Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازگشت Silent Hill همراه با Hideo Kojima و Guillermo del Toro
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  v2xdu02mv4hmyl3kdnfm.gif]
  
بله، درست شنیدید! سری بازی های ترسناک و کلاسیک Silent Hill در حال بازگشت با یک نسخه همراه با همکاری خالق Metal Gear؛ یعنی هیدئو کوجیما و Guillermo del Toro که به کارگردانی فیلم های ترسناک مشهور می باشد بازگشته است البته این تنها خبر خوش نخواهد بود بلکه Norman Reedus؛ ستاره فیلمِ The Walking Dead که چندی پیش با هیدئو کوجیما ملاقات داشته است نقش بسزایی در بازی ایفا خواهد کرد و در همین مورد یک تیزر از بازی منتشر شده است که شما در زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

[تصویر:  media.jpg]

https://www.youtube.com | Silent Hills

گفته شده است این تیزر مربوط به P.T در PlayStation Store بوده اما شاید P.T همان Silent Hill جدید حاصل همکاری کوجیما و دِل تورو باشد. ویدئو به نمایش در آمده، با صحبت های یک زن و حرکت در خانه ای متروکه و تاریک همراه با چراغ قوه شروع می شود و پس از آن، Norman Reedus را نشان می دهد که قبل از آمدن اسم کوجیما و دِل تورو مشغول عبور از یک خیابان تاریک است که با نگاه کردن به یک دوربین، لوگو Silent Hill ظاهر می شود که می تواند نوید بازگشت دوباره Silent Hill را بدهد.

کوجیما چندی پیش اذعان داشت دوست دارد تا بر روی یک Silent Hill مشغول کار باشد و همین مژده بازگشت Silent Hill به همراه کویما را دارد. شایان ذکر است که دِل تورو با وجود اینکه کارگردان معروف فیلم های ژانر ترسناک است قبلاً با شرکت بازی سازی THQ نیز همکاری داشته است. همچنین فیلم Silent Hill با اسم Silent Hill: Revolution با حضور چندی از بازیگران سریال Game of Thornes؛ یعنی Jon Snow و Ned Stark وجود دارد.

فرانچایز محبوب Silent Hill که می توان آن را جزء برترین بازی های ترسناک قرار داد با افتادن به دست شرکت های غربی از ریشه ها فاصله گرفت و محبوبیت آن نسبت به قبل کمتر شد. آخرین نسخه ای که از این عنوان منتشر شد Silent Hill: Book of Memeries برای کنسول دستی PSP در سال 2012 بود که نتوانست موفقیت چندانی به دست آورد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا Silent Hill جدید در حال ساخت است و کوجیما به آرزو خود برای ساخت یک Silent Hill در حال رسیدن است؟