01-25-2016, 03:18 PM
01-25-2016, 04:47 PM
(01-25-2016, 03:18 PM)Cpt. John "Soap" MacTavish نوشته است: [ -> ]شاید سال بعد برای PC هم اومد مثل Alan Wake
همچین اتفاقی نخواهد افتاد
بازی درجه 3 مثه رایز نیست که واسه سود مولتی پلتفرمش کنن
در حال حاضر مورد انتظار ترین بازی کنسول مذکوره
مثل این میمونه که بگیم آنچارتد مولتی پلت بشه
01-28-2016, 10:34 AM
آیا امکان عرضه Quantum Break برای رایانههای شخصی وجود دارد؟
ارسال شده توسط: امیرحسین دهنوی ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۲
ارسال شده توسط: امیرحسین دهنوی ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۲
روزگذشته اینترنت از خبر امکان انتشار Quantum Break برای رایانههای شخصی که توسط سیستم ردهبندی برزیل لو رفته بود، به آتش کشیده شد! گرچه این ردهبندی به سرعت پاک شد اما همچنان شایعات آن وجود دارد. این نخسین باری نیست که یک سازمان ردهبندی به عنوان منبع شایعات مورد استفاده قرار میگیرد، خصوصا کشوری همانند برزیل. بسیاری از سازمانهای ردهبندی در کشورهای کوچکتر باعث شدهاند که یک بازی قبل از معرفی رسمی آن لو برود و دلیل آن امنیت پایین سایت یا نبود سازماندهی صحیح بوده است؛ اما خبر انتشار یک بازی برروی یک پلتفرم دیگر موضوع دیگریست. اعلام انتشار یک بازی برروی پلتفرم دیگر ربطی به امنیت پایین یا عدم سازماندهی ندارد بلکه این اتفاق میتواند فقط بخاطر یک تیک اشتباه بیفتد، خصوصا سازمان ردهبندی بزریل که ید طولایی در اشتباهات پلتفرمی دارد.
این سازمان استعداد بینظیری در اعلام پلتفرم مقصد اشتباه دارد، برای مثال Final Fantasy Type-0 برای پلی استیشن ویتا ردهبندی شده است، Tales of Zestiria و One Piece Pirate Warriors 3 برای اکس باکس ۳۶۰ ردهبندی دریافت کردهاند، Forza Motorsport 4, Forza Horizon, Gears of War 3, Gears of War: Judgement و چندین عنوان از سری HALO برای رایانههای شخصی ردهبندی شدند و حتی هماکنون نیز این ردهبندیها وجود دارد و حذف نشده است. یک جستوجوی کوتاه در این سایت شما را با صدها عنوان که پلتفرم مقصدشان اشتباه اعلام شده است روبهرو میکند. خواندن شایعات سرگرم کننده و لذت بخش است اما زمانی یک سایت اشتباهاتی را مکررا انجام میدهد دیگر نباید به عنوان یک منبع شناخته شود.
اخبار عرضه عناوین انحصاری اکس باکس وان برروی رایانههای شخصی همیشه وجود داشته است و بهنظر میاید همچنان نیز وجود داشته باشد. میتوان گفت که برای تک تک عناوین انحصاری این کنسول شاهد اخبار شایعات انتشار آن برای رایانههای شخصی بودهایم. اخباری مثل عرضه عنوان Sunset Overdrive برای رایانههای شخصی، احتمال انتشار عنوان Halo: The Master Chief Collection برای رایانههای شخصی، شایعه انتشار Halo 5: Guardians برای رایانههای شخصی، بخشی از شایعات پیرامون عناوین انحصاری این کنسول بوده است.
این بدین معنا نیست که Quantum Break برای رایانههای شخصی منتشر نخواهد شد اما مطمئن باشید که اگر چنین اتفاقی بیفتد، خبر آن را از سیستم ردهبندی برزیل نخواهید شنید.
Quantum Break در ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۵ بهصورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان منتشر خواهد شد.
01-30-2016, 11:20 AM
یک بازی شگفت انگیز و عمیق | آرون گرینبرگ درباره Quantum Break سخن میگوید
اشکان عالی خانی
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰
اشکان عالی خانی
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰
زمان زیادی تا انتشار یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۶ باقی نمانده است. تنها ۲ ماه تا انتشار عنوان Quantum Break (پنجم آپریل) باقی مانده است و بازیبازان به شدت هیجان زده هستند.
