو برای ما بفرستی ببینیم درجه اش تا چه حد هست؟ :D (خصوصی بفرست بچه ها نفهمند)

Mobin Ahmadi

انصافا گرالت انهدام ناپذیرده!!
خیلی انتظار بازی رو می کشم.

ولی بیشتر از این منتظر TD هستم
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49