Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Witcher 3: Wild Hunt | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
[font=tahoma]توضیحاتی جدید در رابطه با سیستم مورد نیاز برای اجرای The Witcher 3[/font]

[تصویر:  date.png] بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۳| ۱۸:۱۱ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1422370614-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1422370614]


[تصویر:  witcher-3-wild-hunt-250x141.jpg]


[font=tahoma]The Witcher 3: Wild Hunt یکی از پرمتقاضی ترین عناوینی می باشد که در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. در گذشته ما سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان را برایتان قرار داده بودیم اما با توجه به توضیحات سازندگان می توان گفت که فقط عده اندکی از بازیکنان در جهان خواهند توانست که این عنوان را با تنظیمات Ultra تجربه کنند زیرا یک سیستم بسیار قدرتمند مورد نیاز است.[/font]

[font=tahoma]اول از همه اگر حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز به همراه سیستم پیشنهادی را ندیده بودید، حتما به لینک داده شده سری بزنید.

به تازگی سازندگان طی صحبت هایی که با یک خبرگزاری داشته اند، این مسئله را یاد آوری کرده اند که سیستم پیشنهادی برای اجرای  The Witcher 3: Wild Hunt با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ زمانی مناسب است، که شما از تنظیمات متوسط و بالا (High) استفاده کنید نه اینکه گزینه های Ultra (حداکثر) به همراه نرخ فریم ۶۰ را تجربه کنید. آنها گفته اند:
[/font]


نقل‌قول: خیر مشخصات سیستم پیشنهادی برای این است شما بازی را با تنظیمات متوسط به بالا با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ تجربه کنید.

The Witcher 3 در ۱۹ مه (مصادف با ۲۹ اردیبهشت) منتشر خواهد شد.
The Witcher 3 با تغییرات گرافیکی همراه بوده است؛ مدیر استدیو از این تغییرات دفاع می کند


[تصویر:  date.png] بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۳| ۲۳:۱۱ [تصویر:  user.png] عرفان استادی [تصویر:  1419448057-bpfull.jpg&w=48&id=21456&random=1419448057]
[تصویر:  The_Witcher_3_Wild_Hunt_Geralt_Triss_and...50x140.jpg]




باری دیگر، CD Projekt Red با تریلری ۱۵ دقیقه ای از گیم پلی The Witcher 3: Wild Hunt قدرت نمایی کرد و بازی مورد انتظارش را به نمایش عموم گذاشت. بعد از نمایش بازی، عده ای افت گرافیکی را در بازی احساس کردند اما مدیر هنری یعنی Michal Stec در برابر این اظهارات دفاع کرد و اعلام داشت که آن ها بازی را بهینه خواهند کرد، اما این بهینه سازی بر روی جلوه های گرافیکی تاثیری نخواهد داشت. حال مدیر استدیو Adam Badowski در مورد این تغییرات بوجود آمده (نسبتا کم) از گرافیک این عنوان دفاع می کند. برای مشاهده صحبت های وی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

او اظهار داشت که این تغییرات، بیشتر “پرداخته ذهن” هستند و حرف ایشان هم صحیح است چرا که نورپردازی و پرتوهای نور بازی تحت شرایط ذهنی هستند اما حقیقت این است که تغییراتی اعمال شده است. صحبت های او:
نقل‌قول: چیزی که از نظر گرافیکی در تریلر به نمایش گذاشته شده و پرداخته ذهن شما می باشد، نورپردازی و پرتوهای نور هستند. اشتباه ما رندر کردن برخی از صحنه ها با رنگ های تیره و خاکستری بود و گزینه اعمال شده هم بخاطر موتور ما است. به نظر من مکان هایی هستند که در آن، بازی فوق العاده به نظر خواهد رسید و هیچ شخصی ما را بخاطر تغییرات گرافیکی نسبت به اولین تریلر متهم نخواهد کرد. اما متاسفانه در بخش هایی هم گرافیک بد(تر) به نظر خواهد رسید. این درست مانند قضیه GTA است؛ وقتی باد شدید می وزد و رنگ بندی محیط خاکستری می شود، بخصوص در جنگل، بازی به چشم ما از نظر گرافیکی نسبت به شهر بدتر به نظر می رسد.
این نشان می دهد که گرافیک بازی با تغییراتی همراه بوده است اما صحبت های آقای Badowski نیز صحیح هستند و جای نگرانی نیست. با تمامی این اوصاف، The Witcher 3 همچنان از نظر گرافیکی فوق العاده و حیرت انگیز بوده و از موردانتظار ترین عناوین سال جاری می باشد. در ۱۹ مه (مصادف با ۲۹ اردیبهشت) منتظر این بازی باشید.
حجم نصب The Witcher 3 برای کنسول PlayStation 4 مشخص شد




