Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Last Guardian در نمایشگاه TGS 2014 نیز حضور نخواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  the_last_guardian_wallpaper.jpg]

یکی از عناوین First Party شرکت سونی که چند سالی است که از معرفی آن میگذرد، The Last Guardian، در نمایشگاه Gamescom 2014 حضور نداشت و هم‌اکنون اعلام شده که در TGS 2014 نیز حضور نخواهد داشت.

در پی مصاحبه‌ای که مدیر‌کل بخش سرگرمی سونی، آقای Shuhei Yoshida، داشته او گفته که عنوان مذکور در نمایشگاه TGS نیز حضور نخواهد داشت. از او سوال شده که آیا ما این عنوان را در  Tokyo Game Show، یا به اختصار TGS، خواهیم دید یا نه. ایشان نیز پاسخ داده‌اند که:
نقل‌قول: من این طور فکر نمی‌کنم. متاسفم.
در ادامه از او پرسده‌اند که پس چه موقع ما The Last Guardian را خواهیم دید. Shuhei Yoshida نیز در پاسخ به این سوال گفته است که:
نقل‌قول: هر موقع که ما آماده باشیم. من نمی‌توانم به شما هیچ تاریخ انتشاری را ارائه دهم به خاطر این که ما منتظر هستیم تا عنوان مورد نظر به سطحی برسد که در آن ما خوشحال هستیم که این عنوان، بازی آینده ما است. ما زمان خاصی را مد نظر داریم و تیم سازنده نیز در حال رسیدن به پیشرفت‌های بزرگی است، اما متاسفانه هنوز نمی‌توانیم آن را بگوییم.
The Last Guardian پنج سال پیش معرفی شد و قرار بود در سال 2011 برای کنسول نسل هفتمی PS3 نیز عرضه گردد اما چنین اتفاقی رخ نداد و دلیل آن نیز مشکلات تکنیکی با PS3 اعلام شد. هم‌اکنون چیزی مشخص نیست اما به نظر نمی‌رسد که بعد از این همه سال این عنوان دیگر برای PS3 در دست ساخت نباشد و احتمال انتشار آن برای PS4 وجود دارد.
نظر شما راجع به این موضوع چیست؟

منبع



[تصویر:  Last-Guardian.png]

 

 

 

 
The Last Guardian
[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img]
خدایی از خر شیطان بیان پایین یا بگن نمی سازیمش دیگه! یا درست و حسابی توسعش بدن و به زودی عرضش کنن[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
در ضمن اصلا انتظار نمی رفت تو TSG هم باشه[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
ممنون داداش [img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (24).gif[/img]