Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پایان Dragon Age: Inquisition همانند Mass Effect 3 نخواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  DAI_Coronation.jpg]
یکی از شناخته‌ترین استودیو‌هایی که بازی‌های RPG می‌سازد، استودیو Bioware است. یکی از معروف‌ترین عناوین ساخته شده توسط آن‌ها، سری Mass Effect است که با توجه به شایعات در سال 2015 نسخه جدیدی از آن عرضه می‌گردد. علاوه بر سری Mass Effect استودیو Bioware عناوین دیگری نیز در سبک RPG دارد که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به سری Dragon Age اشاره کرد. جدید‌ترین نسخه از سری نام‌برده قرار است به زودی منتشر بشود. هم‌اکنون استودیو Bioware توضیح داده که پایان این عنوان همانند Mass Effect 3 نخواهد بود.

برای اطلاعات بیش‌تر باید بگویم که بسیاری از طرفداران عقیده دارند که Mass Effect 3 پایان خوبی نداشته و اصلا دوست ندارند که Dragon Age: Inquisition نیز پایان این چنینی داشته باشد. در پی مصاحبهای که تهیه کننده Dragon Age: Inquisition داشته، او گفته است که:
نقل‌قول: تمام بحث‌هایی که بر سر Mass Effect 3 انجام شده مربوط به پایان بازی می‌باشد. Bioware در نوشتن داستان بازی‌های مختلف در طی سالیان موفق عمل کرده و ما در Dragon Age: Inquisition نیز نحوه روایت داستان را تغییر نداده‌ایم. ما به سخنان طرفدارانمان درباره پایان Mass Effect 3 فکر کردیم، همان‌طور که برای تمامی بازی‌هایمان این کار را می‌کنیم. ما از واکنش طرفداران نسبت به آن پایان آگاه بودیم و قصد نداریم چنین کاری را با Dragon Age: Inquisition انجام دهیم.
عنوان مذکور در نوامبر امسال برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4، دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3 و البته PC منتشر خواهد شد.

منبع
[تصویر:  mass-effect-3.jpg]