Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کوجیما می‌خواهد تا در Silent Hills شلوارتان را خیس کنید !
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  New-Silent-Hill-Poo-Pants.jpg]

دیروز بود که خبری مبنی بر بازگشت Silent Hills همراه با Hideo Kojima و Gillermo del Toro منتشر شد. در این خبر، گفته شد سری بازی های ترسناک و کلاسیک Silent Hill در حال بازگشت با یک نسخه همراه با همکاری خالق Metal Gear؛ یعنی هیدئو کوجیما و Guillermo del Toro که به کارگردانی فیلم های ترسناک مشهور می باشد بازگشته است البته این تنها خبر خوش نخواهد بود بلکه Norman Reedus؛ ستاره فیلمِ The Walking Dead که چندی پیش با هیدئو کوجیما ملاقات داشته است نقش بسزایی در بازی ایفا خواهد کرد و در همین مورد یک تیزر از بازی منتشر شده است که شما در زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

https://www.youtube.com | Silent Hills

برای مشاهده ادامه ی خبر اینجا را کلیک کنید.

امروز بالاخره تایید شد آن Playable Teaser که به P.T شناخته می شود همان Silent Hill جدید می باشد که Hideo Kojima و Guillermo del Toro در حال ساخت آن هستند. در طی مصاحبه ای که با کوجیما (که در حال ساخت Metal Gear Solid V: The Phantom Pain است.) در شهر کلن آلمان شد، وی Silent Hill جدید که Silent Hills است را تایید و در این مورد افزود : (در اینجا باز هم شاهد شوخی های جالب کوجیما هستید !)
نقل‌قول:
در ابتدا، ما (کوجیما و دِل تورو) قصد داشتیم تا کاری کنیم در بازی شما شلوارتان را خیس کنید ولی عقیده ما به سمت این که در بازی شلوارتان را کثیف کنید (!) تغییر جهت داد !
  
همچنین کوجیما درباره این که بعضی ها ممکن است حین بازی توقف کنند و ساخت یک بازی ترسناک از یک فیلم سینمایی سخت تر است توضیحاتی داد که شامل این بودند در فیلم ترسناک تا آمدن صحنه ترسناک می توانید چشم خود را ببندید اما در بازی شما باید مستقیماً با ترس رو به رو شوید اما می توانم بگویم برخی از مردم ممکن است حین بازی توقف کنند. کوجیما در ادامه به شوخی می گوید:
نقل‌قول:
نسخه Limited Edition ممکن است با دو جفت شلوار عرضه شود :| (!)
Silent Hills با یک دمو قابل بازی که P.T نام داشت دیروز در PS4 شروع به بازی کردند و بسیاری عقیده داشتند دمو به شدت ترسناک بوده است و معمای آخر بازی بسیار سخت است! کوجیما در رابطه با این موضوع می گوید من می خواستم معمایی خلق کنم که مردم برای حل کردن آن دور یک دیگر برای کمک به هم جمع شوند! همچنین کوجیما از این که مردم آن قدر زود توانستند دمو را تمام کنند شگفت زده شده و در این مورد می گوید :
نقل‌قول:
من شخصاً عقیده داشتم مردم حداقل یک هفته درگیر این دمو برای پایان بخشیدن به آن هستند اما از این که برخی آن را نیم روزه توانسته اند به پایان رسانند شگفت زده شدم!
کوجیما درباره Silent Hills اطلاعات بیشتری منتشر نکرد اما این بازی در تاریخی نامعلوم برای PlayStation 4 منتشر خواهد شد و Norman Reedus که اغلب آن را با بازی فوق العاده در The Walking Dead می شناسند نیز در بازی ایفای نقش خواهد کرد. نظر شما در رابطه با Silent Hill جدید چیست؟ آیا کوجیما می تواند این فرانچایز را به اوج بازگرداند ؟!

Gematsu
VG247
البته کوجیما اینجا گفته که " شلوارتان را خراب کنید "
قبلا یه چیزی در مورد خیس کردن گفته بود الان میگه ممکنه خراب کنید loL
البته در حقیقت از Sh*t استفاده کرده [img]images/smi/s0 (25).gif[/img] ولی باید یه طوری سانسور می کردم. :D
کاشکی عنـوان رو تغییر می دادید. چون خواننده فکر می کنه متن کپیه، در حالی که کپی نیست و ترجمه شده.
بازیش فقط دو تا صحنه ترسناک داشت[img]images/smi/s0 (67).gif[/img]

امیدوارم خیلی ترسناک تر از الانش شه و مثل دموش کل مرحله ی چیز نباشه[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]