امروز، آرون گرینبرگ در مصاحبه با وبسایت IGN در مورد عنوان Quantum Break سخن گفت و آن را تحسین کرد:
امروز، آرون گرینبرگ در مصاحبه با وبسایت IGN در مورد عنوان Quantum Break سخن گفت و آن را تحسین کرد:
نقلقول:در حال حاضر بیشتر از همه عناوین، در مورد بازی Quantum Break هیجان زده هستم. این عنوان ۱۰۰ درصد از آن نوع بازیهایی است که من عاشق تجربه کردنشان هستم. گرچه من هنوز بسیاری از عناوین دیگر را تجربه نکردهام. در پایان سال در این مورد از من سوال کنید. آن موقع شاید جوابم متفاوت باشد… اما این را میگویم که Quantum Break تبدیل به یک بازی شگفت انگیز خواهد شد. یک داستان عالی و نوآوریهای فراوان در بازی که علاوه بر روایت داستان، گیمپلی را نیز شامل میشوند.
به نظر من متوقف کردن کلی زمان و مسائل مربوط به آن، به نوعی تکامل Bullet Time است که تیم سازنده قبلا خلق کرده بود. همچنین اکشنهای زنده و پویا که در بازی گنجانده شده اند. من فکر میکنم که این عناصر، مردم را در خود غرق میکنند و علاوه بر عاشق شدن آنها نسبت به بازی، این عنوان را به یک بازی جادویی برای آنها تبدیل میکند. بنابراین Quantum Break عنوانی است که من بیش از همه منتظر آن هستم. فقط بنشینم و ساعتها این عنوان را تجربه کنم.
امیدواریم عنوان Quantum Break یک عنوان فوقالعاده باشد. شما نیز با آقای گرینبرگ درباره نشستن و ساعتها بازی کردن موافقید؟
02-02-2016, 11:22 AM
02-04-2016, 10:11 AM
اطلاعات بسیار زیادی از عنوان Quantum Break منتشر شد
ارسال شده توسط: امیرحسین دهنوی ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۵
ارسال شده توسط: امیرحسین دهنوی ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۵
در سخنرانی سک لیک هنگام مراسم Cité des Sciences et de l’Industrie که در شهر پاریس برگزار شد، کارگردان Quantum Break اطلاعات بسیاری زیادی از عنوان خود منتشر کرد.
سم لیک در مورد ساخت سریال در کنار بازی، بعضی از ویژگیهای گیمپلی و اطلاعاتی از نحوه توسعه بازی صحبت کرد.
سم لیک در مورد ساخت سریال در کنار بازی، بعضی از ویژگیهای گیمپلی و اطلاعاتی از نحوه توسعه بازی صحبت کرد.
- مفهموم ایست زمانی، بخشی از ایدههای Alan Wake 2 بوده است اما نهایتا تبدیل به Quantum Break شده است.
- در Quantum Break ویدیویی وجود دارد که به شما نشان میدهد چه اتفاقی در جهان Alan Wake افتاده است.
- طبق گفتههای لیک Quantum Break تجربهای فراتر از Max Payne و Alan Wake خواهد بود چراکه باوجود المانهای رمدی در بازی، تجربه چندین ساله سازندگان نیز در آن وجود دارد تا بازیای نو ساخته شود.
- برای لیک همه اجزا باید دارای یک «هدف» باشند. بازی باید دارای هدف باشد، نقش سریال در پیشرفت داستان معلوم باشد و دیگر اجزای بازی نیز باید دارای هدف مخصوص به خود باشند. ساخت لیستی از ویژگیهای متفاوت آسان است اما همه آنها هدف میخواهند.
- برای لیک این اهمیت دارد که انتخابهایی که بازیباز در Quantum Break میگیرد، در درون تجربه بازی باشد و جزو جدانشدنی داستان باشد. در Quantum Break هنگامی که شما باید انتخاب کنید، انتخاب اشتباهی وجود ندارد؛ بلکه بازیباز انتخاب میکند که از چه دیدی به بازی نگاه کند. هنگامی که شما نقش یک شخصیت بد بازی میکنید، میتوانید حقیقتا خود را به جای آن بگذارید و انتخابی انجام دهید که به نفع او است یا شاید هم برای قهرمانتان همدردی کردی و انتخابی کرده که به سود قهرمان است.
- ساخت یک بازی با یک سریال بسیار متفاوت است. در هنگام ساخت این دو، لیک تجربههای زیادی را بدست آورده.
