Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: GTA V در PS4/Xbox One فراتر از انتظارات است! | بازگشتی شکوهمندانه به لوس سانتوس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  gta-5-xbox-360-17386-MLB20137030818_072014-O.jpg]

یکی از پر فروش ترین و برترین عناوین خلق شده در نسل هفتم کنسول ها، بدون شک عنوانِ Grand Theft Auto 5 است که توانست با عرضه خود در سال 2013 موفقیت های بی شماری به دست آورد اما هنوز عده ای مشتاق تجربه این بازی بر روی پلتفرم های PC, PlayStation 4 و Xbox One بودند. از این رو، شایعات بسیار زیادی مبنی بر انتشار بازی بر روی PC و کنسول های نسل بعدی منتشر شد تا این که سرانجام GTA V در E3 امسال و کنفرانس سونی رسماً برای PS4, Xbox One و PC تایید شد. در همین راستا، Strauss Zelnick؛ رئیس شرکت Tako Two - پشتیبان مالی Rockstar Game - در مصاحبه با MCV عنوان داشته که Rockstar Games قصد دارد تا صاحبان PlayStation 4 و Xbox One را با GTA V شکه کند! چرا که مطمئناً عملکرد GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی فراتر از انتظارات خواهد بود.
  
آقای زلنیک، می گویند "طرفداران را خشنود خواهیم کرد." در ادامه با مصاحبه MCV، ایشان افزودند :
نقل‌قول: مهم نیست تا کجا توقع و انتظار دارید، شما وقتی نسخه نسل بعدی GTA V را تجربه کردید من از شما می پرسم آیا GTA V از توقعات شما فراتر عمل کرد یا خیر؟ من تضمین می کنم جواب شما در این موقع مثبت می باشد.
 
GTA V توانسته 34 میلیون نسخه بر روی دو کنسول PlayStation 3 و Xbox 360 بفروشد و از این رو تاج پر فروش ترین عنوانِ تاریخ را بر سر نهاند! اما دیدگاه زلنیک این است که این عنوان با عرضه بر روی کنسول های نسل هشتمی بیش از پیش فروش خواهد کرد.
نقل‌قول: 7 میلیارد انسان بر روی کره زمین زندگی می کنند و 6.9 از آن ها هنوز این عنوان را هنوز تجربه نکرده اند! این یک بازار عظیم و عنوانی شگفت انگیز است. GTA V توانسته حامل استاندارد های این صنعت باشد. چگونه یک کنسول نسل هشتمی می خرید اما عنوان GTA V را برای آن نمی خرید ؟!

GTA V برای PlayStation 3 و Xbox 360 در 17 سپتامبر سال 2013 مصادف با 26 شهریور سال شمسی منتشر شد اما پس از مدتی ورژن های Xbox One, PS4 و PC برای آن تایید شدند. اگر هنوز نتوانستید GTA V را تجربه کنید و از Xbox 360 و PS3 بی بهره هستید، نگران نباشید چرا که پاییز امسال نسخه های نسل بعدی و PC آن از انتظارات شما فراتر عمل خواهند کرد. 
 
صد در صد کیفیت بازی بیشتر میشه تو نسل هشتم خیلی منتظرشم[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
منظورش از گرافیگ نسل 8 pc هم هست دیگه درسته [img]images/smi/s0 (60).gif[/img]