Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: لگ، باگ، افت فریم / بد ترین پورت های تاریخ بازی های ویدئویی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
یکی از مشکلات گیمینگ روی PC این است که اغلب، بهترین بازی ها سرعت فریم قابل قبول را ارائه نمی دهند و همیشه آپتمایز نیستند. در واقع اکثر بازی هایی که آنها را دوست داریم ما را با لگ رها می کنند. فریم ریت غیر قابل قبول یا ما را به اجبار وا می دارد تا تنظیمات گرافیکی بازی را پایین بیاوریم یا رزولوشن را پایین ترین حد ممکن کاهش دهیم.


بد ترین پورت های تاریخ بازی های ویدئویی:
:GTA IV
 
این بازی شامل نوع خاصی از پورت های بد می شود که حتی در زمان لانچ هیچ سیستمی قادر به اجرای صحیح آن نبود اما پس از گذشت چند سال کامپیوتر های معمولی نیز توانستند آن را اجرا کنند. کارت گرافیک GT 8800 که در بخش سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی بود (این کارت گرافیک قوی ترین کارت زمان خود بود)، به سختی و با کمک پچ هایی که تغییر چشم گیری در بازی ایجاد می کردند، توانست بازی را روی درجه Medium به اجرا درآورد! در کل اجرای بازی با 30 فریم حتی برای سیستم های فوق قدرتمند نیز چالش برانگیز است! همه ی این دلایل باعث شده است که این بازی از نظر بسیاری از گیمران، لقب بدترین بازی پورت شده را به خود اختصاص دهد.

[تصویر:  _id1406886995_356469.jpg]


:RAGE
 

در این بازی فریم ریت پایین، لگ و اثراتی از بد آپتمایز شدن را می توان به راحتی احساس کرد. چه چیز عجیبی در رابطه با بازی rage در زمان لانچ وجود داشت؟ جواب این است که فریم ریت بالا و آپتمایز بود بازی، ساختگی بود. متور بازی یعنی id tech 5 می بایست بازی را با خروجی فریم ریت 60 گسترش دهد، اما پس از انتشار سطح گرافیک بازی بسیار پایین تر از شایستگی های پلتفرم PC بود.


این تنها مشکل بازی نبود بلکه با کارت گرافیک های AMD نیز مشکل شدیدی داشت و بازی کردن این بازی با کارت های این شرکت، کار دشواری بود. در کل نسخه PC تجربه خوبی را به بازیبیاز القا نکرد و به دلایلی که ذکر شد، به لیست ما افزوده شد.
[تصویر:  th?id=HN.607988118889563834&pid=15.1&P=0]
 


:Planet Side 2


شاید استودیو Sony Online Entertainment به مقدار کافی برای این بازی پچ منتشر کرده باشد، اما در زمان لانچ این بازی کامپیوتر های رده متوسط را تنبیه کرد (به آنها فشار آورد).
[تصویر:  _id1406886995_356469_1.jpg]
 


:Watch Dogs

اه ، واچ داگز! هیچ چیز به این اندازه گیمران پی سی را نمی رنجاند که ابتدا تنظیمات بازی را به شدت پایین بیاورند و چشم انتظار مورد ها باشند تا با آنلاک کردن بخش هایی از بازیف بخش گرافیک بازی را زیبا تر کنند. اما در بازی بزرگ یوبیسافت در سال 2014 حتی با پایین آوردن تنظیمات گرافیکی نیز تغییری احساس نمی شود! بعضی از گیمران با وجود داشتن سخت افزار قدرتمند در رسیدن به فریم ریت قابل قبول مشکل داشتند.
[تصویر:  Watch-Dogs-2.jpg]




:Saints Row 2

Saints Row 2 به مانند GTA IV یکی از مثال های پورت بد از روی کنسول بود. مشکل در صدای استریوی سیستم، عدم وجود تنظیمات Wide Screen، عدم ساپورت SLI و CF و سرعت فریم پایین روی بهترین سخت افزار سال 2009 ( سال عرضه بازی ). علاوه بر اینها، بازی دارای گرافیک قابل توجهی نبود و شما برای بازی کردن می بایست تنظیمات را روی LOW قرار دهید.
[تصویر:  th?id=HN.608017509357652770&pid=15.1&P=0]



دیگر نامزد ها:

علاوه بر بازی هایی که در لیست ذکر شد، بازی های Assassins Creed 3 و 4 ، Dark souls نامزد های این لیست بودند. اگر چه نسخه دوم بازی Dark Souls نسبت به نسخه اول بهبود یافته بود اما تغییرات به اندازه لازم نبود. لازم به ذکر است که دیگر نامزد ما برای این لیست بازی Metro 2033 بود که همانند سری بازی های Crysis باید تنظیمات را روی سطح پایین قرار داد.