- عنوان Quantum Break بزرگترین تیم نویسندگی را در بین دیگر عناوین استودیوی رمدی دارا است. سم لیک، مایکو راتلاتی از Alan Wake و دو نویسنده دیگر برای Quantum Break استخدام شدند. از مایکروسافت نیز افراد متفاوتی در نویسندگی بازی نقش داشتند و تعدادی دیگر در Lifeboat Productions که مسئول ساخت سریال بودند، حضور داشتند. وقت زیادی صرف شده است تا همه نوشتهها یکپارچه شده و نقش سریال و بازی مشخص شود.
- سریال حدودا یک سال پیش شروع به تولید شد پس داستان بازی بهصورت کامل آماده بود. تیم سریال ایدههای بسیاری را از بازی گرفتند، به محیطها نگاه کردند و طرحهای اولیه را مشاهده کرده و از آنها برای سریال استفاده کردهاند. حتی لباسهای شخصیتهای سریال پس از مشاهده پوششهای شخصیتهای بازی تولید شدند.
- پس از شروع ساخت سریال، جلوههای ویژه آن قبل از آن براساس جلوههای بازی تولید شده بودند. پس با مشکل بسیار بدی روبهرو شده بودیم: اگر سریال با بازی اختلاف داشت، توسعه دهندگان بازی، باید عنوان را دستکاری میکردند تا پیوستگی آن با سریال حفظ شود. واقعا فرآیند پیچیدهای بود. اگر سریال و بازی از همدیگر جدا بودند، بسیار سادهتر بود اما ما میخواستیم سریال و بازی بهم نزدیک باشند و یکدیگر را تکمیل کنند. این اتفاقی است که هیچوقت رخ نداده و لیک معتقد بود که آنها به خوبی از عهده کار برآمدند.
- هنگامی که سریال صحنههای فیلمبرداری خود را تکمیل میکرد، بازی هنوز تکمیل نشده بود. بعضی از عناصر بازی هنوز تکمیل نشده و در طرحهای اولیه خود یا به اصطلاح whitebox state بهسر میبردند. اتفاق جالبی که در باب طرحهای اولیه افتاد این بود که تیم سریال یکی از آن طرحهای اولیه را که یک لامپ بود دیده و گمان کرد که آن جزوی از عناصر بازی است و در چندین صحنه از سریال از این لامپ استفاده کرده بود. با اینکه رمدی هنوز طراحی آن را تکمیل نکرده بود، تیم سریال بهشدت خواهان ارسال این طرح به لس آنجلس (جایی که سریال تولید میشود) بود، درحالی که نمیدانند کار آن دقیقا چیست!
- در طرحهای اولیه، رمدی چهره متفاوتی برای جک در نظر داشت و پس از انجام کارهای ساخت سریال و همچنین چگونگی ایفای نقش هر شخصیت در آن، تیم شروع به انتخاب بهترین بازیگر برای شخصیتها کرد. شان اشمور در بین منتخبین قرار داشت و آنها خوش شانس بودند که او زمان خالی را دارا بود.
- پس از انتخاب اشمور، آنها بهدنبال بازیگری برای نقش آفرینی در نقش ویلیام (برادر جک) بودند. یکی از انتخابهای آنها دومینیک موناگان بود که شباهتهای ظاهری نیز به شان اشمور داشت. آنها میخواستند شخصیت ویلیام حالت طنزگونه داشته باشد و متوجه شدند موناگان کارهایی نیز در ژانر کمدی داشته است. پس از انتخاب، آنها متوجه شدند شان و دومینیک یکدیگر را میشناسند و در گذشته نیز از اینکه در فیلمی با یکدیگر برادر باشند، صحبت میکردند.
- رمدی ابتدا شخصیتهای اصلی مشخص کرده و سپس به شخصیتهای دیگر فکر میکرده است.
- لیک معتقد است امکانات بسیاری وجود دارد که پس از ساخت Quantum Break پروژه بعدی فراتر باشد. آنها در رمدی از کارهای خود صحبت میکنند که چه عملی عالی بوده و چه کاری چالش برانگیز و دلیل این سختی چه بوده است. لیک دقیقا نمیداند که پروژه بعدی رمدی چه خواهد بود. به عقیده لیک وقتی شما یک طرح اولیه را ارائه میکنید ممکن است در مرحله اول بهخوبی عمل نکند اما همین عمل نکرد باعث میشود به ایده دیگری دست پیدا کنید. ممکن است تکنولوژی که ساختهاید به شما ایده بدهد؛ برای مثال اشیای poltergeist در عنوان Alan Wake در اصل یک باگ فیزیک موتور بودهاند و این باگ فیزیک باعث میشد اشیا در هوا بهصورت مستمر معلق باشند. حل این مشکل بسیار ساده بود اما تیم خلاق ما آن را ترسناک دانست و در آخر نیز وارد بازی شد.
