Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
کاملا واضح بود که Ciri نقش خیلی مهمی رو در این نسخه از بازی ایفا می کنه. امیدوارم به گرالت هم خوب پرداخته شود و فقط نقش یک "جلو برنده ی داستان" رو نداشته باشه. در رابطه با مثالی که شرکت CD Project Red زد باید بگم، از اونجایی که بنده موفق به تجربه ی The Last of Us نشدم، نتونستم منظور سازندگان رو متوجه شوم. دوستانی که The Last of Us رو تجربه کردن، لطف کنند و کمی درباره ی مثال CD Project Red شفاف سازی کنند. 
با تشکر از Blue Sun عزیز
(04-30-2015, 05:28 PM)Blue Sun نوشته است: [ -> ]دوستان اگه دقت کرده باشین توی تریلر هایی که تا به امروز از بازی منتشر شده یه سیستمی جالبی توی گیمپلی بازی هست به این شکل که گرالت وقتی که سوار اسبه و میخواد از شمشیرش استفاده کنه، حرکات آهسته تر میشن.
نمونه اش رو میتونین در تصویر متحرک زیر مشاهده کنید. تصویر متحرک رو به صورت لینک گذاشتم به خاطر این که حجمش تقریبا زیاده (حدودا 7 مگابایت).
http://s4.picofile.com/file/8185812750/t...motion.gif

تصویر متحرک علارغم حجم نسبتا بالاش کیفیت بسیار پایینی داره حالا شما دوستان به بزرگی خودتون ببخشید این اولین تصویر متحرکیه که تا حالا ساختم. D:
دفعات بعدی از نرم افزار های بهتری برای این کار استفاده میکنم. D:

به خاطر درخواست دوست خوبم سجاد اون ویدئو که این تصویر متحرک ازش ساخته شده هم براتون قرار میدم. D:
مثل همیشه تنها با کیفیت HD
HD= The Witcher 3 Wild Hunt Killing Humans.mp4 -  54.5 MB

این ویدئو یه تریلر داستانی نیست و صرفا مبارزات گرالت با انسان ها رو نشون میده.
با تشکر از دوست خوبم ابراهیم جان به خاطر قرار دادن تریلر
من تریلر رو نگاه کردم، لحظه ضربه با شمشیر( وقتی گرالت بر روی اسب هست) حرکات آهسته میشن، به نظر جالب میاد
یه نکته دیگه هم یه نواری هست که علاوه بر استقامت اسب در هنگام اسب سواری دیده میشه، مثل اینکه ترسیدن اسب هم در گیم پلی وارد شده

این هم تصویر :
نوار زرد رنگ که بالاش نوشته Horses Fear Level

[تصویر:  pw8esyu3lu7rizeraw72.jpg]

نکته دیگه هم باز این دوربینشه، باید بازی بیاد ببینیم این دوربین چه میکنه،؛ ولی توی همین تریلر اگه ببینید دوربین هی می چرخه برا خودش! یه بار از بغل نشون میده! یه بار جلوی کاراکتر رو نشون میده ! و ...
شاید دستی تنظیم میشه و یا به یه نوعی برا خودش منحصر بفرد هست ؛ ولی تا بازی تجربه نشه، مشخص نمیشه که دوربینش چگونست؛ امیدوارم که درجه یک و عالی باشه.
با تشکر از دوست عزیزم سجاد که این اطلاعات مفید رو از ویدئو ها بدست میاره.
من اصلا مطمئن نیستم، اما خب فکر میکنم که اون چرخش دوربین به خاطر اینه که شخصی که داره بازی میکنه با استفاده از یکی از آنالوگ های کنترلر دوربین رو میچرخونه تا مبارزه رو از زاویه های مختلف به ما نشون بده، اما خب همون طور که سجاد گفت، باید صبر کرد و دید.

دوستان من یه تصویر متحرک دیگه هم از همین ویدئو ساختم. D:
حجم این تصویر متحرک 6 مگابایته، کیفیتش خیلی بهتر از قبلیه و تازه اندازه تصویر هم بزرگ تره.
http://s4.picofile.com/file/8186094518/t...nisher.gif

سجاد صفحه قبلی به ضربات پایانی اشاره کرده بود و یه عکس هم گذاشته بود، اما خب حالا شما میتونید یه تصویر متحرک هم از همین موضوع ببینید. D:
 هنگامی که ضربات پایانی زده میشه، دوربین روی شخص بخت برگشته ای که گرالت سرش رو از تنش جدا میکنه زوم میکنه و حرکات تا حدودی آهسته تر هم میشن. من یادمه که یک سری ضربات پایانی هم توی همین مایه ها تو اسکایریم وجود داشت.
چند تا ضربه پایانی دیگه هم توی تریلر ها مشاهده کردم، و در طی چند دقیقه آینده از اون ها هم تصاویر متحرک میسازم و براتون قرار میدم. D:

خب این هم یه تصویر متحرک دیگه. D:
توی این تصویر متحرک دو تا ضربه پایانی رو مشاهده میکنید. البته عکس یکی از اون ها رو سجاد عزیز توی صفحه قبل گذاشته بود.
http://s6.picofile.com/file/8186098834/t...sher_2.gif
باز هم هایپ...
9 تصویر منتشر شده گویای فضای بازی در PC و شخصیت سازی در PS4 هستند.

