Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی جدید از Project CARS منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  project-cars.jpg]
Project CARS یک عنوان مسابقه است که با کمک‌های مردمی در حال ساخت می‌باشد. تریلر‌ها و تصاویری که تا‌کنون از این عنوان منتشر شده یک گرافیک فوق‌العاده را به همگان نشان داده است. هم‌اکنون اطلاعات جدیدی از جمله میزان نرخ فریم ریت بر روی کنسول‌ها و تعداد پالیگان‌های ماشین‌ها منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

در پی مصاحبه‌ای که مدیر هنری این عنوان، Jan Frischkorn، داشته او گفته است که:
نقل‌قول: نسخه PS4 عنوان Project CARS با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و باید بگویم که فریم ریت بر روی این کنسول کاملا پایدار است. اما متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم به این نرخ فریم ریت بر روی Xbox One دست یابیم و یکی از دلایلی که نمایش‌های Project CARS بر روی PS4 انجام می‌شود همین موضوع است. البته این وضعیت کنونی است و تیم ما در تلاش است تا به این نرخ فریم ریت در Xbox One نیز دست یابد. PS4 از قدرت بیش‌تری نسبت به رقیبش برخوردار است که همین موضوع باعث آسان‌تر شدن ساخت بازی برای آن می‌شود. حقیقتا ما از چگونگی اجرای بازی بر روی کنسول PS4 شگفت‌زده شده‌ایم.
او در ادامه نیز گفته است که:
نقل‌قول: تمامی ماشین‌ها بر روی دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 حدودا دارای 60 هزار پالیگان هستند. بر روی PC با تنظیمات Ultra این عدد به 200 و یا 300 هزار پالیگان افزایش می‌یابد. البته با تنظیمات High تعداد پالیگان‌ها در PC برابر با تعداد پالیگان‌ها در دو کنسول نسل هشتمی، یعنی 60 هزار، است.
Project CARS در نوامبر امسال برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4، و البته PC منتشر خواهد شد.

منبع

 [تصویر:  Project-Cars-5.jpg]