- در ادامه از لیک درمورد عرضه نسخه رایانههای شخصی Quantum Break پرسیده شد و او در جواب اینطور گفت که «نظری ندارد».
- Quantum Break در درجه نخست یک «بازی» است. سریال همراه آن تنها یک ویژگی است. لیک یکی از طرفداران سریالهای تلویزیونی امروزی است. به عقیده او کیفیت سریالهای امروزی «خارقالعادهست»، همراه با داستان سرایی عالی و یک منبع الهامات معرکه است. اما برای لیک Quantum Break ابتدا یک بازی است.
- لیک معتقد است ساخت سریال همراه بازی، در آینده صنعت بازیسازی بیشتر دیده میشود چرا که میتوانید «کارهای باحالی» با آن انجام دهید.
- ساخت یک عنوان AAA عناصر بسیار متفاوتی را میخواهد و معمولا بخشهای «اکشن» نقش اساسی را در آن ایفا میکنند. از دید تجاری، عنوانی با بودجه بالا نیازمند آن است تا قشر بزرگی از بازیبازان را پوشش دهد تا از نظر مالی فروش خوبی تجربه کند. از طرف دیگر سم که به عنوان کارگردان و نویسنده بازی فعالیت میکند، مجاب است تا صحنههای اکشنی به بازی اضافه کند و بازیباز را به وجد بیاورد. وجود صحنههای اکشن، به عقیده لیک، نیازمند یک دلیل خوب و منطقی است و داستان باید از آن صحنه بهخصوص پشتیبانی کامل کند پس کار بسیار چالش آور در پیش دارد. تمام اینها به هنر تعادل برقرار کردن، برمیگردد. وقتی اکشن و داستان با یکدیگر هماهنگ باشند، چیزی قدرتمند بهوجود میآید.
- از ابتدای ساخت بازی، بسیاری از همکاران لیک از او پرسیدهاند که چرا یک بازی با موضوع سفر در زمان را انتخاب کرده است؟ این بخاطر آن است که سفر در زمان بسیار مرموزانه است. به گفته لیک لحظاتی بوده است که تیم حفرهای در داستان پیدا میکرده و او مجبور بوده باردیگر به عقب بازگرده و آن حفره را حل کند. ذهن ما هنوز نمیتواند منطق سفر در زمان را درک کند، گاهی اینکار اشتباه بهنظر میرسد اما تیم ما بسیار تلاش کرده است تا سفر در زمان را جالب نشان دهند و از پیچیدگی آن بکاهند.
- هدف داستان سرایی از نظر سم لیک این است که بازیباز احساسات مختلفی را در عین واحد تجربه کند. احساساتی مثل هیجان و ترس ساده بدست میآیند اما احساسات پیشرفته همانند خوشحالی یا ناراحتی چالش آور است و تیم ما هنوز تلاش میکند تا آن را بدست آورد.
02-07-2016, 05:10 PM
زمانی که سازندگان عنوانی جدید را عرضه میکنند، بسیاری این سوال برایشان پیش میآید که آیا شاهد یک سری خواهیم بود یا بازی بهصورت تک عنوان عرضه شده است، حال سم لیک کارگردان Quantum Break از احتمال ساخت نسخهی بعدی بازی خود میگوید.
لیک توضیح داد وقتی تیم به مفهوم کلی بازی میرسد با خلق پیشزمینه قوی داستانی سعی میکند دنیای بازی را غنی نماید و ایدههای بهوجود آمده میتوانند فراتر از تنها یک بازی باشند. خصوصا با بازیهایی که درباره مفهوم سفر در زمان هستند، داشتن یک پیشزمینه داستانی غنی برای عنوان ضرروری است.
البته داستان قهرمان Quantum Break یعنی جک در این بازی به پایان خواهد رسید و به یک نتیجهگیری نهایی میرسد اما دیگر اتفاقات جهان بازی میتواند خود به یک بازی جدید از دنیای Quantum Break تبدیل شود. گرچه لیک دقیقا مشخص نکرد که آیا Quantum Break ادامهای خواهد داشت یا خیر چراکه به گفته او در صنعت بازیسازی نمیشود آینده سری را بهصورت صحیح پیشبینی کرد زیرا هیچچیز غیرممکن نیست.