  • [تصویر:  Witcher3-5-150x150.jpg?bd7a53]
  • [تصویر:  Witcher3-6-150x150.jpg?bd7a53]
  • [تصویر:  Witcher3-7-150x150.jpg?bd7a53]
  • [تصویر:  Witcher3-8-150x150.jpg?bd7a53]
  • [تصویر:  Witcher3-9-150x150.jpg?bd7a53]
  • [تصویر:  Witcher3-10-150x150.jpg?bd7a53]
  • [تصویر:  Witcher3-11-150x150.jpg?bd7a53]
  • [تصویر:  Witcher3-12-150x150.jpg?bd7a53]
  • [تصویر:  Witcher3-4-150x150.jpg?bd7a53]
باور کنید آخر این هایپ ها کار دسته متا بازی میده ...
تجربه ثابت کرده که هر بازی که هایپ زیاد میشه نمیتونه از لحاظ متا انتظارات رو بر آورده کنه ! 
دوستان البته این هایپ با اون هایپی که کار دست بازی میده و انتظارات رو بیش از حد بالا میبره، تاحدودی فرق داره.
الان سازنده فقط داره از بازی اطلاعات تازه و تصاویر جدید منتشر میکنه. من خودم یادمه که قبل از انتشار GTA V برای دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3، روزانه 30 تا 30 تا عکس جدید منتشر میشد، در آخر هم بازی فوق العاده در اومد و این هایپ باعث خرابیش نشد.
اما خب برای مثال Watch Dogs، سازندگان هی میگفن که این عنوان قراره تبدیل به برترین بازی جهان باز تاریخ بشه و بزرگانی در این سبک همچون GTA رو به راحتی شکست بده، اما خب بعد از انتشار بازی مشخص شد که بازی به هیچ وجه توانایی شکست دادن GTA V رو نداره. شاید اگه سازنده اون رو به این شکل با GTA V مقایسه نمیکرد و نمیگفت که قراره این عنوان رو شکست بده، انتظارات بالا نمیرفت و Watch Dogs هم نمرات بالاتری رو از سوی منتقدان دریافت میکرد.
ویچر 3 قراره تبدیل به یکی از بزرگ ترین RPG های تاریخ بشه. جهان بازی 3.5 برابر بزرگ تر از بزرگ ترین RPG تاریخ، یعنی اسکایریمه. بازی بیش از 200 ساعت گیمپلی داره و تازه با دو بسته الحاقی حدودا 30 ساعت به اون 200 ساعت اضافه میشه. به پایان رسوندن بخش داستانی بازی 50 ساعت زمان میبره، البته این 50 ساعت رو اگه بخوای خیلی سریع بری و تمام کات سین ها و دیالوگ ها و... رو رد کنی و هیچی از داستان هم متوجه نشی، میتونی در 25 ساعت به پایان برسونی که بازم واقعا زیاده.
تازه با یه نگاه به تصاویر و تریلر ها به راحتی متوجه میشید که سازنده تونسته با توجه به اندازه بزرگ جهان بازی، به خوبی از قدرت های کنسول های نسل هشتمی استفاده کنه و این جهان بزرگ رو غرق در جزییات فوق العاده زیبا کنه.
آزادی بسیار فراوانی هم در گیمپلی بازی وجود داره و شما اصلا محدود نشدین و میتونین به شکل ها و با تاکتیک های متفاوتی به مبارزه بپردازین. اصلا اون طور که حداقل سازندگان توی تریلر ها نشون دادن، محدودیت در بازی وجود نداره. انواع و اقسام هیولا در بازی وجود داره و هر کدوم از اونا ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگری دارن. هر کدوم هم در اقلیم های متفاوتی زندگی میکنن و مثلا ممکنه که هیولایی که شما در جنوب نقشه میبینید، در شمال نقشه وجود نداشته باشن.
داستان بازی هم که واقعا جذاب و درگیر کننده هست.
در آخر هم بگم که برای تکمیل کردن اطلاعاتتون از این بازی، میتونید به صفحات قبلی مراجعه کنید، به خاطر این که به لطف دوستان خوبم تمام مواردی که تاکنون از بازی نشون داده شده زیر ذره بین رفته و راجع بهشون بحث شکل گرفته.

