Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: امروز از بخش چند نفره عنوان Call of Duty: Advanced Warfare رونمایی خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بی شک یکی از مورد انتظار ترین بازی هایی که در سبک FPS در سال جاری عرضه خواهد شد عنوان Call of Duty: Advanced Warfare است و یکی از بهترین بخش های این عنوان علاوه بر بخش تک نفره آن٬ بخش چند نفره معروف این سری است که با توجه به گفته های قبلی٬ از این بخش در امروز یعنی ۱۱ آگوست در ساعت 6 عصر به وقت بریتانیا٬ 1 عصر به وقت منطقه زمانی اروپای مرکزی٬ 10 صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام و 1 عصر به وقت منطقه زمانی EST رونمایی خواهد شد. این رونمایی به وقت ایران ساعت 9:30 شب است و می توان این رونمایی را در این ساعت به طور زنده مشاهده کرد.
دو تن از افراد نامی استودیو Sledgehammer Games یعنی آقایان Glen Schofield و Michael Condrey که هر کدام به ترتیب سمت های مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد عملیاتی این استودیو را دارند٬ امروز در gamescom آلمان اولین گیم پلی و جزئیات جدیدترین حالت های چند نفره را نمایش خواهند داد. این رونمایی در صورتی انجام می شود که همایش هنوز به طور جدی شروع نشده است و فردا با کنفرانس ها اعلام شده٬ به طور رسمی آغاز می شود و این نمایش در واقع یک دست گرمی عالی از سوی Activision برای gamescom امسال است.
همچنین با کلیک بر روی عکس می توانید به وب سایت اصلی بازی رفته و ساعت شمار مخصوص برای رونمایی را مشاهده کنید که کمتر از 2 ساعت را نشان می دهد. در صورت آمدن اطلاعات جدید پست بروز رسانی می شود.

[تصویر:  70418754965183191934.png]
 

 

 
بروز رسانی: از بخش چند نفره عنوان Call of Duty: Advanced Warfare رونمایی گردید و از اینجا می توانید تریلر منتشر شده مختص به این رونمایی را دانلود نمایید.