Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Destiny : تغییرات وسیعی در گیم پلی قبل از انتشار صورت نمی گیرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  destiny.jpg]
به نقل از Activision نسخه بتا Destiny آنقدر مناسب و موفق بوده است که دیگر نیازی به تغییرات در روند گیم پلی نسخه اصلی نمی باشد و تا زمان انتشار بازی دست نخورده باقی می ماند.البته لازم به ذکر است که تغییرات جزئی اعمال می شود اما به گفته مدیر بخش انتشار Activision یعنی آقای Eric Hirshberg به دلیل مستحکم بودن پایه و هسته این بازی در زمینه گیم پلی تغییرات چندانی لازم نیست.
Eric Hirshberg:
نقل‌قول: خبر خوب اینجاست که ما شاهد حدود 4.6 بازیکن در نسخه بتای Destiny بودیم و به همین دلیل توانستیم ارزیابی خوبی را از عملکرد این بازی به ارمغان بیاوریم و با توجه به نتایج دریافتیم که تغییراتی بیشتر برای بهبود نسخه اصلی لازم نیست و ما برای یه لانچ رویایی و عظیم به همراه همکارانمان در Bungie آماده ایم.
همانطور که مشاهده کردید در حدود 4.6 میلیون نفر نسخه بتا Destiny را بازی کردن و با توجه به آمار و ارقام Activision اظهار داشته است که این بتا بزرگترین بتا در این نسل از کنسول های بازی و همچنین بزرگترین بتا برای یه IP جدید در طول تاریخ گیم بوده است.
البته لازم به ذکر است که این محبوبیت باورنکردنی برای Destiny مشکلاتی را هم به همراه داشته است مانند گزارشی که امروز صبح از لغو شدن پیش خرید نسخه های Limited edition و ghost edition در فضای مجازی منتشر شده بود.
Destiny در تاریخ نهم سپتامبر همین سال برای کنسول های نسل هشتم (PS4 و Xbox One) و کنسول های نسل هفتم (PS3 و Xbox 360) منتشر خواهد شد.

منبع
عزیز منبع رو ذکر کنید[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
تصویر هم بزارید [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ویرایش شد
با عرض تاسف بابت بی توجهی[img]images/smi/s0 (48).gif[/img]
انقلاب به پا میکنه این بازی حتی بتاشم عالی بود لازم نیست تغییرش بدن[img]images/smi/s0 (62).gif[/img]