Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آیا Silent Hills انحصاری PS4 نخواهد بود ؟ | اطلاعاتی جدید از این عنوان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  p.t-new-silent-hill-game.jpg]

با توجه به گزارش بیرون آمده از سایت ایتالیایی زبانِ Neofz، شرکت سونی به تازگی برای مطبوعات ایمیلی ارسال کرده که عناوین انحصاری در آن دارای یک واترمارک Ecslusive به معنی انحصاری هستند اما از جهتی دیگر برای P.T واترمارک انحصاری قرار نگرفته که می تواند اشاره داشته باشد P.T که همان Silent Hill جدید است انحصاری PlayStation 4 نخواهد بود و احتمالاً برای پلتفرم های دیگری نظیر Xbox One و PC منتشر خواهد شد. شما این تصویر را در زیر می توانید مشاهده کنید :


[تصویر:  silent-hill-ps4-exclusive-image-1.png]
در اخباری دیگر، دیروز، Hide Kojima در طی مصحابه ای که با وی در گیمزکام شد به سوالاتی پاسخ دادند و گفتند P.T مخففِ کلمه Playable Teaser می باشد و Silent Hills انگار برند جدیدی خواهد بود که در Kojima Produtcions و همراه با Gullermo del Toro ساخته خواهد شد. همچنین گرافیک / تصاویری که در بازی بازی مشاهده کردید عمداً کم شده تا برای بازی‌ای که توسط استودیو مستقل خلق خواهد شد باور پذیر باشد. همچنین شما اطلاعاتی از این بازی توسط یکی از کربران Reddit به نام AudiblyAudble را در زیر می توانید بخوانید.

- بازی "silent Hills" خوانده شده و توسط کوجیما و کمپانی اش ساخته خواهد شد (در حالی که هنوز در حال ساخت MGSV: TPP هستند.)
- گرافیک بازی عمداً کم شده تا طرفداران به اشتباه فکر کنند استودیوی مستقل در حال ساخت بازی است.
- کوجیما می خواهد مردم برای حل پازل های بازی به دور یک دیگر جمع شوند. (از این رو زبان های گوناگون و مواردی امثال این در بازی قرار دارند.)
- آخرین پازلِ P.T به همان دلیل بالا عمداً سخت ساخته شده است.
- کوجیما انتظار داشت مردم برای پایان دادن به P.T یک هفته زمان صرف کنند اما وقتی متوجه شدند افرادی در 1 روز آن را توانستند به اتمام برسانند شگفت زده شده است. (girlgmaertalk جزء اولین نفرات بود.)
- 7780 محلی در ژاپن به اسم Shizuoka Prefecture 静岡県! (تلفظ این کلمه با ترنسلیت به انگلیسی بسیار شبیه کلمه Silent Hill است.) و چون آخر حرف بازی S قرار داشته از این رو "7780s" نام گرفته است.
- کوجیما و Guillermo del Toro در اوایل قصد داشتند بازی ای بسازند که شما شلوارتان را خیس کنید اما در ادامه به فکر افتادند تا عنوانی بسازند که شما در آن شلوار خود را خراب کنید !
- نخسه Limited Dition ممکن است با یک شلوار اضافه عرضه شود! (کوجیما به شوخی گفته است.)

Source
 
در کل بازی خوبی بود نسخه های قبلیش امیدوارم این هم خوب باشه
شاید یادشون نبود بزران!! [img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img]