الان همون طور که احتمالا متوجه شدید، من بازی رو به شدت هایپ کردم. D:
اما خب خود سازنده اومده ذره ذره این اطلاعات رو منتشر کرده و مثل من نیومده کاری کنه که شما از هایپ بالا منفجر بشید. D:
من که خودم به شخصه از این موفقیت این بازی اطمینان کامل دارم و مطمئنم متاش بالای 80 میشه.
ممنون از Blue Sun عزیز به خاطر ارائه ی این نکات جالب
   یک نکته ای که بعد از خواندن "تعریف و تمجید" های شما به ذهنم رسید و به نظرم واقعا می تونه واسه PC باز ها زجر آور باشه، مشکل افت فریم هست. اگر به سابقه ی این سری نگاهی بیندازیم، متوجه می شیم که با توجه به جهان بسیار بزرگ این عناوین، در کنار جزئیات گرافیکی بالا (که به نظر می رسد، The Wicher 3 نقطه ی اوجش باشد)، افت فریم هم مانند برخی مشکلات دیگر (باگ!) جز جدا ناپذیری از بازی به حساب میاد. البته مطمئنا این افت فریم (که در برخی از تریلر های بازی هم به وضوح قابل رویت هستند)، به فاجعه ی Unity نخواهند رسید؛ ولی باز هم ممکن هست باعث کاهش متای بازی شود که البته با پچ هایی که شرکت سازنده عرضه می کند، حل خواهد شد. تا اونجایی که یادم هست، فکر می کنم شرکت سازنده اعلام کرده بود که The Witcher 3، از یک پچ روز اول بهره مند خواهد شد. همین شاید مدرکی بر این سخنان باشه. در کل امیدوارم بازی طوری بهینه شده باشد که بازیباز رو به سطوح نیاره.
بقیه ی نکات رو هم دوستان دیگه ذکر کردند.
با تشکر از دوستان  
(05-02-2015, 02:53 PM)MA 77 نوشته است: [ -> ]
ممنون از Blue Sun عزیز به خاطر ارائه ی این نکات جالب
   یک نکته ای که بعد از خواندن "تعریف و تمجید" های شما به ذهنم رسید و به نظرم واقعا می تونه واسه PC باز ها زجر آور باشه، مشکل افت فریم هست. اگر به سابقه ی این سری نگاهی بیندازیم، متوجه می شیم که با توجه به جهان بسیار بزرگ این عناوین، در کنار جزئیات گرافیکی بالا (که به نظر می رسد، The Wicher 3 نقطه ی اوجش باشد)، افت فریم هم مانند برخی مشکلات دیگر (باگ!) جز جدا ناپذیری از بازی به حساب میاد. البته مطمئنا این افت فریم (که در برخی از تریلر های بازی هم به وضوح قابل رویت هستند)، به فاجعه ی Unity نخواهند رسید؛ ولی باز هم ممکن هست باعث کاهش متای بازی شود که البته با پچ هایی که شرکت سازنده عرضه می کند، حل خواهد شد. تا اونجایی که یادم هست، فکر می کنم شرکت سازنده اعلام کرده بود که The Witcher 3، از یک پچ روز اول بهره مند خواهد شد. همین شاید مدرکی بر این سخنان باشه. در کل امیدوارم بازی طوری بهینه شده باشد که بازیباز رو به سطوح نیاره.
بقیه ی نکات رو هم دوستان دیگه ذکر کردند.
با تشکر از دوستان  

همون طور که خودت گفتی، باگ و این جور چیزا جز ارکان جدا نشدنی بازی هایی با این وسعت هستن.
مشکل افت فریم هم توی بعضی از تریلر های بازی دیده شده، اما خب به مرور زمان و در تریلر های جدید میشه گفت که کاملا بر طرف شده.
در ادامه یه ویدئو رو قرار میدم که شما دوستان میتونید تنها با کیفیت HD دانلود کنید. ویدئو از نسخه PC بازی هست و در اون بازی با کیفیت اولترا و با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا میشه.
HD= The Witcher 3 Wild Hunt - PC Ultra Gameplay Environment.mp4 -  217.8 MB

توی این ویدئو یک سری نکات جدید هم وجود داره. برای چندمین بار ما میتونیم محیط زیر آب رو به صورت کاملا واضح ببینم. همچنین به نظر میاد که با این که گرالت دو شمشیر داره و یکی از اون ها برای کشتن هیولا ها و حیوانات هست و دیگری برای کشتن انسان ها، اما خب خودش میتونه انتخاب کنه که در هنگام مبارزه از کدوم یک از این دو شمشیر استفاده کنه. البته راجع به این قابلیت مطمئن نیستم و باید برای فهمیدنش تا اومدن بازی صبر کرد.
یه چیز جالب دیگه هم اینه که وقتی که گرالت از گیاهان موجود در محیط چیزایی که توانایی استخراج کردنشون رو داره استخراج میکنه، اون گیاه هم واکنش نشون میده و یه تغییراتی میکنه.
نمیدونم دوستان به این مورد اشاره کردن یا نه، اما خب باید بگم که مدت زمانی که گرالت میتونه توی آب بمونه (به تنفس بپردازه) با یه نوار آبی نشون داده میشه.

