Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: Assassin’s Creed:Rogue ممکن است Assassin’s Creed نسل هفتمی باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که در جریان هستید از مدتها قبل شایعاتی مبنی بر انتشار یکی از نسخه های سری Assassin’s Creed برای کنسول های نسل هفتمی به گوش می رسید اما؛ کمپانی فرانسوی یوبی سافت هیچگاه به طور رسمی این موضوع را تایید یا رد نکرد. حال و در تازه ترین شایعه پیرامون نسخه ی احتمالی Assassin’s Creed  در نسل هفتم یک سایت سویسی عنوانی با نام  Assassin’s Creed Rogue  را برای پلتفرم های نسل هفتمی لیست کرده است.
 
[تصویر:  w7ifphctah9q2z6buf8p.jpg]
همچنین هم اکنون علاوه بر تصویری که از این سایت سویسی منتشر شده است، شایعاتی نیز در باره ی جهان بازی و شخصیت اصلی آن نیز منتشر شده است. این شایعات حاکی از این هستند که شخصیت این عنوان فردی از فرقه ی تمپلار ها و با نام Shay می باشد. علاوه بر این احتمالا داستان این نسخه در سال 1758  و در حوالی نیویورک رقم خواهد خورد. یعنی در بازده ی زمانی بین نسخه های Assassin’s Creed III ، Assassin’s Creed: Black Flag  و DLC  Freedom Cry بازی جریان خواهد داشت که طی آن می توانید به کشتی رانی در اقیانوس آرام بپردازید.
 
[تصویر:  7e3p73s37kxfdjk1iwc3.png]
 
هم اکنون و با توجه اینکه خود یوبی سافت چندی قبل اعلام کرد که عنوان تنها برای کنسول های نسل هشتمی و PC منتشر خواهد شد و آنها یک
Assassin’s Creed دیگر را برای عرضه در نسل قبلی ( نسل هفتم ) مد نظر دارند، می توان تا حدودی امید وار بود که باری دیگر کنسول های PS 3 و X 360  رنگ آساسین ها را به خود ببینند.