Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: چرا The Crew برای PS 3 منتشر نمی شود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می دانید چندی قبل به طور رسمی تایید شد که بازی The Crew علاوه بر پلتفرم های PC / PS 4 و X one برای کنسول نسل هفتمی ماکروسافت یعنی X 360  نیز منتشر می شود، اما سوالی که هم اکنون ایجاد می شود این است که چرا این عنوان برای کنسول نسل هفتمی سونی یعنی PS 3 منتشر نمی شود. با ما همراه باشید تا علت این امر را بدانید که بازی بلند پروازانه ی The Crew چگونه به یکی از کنسول های نسل قبلی راه یافت.
[تصویر:  q59gbksigv0gcznmmsi6.jpg]
 
همانطور که در بالا اشاره شد دیروز بود که اعلام شد این عنوان برای Xbox 360 نیز روانه ی بازار می شود اما در این حال موضوع تعجب بر انگیز این بود که اعلام شد این بازی برای PS 3 منتشر نمی شود. در همین باره شرکت Ubisoft اعلام کرد که، ساختار X 360 بسیار نزدیک به PC ها می باشد و در این باره سخنگوی یوبی سافت در بیانه ای در  Kotaku افزود که :
نقل‌قول:
عنوان The Crew از ابتدا یک بازی کنسول های نسل جدید بود و خبری از کنسول های نسل قبلی نبود. تا اینکه ما تصمیم گرفتیم این بازی را برای سایر پلتفرم ها نیز پورت کنیم. و به همین دلیل ما نزدیک ترین کنسول به نسل هشتم را  برای این کار انتخاب کردیم که این کنسول X 360 بود.
البته شاید شما نیز این دلایل را قانع کننده نمی دانید اما این دلایل تا حدودی درست می باشند زیرا سخت افزار کنسول PS 3 بسیار پیچیده می باشد و در نتیجه کار کردن با آن نیز کمی دشوار است. البته این به معنی ضعف این کنسول نیست ولی، سونی باید مراقب باشد تا چنین مشکلی برای کنسول PS 4 پیش نیاید و کار کردن با آن برای توسعه دهندگان آسان باشد. البته برخی از دارندگان کنسول نسل هفتمی PS 3 از این موضوع ناراحت شده اند و این ناراحتی را ابراز کرده اند. اما باید به این مطلب توجه داشت باشیم که Ubisoft یک ناشر می باشد و در پی سود بیشتر است پس اگر شرایط برای عرضه بر روی PS 3 نیز محیا بود این کار را انجام می داد. غیر از این است؟
در پایان شایان به ذکر است که این بازی در نوامبر سال جاری روانه ی بازار گیم می شود و بازیبازان را با توجه به جهان وسیعی که از آن بهره می برد تا مدت ها به خود سرگرم خواهد کرد. حال نظر شما چیست؟ با ما در میان بگذارید.

منبع