[تصویر:  date.png] بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۳| ۰۰:۱۱ [تصویر:  user.png] عرفان استادی [تصویر:  1419448057-bpfull.jpg&w=48&id=21456&random=1419448057]
[تصویر:  The_Witcher_3-Wild_Hunt_Dialogue_sequenc...50x140.jpg]



Wild Hunt که تقریبا می توان آن را موردانتظار ترین بازی سال جاری دانست، تا چند ماه دیگر برای PS4/XBO/PC عرضه خواهد شد. تا کنون اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر شده اند که تنها صبر و انتظار بازیکنان و طرفداران را کمتر کرده است. می دانیم که بازی بیش از ۱۰۰ ساعت گیم پلی دارد و شما را به دنیایی غنی و پرمحتوا دعوت خواهد کرد. حال دنیای این بازی را در نظر بگیرید؛ جلوه های فوق العاده، محتوای زیاد، محیط های گسترده و صداها همگی بر حجم این بازی می افزایند و حال، مقدار آن بر روی کنسول نسل هشتمی سونی مشخص شده است. در ادامه مطلب با گیمفا همراه باشید.

مقدار فضای اشغالی این بازی وسیع، ۵۰ گیگابایت می باشد. این مقدار، می تواند Call of Duty: Advanced Warfare (حجم ۴۳ گیگابایت) و Dragon Age: Inquisition (حجم ۴۱ گیگابایت) را کنار بزند. در اینجا می توانید تصاویری گرفته شده از مشخصات را مشاهده نمایید:


[تصویر:  thewitcherps4_2.jpg]
[تصویر:  thewitcherps4.jpg]
این بازی هنوز نیومده؟
(02-02-2015, 03:39 PM)Ruthless نوشته است: [ -> ]این بازی هنوز نیومده؟

نه. در 29 اردیبهشت منتشر می‎شه.
CD Projekt Red ارائه ویدئویی از نسخه PC بازی The Witcher 3 بر روی تنظیمات Ultra را در نظر می گیرد


[تصویر:  date.png] بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۳| ۱۹:۱۱ [تصویر:  user.png] عرفان استادی 


این روزها شاهد اخبار زیادی از بازی موردانتظار The Witcher 3: Wild Hunt هستیم که اکثر این اطلاعات، جزئیات استخراج شده از مقاله طویل وب سایت Witchersite اند. در تریلر گیم پلی جدید، عده ای اظهار داشتند که بازی نسبت به تریلری که قبلا منتشر شده بود، با افت گرافیکی همراه بوده است که سازندگان در برابر این ادعاها از بازی خود دفاع کردند. با در نظر گرفتن نسخه PC، در می یابیم که CD Projekt Red هنوز ویدئویی از تنظیمات Ultra این پلتفرم منتشر نکرده است. حال در پاسخ به طرفداران در فروم CD Projekt، یکی از کارکنان اعلام کرده است که ارائه این ویدئو را در نظر می گیرند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.


کاربر این سوال را پرسید که آیا در آینده، شاهد ویدئویی از تنظیمات Ultra بر روی PC خواهیم بود(؟) Marcin Momot از بخش روابط عمومی و سایت پاسخ داد:
نقل‌قول: مطمئن نیستم اما ایده خوب و چیزی است که حتما آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا در انتظار دیدن قدرت نهایی گرافیکی Wild Hunt هستید؟ The Witcher 3 در ۱۹ مه (مصادف با ۲۹ اردیبهشت) برای PS4/Xbox One/PC عرضه خواهد شد
[font=tahoma]The Witcher 3 بر روی PS4 از افت فریم های جزئی رنج می برد؛ سازندگان بدنبال بهینه سازی هستند[/font]

[تصویر:  date.png] بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۳| ۲۱:۱۱ [تصویر:  user.png] عرفان استادی [تصویر:  1419448057-bpfull.jpg&w=48&id=21456&random=1419448057]


[تصویر:  1422266682-the-witcher-3-wild-hunt-prepa...50x141.jpg]


[font=tahoma]همانطور که می دانید و در خبر قبلی نیز اعلام شد، وب سایت Witchersite مقاله ای کامل و طولانی (بیش از ۵۸۰۰۰ کلمه) در ارتباط با نسخه های PC و PlayStation 4 عنوان The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرده است. نظرات و متون ارائه شده در این مقاله بر اساس دسترسی نویسندگان به بازی بوده است. در این قسمت می توانید جزئیاتی از قسمت جلوه ها و گرافیک بازی و اطلاعاتی فنی از  پلتفرم های مقصد (XBO/PS4/PC) را مشاهده نمایید.

