Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از WWE 2K15 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به تازگی 2K اطلاعاتی از MOD جدیدی برای campaign بازی WWE 2k 15 منتشر کرده است. این موضوع به این معنی است که بازیبازان می توانند ترکیبی از بازی های به یاد ماندنی، صحنه های سینمایی، و تصاویر بایگانی شده ی مبارز مورد علاقه ی خود را داشته باشند و از آن استفاده کنند. البته تنها دو مبارزه از این مبارزات با عنوان اصلی منتشر می شوند، رقابت سه گانه Triple H و شان مایکلز از سال 2002 - 2004 و رقابت جدید جان سینا و سی ام پانک که از سال 2011 تا 2013 ادامه داشت در بازی حظور دارند، سایر مبارزات از طریق یک DLC به بازی افزوده می شوند.
[تصویر:  9kk1v5faaj13auscw9z1.jpg]
 
 
همچنین در این باره آقای Chris Snyder نایب رئیس بخش بازاریابی 2K بیان داشته است که :
نقل‌قول: این دو مسابقه به طوری مستحکم و پایدار به تاریخ مسابقات WWE متصل هستند. و 2K به طرفداران این اجازه را می دهد که با قرار گرفتن در این مسابقات، تجربه های به یاد ماندنی را کسب کنند.
افزون بر این علاوه بر باز سازی مسابقات کلاسیک بازیکنان می توانند کار های تاریخی دیگری نیز همچون آزاد ساختن شخصیت های جدید، دست یابی به کمربند ها و برخی چیزهای خوب دیگر را انجام دهند. که تمام اینها در سایر MOD های بازی نیز در اختیار هواداران قرار می گیرند. همچنین Triple H یکی از ورزشکاران حاضر در این بازی به ستایش WWE 2K پرداخته است و بیان نموده است که، WWE ورزش ما را برای هوادان زنده کرده است به نحوی که پیش از این چنین چیزی در دنیای بازی های رایانه ای دیده نشده است. در پایان شایان به ذکر است که این بازی در تاریخ 28 اکتبر سال جاری برای پلتفرم های PS3, PS4, Xbox 360, و Xbox One روانه ی بازار گیم می شود.

منبع