Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: EA در حال ساخت Fifa 16 است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  37796_1_e3b273405b.jpg]

Fifa 15 که چندی پیش معرفی شد، هنوز در فروشگاه ها موجود نیست [عرضه نشده] اما Electronic Arts در حال کار بر روی Fifa 16 می باشد. آقای Peter Moore - رئیس شرکت EA - در این خصوص زمانی که وب سایت معتبر ComputerAndVideoGames.Com در حال مصاحبه با ایشان بودند توضیحاتی در باره دادند و گفتند در بعضی موارد حتی برای Fifa 17 هم برنامه ریزی شده است! آقای پیتر مور اذعان دارد :
نقل‌قول:
یک توسعه بازی دارای 2 وهله است. وهله اول هسته اصلی بازی و صدها نفری می باشد که به شدت در حال ساخت بازی هستند پس افراد فعال دیگری هم روی Fifa 16. برخی از افراد عقیده غلطی دارند که مبنی بر این است که یک پروژه اول باید به اتمام برسد و 2 هفته بعد پروسه توسعه آن از سر گیرد اما این طرز فکر کاملاً غلط است.
ما یک توسعه موازی در پیش گرفته ایم به طوری که کارکنان حین ساخت بازی به این فکر بیافتند که چگونه روند کاری را بر روی Fifa 17 هم ببرند. چون این روند ساخت و توسعه مهندسی برای پروسه کاری ما باید صورت گیرد. [نیاز است.]
همچنین EA به تازگی تایید کرده است 20 زمین اضافه + یک بسته ویژه (به صورت بتا) در اوت 21 برای Xbox One آغاز خواهد شد. عنوانِ Fifa 15 در 26 سپتامبر برای Xbox 360, Xbox One, PS4, PS3 و PC عرضه می شود.

Source