[تصویر:  the_witcher_3_water_breath.jpg]
همچنین همون طور که در تصویر مشخصه، گرالت در حال حاضر داره از اسلحه های که قدرتشون افزایش پیدا کرده استفاده میکنه. البته 6:30 دقیقه دیگه اسلحه هاش دوباره به حالت معمولی بر میگردن. D:
 ممنون ابراهیم جان بابت تریلر
ولی من یکی دیگه این رو نمی گیرم! می خوام حداقل دریا های بازی برام ناشناخته تر از بقیه جاها بمونه. انقدر این چند روز از تریلر ها و ویژگی های ویچر حرف زدیم، که من تو خواب دیدم دارم ویچر بازی میکنم! یه جایی رسیدم با یه گروهی، بعد یهو تصویر رفت رو لود، بعدش یهو نوشت VRAM شما برا این بخش کافی نیست! S0 (43)  بعدش کرش کرد. تازه دوباره رفتم توش و اینبار گرافیکش کارتونی شده بود و نقشش یه جوری شده بود ... بعد یهو دیدم شمشیر دست خودمه و جنگیدنش هم بهم نمی چسبید و ... دیگه بماند( ... ) 


 اما در مورد این متا هم یه چیزی بگم، اونم اینکه نیمدونم چرا این متا اینقدر برای خیلی از دوستان اهمیت داره! متا از نظر من هیچ وقت معیار درستی برای قضاوت درموردیک بازی نیست.
اولا تعداد نقدهای بازیها باهم برابر نیست( حتی اگه برابر هم بود باز هم ملاک نبود) ؛ یه بازی با 10 تا نقد میاد 80 میشه و یه بازی با 50 تا نقد میشه 70 ! بعد حالا باید گفت اون بازی که شده 70 ضعیف تره!؟
حالا، مگه از هرسایت فقط یه منتقد میاد بازیا رو نقد میکنه، برای یه بازی ممکنه یه منتقد باشه و برا یه بازی یکی دیگه ، این موضوع هم باعث میشه این نمرات فقط نظر شخصی بشه؛فقط ! ( ممکنه یکی از یه سایتی به بازی نمره بالابده، یکی نه )
از طرف دیگه، فرض بگیرین، تعداد نقد دو بازی برابر باشه؛ افرادی هم که این دو بازی رو نقد کردن هم یکی باشن؛ باز هم متا مشخص کننده بازی بهتر نیست!!! چون باز هم نظر شخصی چند نفر هست .
ببینید اینجا بحث سر خود نقد نیست، بحث سر این نمره هاست، که هر فردی هم برا خودش یه ملاکی برا نمره دادن داره، که اینم یه دلیل دیگه برا اینکه متا شاخصی برای سنجش بازیها نیست. بقول یه منتقد سینمایی که میگفت: این نمره دادن از یه جایی شروع شده و حالا ما هم توش گیر کردیم !!! ( البته کلی با تحریف حرفشو گفتم ، ولی مضمونش همین بود و میخواست بگه که همه نمره رو به نقد ترجیح میدن)
جایگاه نقد اینجا محفوظه؛ بهتر نیست بجای دیدن نمرات تو سایت Metacritic ، یخورده بیشتر نقدها و نظرات ملاک باشن؛ نه نمرات ؟ بهتر نیست اول ببینیم چی میگن و برای چی از یه بازی تعریف میکنن و یا نظر منفی دارن؟
در مورد این بازی هم اگه بازی خوبی از آب در بیاد( که امیدوارم این طور باشه) متاش 50 هم شد که شد، ... حالا بازی اونقدر جالب نشد ولی متاش 100 شد باز هم که شد، اینا وحی نشده که اینقدر مهم باشه( من تو سایت های سینمایی ندیده بودم اینقدر متا مهم باشه، نظرات دورو بر نقدهای منتقدان بزرگ می چرخه؛ البته از طرف افراد مطلع تر)
 اینها نظر من بود، حالا دوستان متاباز ناراحت نشن
ختم کلام
 راستی یکی دو نکته هم دارم در مورد بازی که مطرحش می کنم تو نکته 20
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49