البته داستان قهرمان Quantum Break یعنی جک در این بازی به پایان خواهد رسید و به یک نتیجهگیری نهایی میرسد اما دیگر اتفاقات جهان بازی میتواند خود به یک بازی جدید از دنیای Quantum Break تبدیل شود. گرچه لیک دقیقا مشخص نکرد که آیا Quantum Break ادامهای خواهد داشت یا خیر چراکه به گفته او در صنعت بازیسازی نمیشود آینده سری را بهصورت صحیح پیشبینی کرد زیرا هیچچیز غیرممکن نیست.
02-11-2016, 09:05 PM
خب سیستم مورد نیاز بازی برای PC اعلام شد.
تنها عنوانی که نه تنها کاملا نیازمند دایرکت اکیس 12 هست، بلکه فقط بر روی ویندوز 10 اجرا خواهد شد.
حداقل رم 8 گیگ و حداکثر 16!
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد+ سیستم مورد نیاز
سعید فرهنگی
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۸
بالاخره شایعات به حقیقت پیوست و استودیوی رمدی اینترتینمنت، سازنده عنوان Quantom Break امروز رسما اعلام کرد که این عنوان علاوه بر کنسول اکس باکس وان، برای رایانه های شخصی نیز منتشر خواهد شد.
عنوان Quantum Break ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود اما بنا به دلایلی استودیوی رمدی اینترتینمنت، سازنده این عنوان، انتشار آن را به تعویق انداخت. استودیوی رمدی در روزهای گذشته نیز اعلام کرده بود که این پنجشنبه اخبار جدیدی از عنوان Quantom Break منتشر خواهد کرد و امروز این استودیو رسما اعلام کرد که این عنوان برای رایانه های شخصی نیز منتشر می شود و البته استودیوی رمدی به این نکته اشاره کرد که عنوان Quantum Break به صورت کراس پلتفرم نخواهد بود.
استودیوی رمدی به جزییات بیشتری در رابطه با این که عنوان Quantum Break توسط همین استودیو در دست ساخت بوده و یا استودیوی دیگری وطیفه ساخت آن را به عهده داشته است، اشاره نکرد. مایکروسافت قصد دارد تا پلتفرم های خود را گسترش داده و عناوین انحصاری خود را برای رایانه های شخصی نیز منتشر کند و همان طور که در وب سایت عنوان Quantum Break مشاهده می شود، علاوه بر عنوان Quantom Break، عناوین Gears of War 4 و Scalebound نیز برای هر دو پلتفرم منتشر خواهند شد.
استودیوی رمدی همچنین اعلام کرد که نسخه اکس باکس وان عنوان Quantum Break علاوه بر بازی اصلی، شامل عنوان Alan Wake و دو بسته الحاقی الحاقی The Signal و The Writer این عنوان(Alan Wake) نیز خواهد بود. کاربرانی که نسخه اکس باکس وان Quantum Break را از خرده فروشی ها پیش خرید کرده باشند، به صورت رایگان به عنوان Alan Wake’s American Nightmare که در سال ۲۰۱۲ و دو سال بعد از انتشار عنوان Alan Wake عرضه شد، دسترسی خواهند داشت. همچنین در این رویداد ویژه، مایکروسافت، ناشر عنوان Quantum Break، باندل اکس باکس وان ویژه این عنوان را نیز معرفی کرد که این باندل شامل کنسول اکس باکس وان سفید رنگ و با طرفیت ۵۰۰ گیگابایت، عنوان Quantum Break و همچنین عنوان Alan Wake خواهد بود.
استودیوی رمدی در وب سایت رسمی عنوان Quantum Break، سیستم مورد نیاز این عنوان را منتشر کرده است. کاربرانی که نسخه رایانه های شخصی عنوان Quantum Break را تا تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۶(دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵) پیش خرید کنند، یک نسخه از ویندوز ده را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. سیستم مورد نیاز عنوان Quantum Break را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:
به تازگی دو تریلر جدید از عنوان Quantum Break منتشر شده است که شما می توانید تریلرهای مورد نظر را در قسمت پایین دانلود کنید:
تریلر اول:
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۳۶۰p
تریلر دوم:
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۳۶۰p
همان طور که می دانید، داستان Quantum Break در طول بازی و سریالی که در کنار آن ساخته می شود روایت شده و بازیگران مطرحی چون شان اشمور و دامینیک مانهن در این عنوان نقش آفرینی می کنند.
