Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Shadow Warrior سپتامبر امسال منتشر می شود+باکس آرت بازی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کسانی که تاکنون کنسول های نسل هشتمی را خرییداری کرده اند،احتمالا  کمبود که وجود بازیی که در آن هیجان مبارزات و تیرانداری وجود داشته باشد را احساس کرده اند. خوب دو استدیوی Devolver Digital و Majesco دست به کار شدند و راه حلی برای این کمبود اندیشیدند؛ساخت بازی Shadow Warrior !
بازی Shadow Warrior یک بازی شوتر اول شخص است که در آن شاهد یک سیستم مبارزاتی پر زد و خورد و هیجانی هستیم؛این بازی از آنجایی جالب می شود و خود را با سایر بازی های هم سبک خود متمایز می کند که بازی امکان استفاده هم سلاح گرم و هم سلاح سرد وجود دارد و استفاده از هر کدام از این نوع سلاح ها(چه سلاح گرم و چه سلاح سرد)هیجان و حال و هوای مخصوص و منحصر به فرد خود را داراست.
بازی Shadow Warrior قرار است در اوایل سپتامبر(تقریبا اواسط شهریور)فقط برای کنسول های نسل هشتمی یعنی XBox One و PS4 با قیمت $39.99 منتشر می شود.
 
[تصویر:  57064kjtgu11flvfg.jpg]

[تصویر:  t9k8swa1b9lt212fg.jpg]

باکس آرت بازی

[تصویر:  d1qp1raf91trsn1fg.jpg]
رو پی سی معرکه بود خیلی حال داد[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
اگه واسه پیسی بیاد من اولین مشتریشم.فکر کنم میشه مثل یک گیم قدیمی به نام "جنایات جنگی" از نظر اکشن و بلاهایی که سر دشمن میاری،به نطرم خیلی معرکه بشه...[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]