این مقاله به طور کامل توسط gregksi یکی از کاربران فروم CD Projekt ترجمه شده است. می توانید با جزئیات و بخش هایی از آن همراه باشید.[/font]


[font=tahoma]نویسنده مطلب (که به بازی دسترسی داشته) معتقد است که تفاوت گرافیکی میان نسخه های کنسولی به سختی دیده می شود و هر دو PS4 و Xbox One با هم در این زمینه برابر هستند. همچنین آن ها اشاره داشتند که: احساس می شود در بعضی قسمت ها، سازندگان مجبور بوده اند تا بعضی از عناصر را حذف و یا دستکاری کنند و در عین حال، در بعضی بخش ها بازی از لحاظ گرافیکی مغز شما را منفجر خواهد کرد. زره شخصیت ها با عوامل مختلف بسیار پرجزئیاتند. به هنگام کاوش، بازی فوق العاده به نظر می رسد اما بعضی مواقع اجسامی (مانند گیاهان) بارگزاری نمی شوند. Draw Distance (فاصله رندری) وسیع بوده و جلوه های آب ها حیرت انگیزند.
[/font]


[font=tahoma]آن ها اعلام داشتند که بازی با افت فریم های قابل توجه همراه نیست اما همچنان این بازی توسط سازندگان بهینه سازی می شود و هنوز همه چیز آنطوری که باید آماده نیست. قسمت های وسیع تر با همان افت فریمی که اشاره شد، رو به رو می شوند و در هنگام بارگزاری بازی از کات سین به گیم پلی، بافت ها در ظاهر شدن مشکل دارند. نویسندگان همچنین با تعداد کمی باگ رو به رو شده اند که زیاد هم پراهمیت و بزرگ نیستند. The Witcher 3 بر روی PS4 به طور کامل قابل بازی بوده و به خوبی بهینه سازی شده است اما به کمی مدت ساخت بیشتر برای منظم و تکمیل شدن احتیاج دارد.
[/font]


[font=tahoma]در مه سال جاری منتظر The Witcher 3: Wild Hunt بر روی PS4/Xbox One/PC باشید.
[/font]
ایول عجب چیزی بشه این بازی بخصوص نسخه ی PC این بازی که فکر کنم دیگه آخر گرافیک باشه و به احتمال نباید زیاد روی PC مشکل داشتته باشه و با توجه به حجم این بازی روی PS4 که 50 گیگ هست نسخه ی PC باید حدود 80 الی 90 گیگ باشه.
ممنون بابت خبر
امید وارم تا اردیبهشت مشکلاتش رو حل کنن و شاهد یک بازی موفق باشیم. از نظر من بازی گیم پلی جالبی داره ( با توجه به تریلرا ) و بسیار وسیعه و می‎تونه سرگرم کننده باشه. گرافیکیشم که خوب بود البته اگه ازش کم نشه. داستان بازی هم زیباست و از لحاظ موسیقی فکر نمی‎کنم چیزی کم داشته باشه و در کل به این عنوان امید دارم تا ببینیم چی می‎شه ...
منم همین جور امیدوارم تمام مشکلاتش حل بشه تا اردیبهشت.
در مورد گیم پلی هم اگر نسخه ی یک بازی رو بزاریم کنار چون نحوه ی مبارزه کردن نسخه ی یک واقعا روی اعصاب بود و گیم پلی مثل نسخه ی دوم باشه و بهبود پیدا کرده باشه واقعا عالی میشه.
به نظر من گرافیک زیاد مهم نیست و اینکه این شرکتی که اینقدر بتزی رو به تاخیر انداخته حتما یک گرافیک توپ میزاره برای بازی و بهتره ما ملاک بازی رو بر اساس گیم پلی و بقیه ی قسمت های بازی در نظر بگیرم تا گرافیک.
داستان هم که حرفشو نزن توپه توپ و موسیقی بازی ه از اون تریلر اول بازی میشه فهمید که موسیقی این بازی سنگ تموم میزاره.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49