تصاویر منتشر شده از عنوان Quantum Break را نیز می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:
عنوان Quantum Break در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵) برای کنسول اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
تماشا کنید: عنوان Quantum Break رسما برای رایانه های شخصی تایید شد+ سیستم مورد نیاز
سعید فرهنگی
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۸
بالاخره شایعات به حقیقت پیوست و استودیوی رمدی اینترتینمنت، سازنده عنوان Quantom Break امروز رسما اعلام کرد که این عنوان علاوه بر کنسول اکس باکس وان، برای رایانه های شخصی نیز منتشر خواهد شد.
عنوان Quantum Break ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ عرضه شود اما بنا به دلایلی استودیوی رمدی اینترتینمنت، سازنده این عنوان، انتشار آن را به تعویق انداخت. استودیوی رمدی در روزهای گذشته نیز اعلام کرده بود که این پنجشنبه اخبار جدیدی از عنوان Quantom Break منتشر خواهد کرد و امروز این استودیو رسما اعلام کرد که این عنوان برای رایانه های شخصی نیز منتشر می شود و البته استودیوی رمدی به این نکته اشاره کرد که عنوان Quantum Break به صورت کراس پلتفرم نخواهد بود.
استودیوی رمدی به جزییات بیشتری در رابطه با این که عنوان Quantum Break توسط همین استودیو در دست ساخت بوده و یا استودیوی دیگری وطیفه ساخت آن را به عهده داشته است، اشاره نکرد. مایکروسافت قصد دارد تا پلتفرم های خود را گسترش داده و عناوین انحصاری خود را برای رایانه های شخصی نیز منتشر کند و همان طور که در وب سایت عنوان Quantum Break مشاهده می شود، علاوه بر عنوان Quantom Break، عناوین Gears of War 4 و Scalebound نیز برای هر دو پلتفرم منتشر خواهند شد.
استودیوی رمدی همچنین اعلام کرد که نسخه اکس باکس وان عنوان Quantum Break علاوه بر بازی اصلی، شامل عنوان Alan Wake و دو بسته الحاقی الحاقی The Signal و The Writer این عنوان(Alan Wake) نیز خواهد بود. کاربرانی که نسخه اکس باکس وان Quantum Break را از خرده فروشی ها پیش خرید کرده باشند، به صورت رایگان به عنوان Alan Wake’s American Nightmare که در سال ۲۰۱۲ و دو سال بعد از انتشار عنوان Alan Wake عرضه شد، دسترسی خواهند داشت. همچنین در این رویداد ویژه، مایکروسافت، ناشر عنوان Quantum Break، باندل اکس باکس وان ویژه این عنوان را نیز معرفی کرد که این باندل شامل کنسول اکس باکس وان سفید رنگ و با طرفیت ۵۰۰ گیگابایت، عنوان Quantum Break و همچنین عنوان Alan Wake خواهد بود.
استودیوی رمدی در وب سایت رسمی عنوان Quantum Break، سیستم مورد نیاز این عنوان را منتشر کرده است. کاربرانی که نسخه رایانه های شخصی عنوان Quantum Break را تا تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۶(دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵) پیش خرید کنند، یک نسخه از ویندوز ده را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. سیستم مورد نیاز عنوان Quantum Break را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:
به تازگی دو تریلر جدید از عنوان Quantum Break منتشر شده است که شما می توانید تریلرهای مورد نظر را در قسمت پایین دانلود کنید:
تریلر اول:
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۳۶۰p
تریلر دوم:
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۳۶۰p
همان طور که می دانید، داستان Quantum Break در طول بازی و سریالی که در کنار آن ساخته می شود روایت شده و بازیگران مطرحی چون شان اشمور و دامینیک مانهن در این عنوان نقش آفرینی می کنند.
تصاویر منتشر شده از عنوان Quantum Break را نیز می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید:
عنوان Quantum Break در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵) برای کنسول اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
02-11-2016, 09:21 PM
کنسولشو نابود کرد!
از روز اول معرفی XOne ملت دنبال کوانتم بود……
الان ....
از روز اول معرفی XOne ملت دنبال کوانتم بود……
الان ....
02-11-2016, 09:21 PM
دیدید من راست گفتم.
بدبختی اینجاست که حتی 8 و 8.1 رو هم support نمیکنه، چه برسه به 7، تازه دارکت ایکس 12؟!
جلل ملق.
بدبختی اینجاست که حتی 8 و 8.1 رو هم support نمیکنه، چه برسه به 7، تازه دارکت ایکس 12؟!
جلل ملق.