Source

 

 

 

 

 

 

 

 
یه کم مقدمه رو بیشتر و بهتر بساز . بعضی از عکس ها بالا نمیاد یه کم بیشتر روش کار کن
(08-04-2014, 02:23 AM)'ashkan7121' نوشته است: [ -> ]یه کم مقدمه رو بیشتر و بهتر بساز . بعضی از عکس ها بالا نمیاد یه کم بیشتر روش کار کن

 
به من چه[img]images/smi/s0 (43).gif[/img] منبع داره!!! مگه من از خودم نوشتم؟؟؟!!!! یه سریشو که چرت و پرت بود حذف کردم.


 
نویسنده منبع رو باید گردنش رو شکست که انقدر دروغ میگه توی هیچ کدوم از بازی ها هیچ افت ریمی نداشته ام به جز GTA IV که بدترین در نوع خودش بود من کارم سخت افزار هست برای همین کارت گرافیک های زیادی زیر دستم هست واچ داگز رو حتی تونستم با GT240 هم اجرا کنم بدون لگ (بدون لگ فرق داره با فریم خوب گرفتن)
1_ این طرز برخورد با کاربر نیست :| طرف وقتی ایراد میگیره برو با دلیل بهش بگو چرا اینجوریه چرا اونجوریه :| در ضمن Game - Debate انقدر قوی هست که توی مقالاتش چرت و پرت ننویسه
2_ هم مقدمه و هم حرف پایانی رو خلاصه کردی... بخش Planet Side 2 که بماند
3_ در کل لذت بردیم[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 
(08-04-2014, 09:34 AM)'p.s' نوشته است: [ -> ]نویسنده منبع رو باید گردنش رو شکست که انقدر دروغ میگه توی هیچ کدوم از بازی ها هیچ افت ریمی نداشته ام به جز GTA IV که بدترین در نوع خودش بود من کارم سخت افزار هست برای همین کارت گرافیک های زیادی زیر دستم هست واچ داگز رو حتی تونستم با GT240 هم اجرا کنم بدون لگ (بدون لگ فرق داره با فریم خوب گرفتن)

 
GTA IV که بد ترین پورت تاریخه و تا 5000 سال آینده همیچین پورت بدی نخواهیم دید[img]images/smi/s0 (25).gif[/img] در ضمن شما چطور واچ داگز رو با کارت 240 بازی کردی در صورتی که واچ داگز از دایرکت ایکس 11 بهره می بره؟ از اون ترفند استفاده کردید که بازی های 11 رو روی کارت های 10 اجرا می کنه؟[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]


 

(08-04-2014, 09:49 AM)'ehsan772' نوشته است: [ -> ]1_ این طرز برخورد با کاربر نیست :| طرف وقتی ایراد میگیره برو با دلیل بهش بگو چرا اینجوریه چرا اونجوریه :| در ضمن Game - Debate انقدر قوی هست که توی مقالاتش چرت و پرت ننویسه
2_ هم مقدمه و هم حرف پایانی رو خلاصه کردی... بخش Planet Side 2 که بماند
3_ در کل لذت بردیم[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 

 
خب وقتی آخرش بزرگ نوشتم ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من چه کنم؟ بزرگ تر بنویسم عایا؟[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
شما برو بخش پلنت ساید 2 رو بخون ببین چرت و پرت نوشته. نوشته فقط اولش که بازی منتشر شد بد بود و بعدش درست شد. به نظرم به جای پلنت ساید باید دارک سولز 1 رو میذاشت. حرف پایانیشم چراته چون داره میگه مترو 2033 هم بد پورت شده و سری کرایسیس [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] جونم برات بگه که اینا همــــــــــــــــــــــــش چرت و پرته[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]


 
1- داداش ممنون خسته داداشی [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
2- یکی از بازی هایی که رو PC افت فریم داشت! بد جور AC : IV بود [img]images/smi/s0 (38).gif[/img]
3- با این GTA IV بد جور موافقم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img] خدا کنه GTA V این طوری....[img]images/smi/s0 (83).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
بله از اون ترفند استفاده کردم و یه سری کارهای دیگه .
اون دوستمون هم که گفتن AC:IV افت فریم داره احتمالا سیستمتون پایین هست بنده روی Gt620 امتحان کردم بدون ذره ای لگ و افت فریم اجرا شد .
(08-04-2014, 01:26 PM)'p.s' نوشته است: [ -> ]بله از اون ترفند استفاده کردم و یه سری کارهای دیگه .
اون دوستمون هم که گفتن AC:IV افت فریم داره احتمالا سیستمتون پایین هست بنده روی Gt620 امتحان کردم بدون ذره ای لگ و افت فریم اجرا شد .

 
کلا AC نسخه سوم و چهارم افت فریم داره[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]


 
من با کارت گرافیک gt9400 و رم 4گیگ، Ac3 رو بدون مشکل بازی کردم.
کجاش افت فریم داشت؟
من فقط با ACIV مشکل داشتم که اونم بعد عوض کردن کارت گرافیکم، درست شد.
صفحه‌ها: 1 2