Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه : Resident Evil: Revelations 2 در دست توسعه قرار دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این طور که به نظر می رسد عنوان Resident Evil: Revelations 2  در دست توسعه قرار دارد. البته این موضوع هنوز در حد یک شایعه می باشد ولی تصویری که از Boxart این عنوان بر روی کنسول X 360 منتشر شده است بیانگر این است که کپکام مدتی است که توسعه ی این بازی را آغاز کرده است. 
[تصویر:  oieqc2y6enikzemtmkv3.jpg]
البته این خبر همانطور که در بالا یاد شد هنوز در حد یک شایعه است ولی با توجه به اینکه؛ ناشر بازی Boxart این عنوان را برای سایت یکی از پلتفرم های بازی ارسال کرده است تایید این موضوع نیز چندان دور از انتظار نیست. همچنین این امر جالب به نظر می رسد که کپکام به جای کار کردن بر روی  Resident Evil 7 بر روی یک نسخه ی فرعی از این سری تمرکز کرده است زیرا این امر می تواند خاطرات ترسناک بازیبازان قدیمی را با این سری زنده کند. البته پیش از این کپکام با نسخه های Resident Evil 6[size=14px] و [/size]Raccoon City  با تمرکز بر روی شخصیت های اصلی سری تصمیم بر بازگشت به ریشه های Resident Evil  را گرفته بود اما سیستم اکشن و مدرن گیم پلی در این عناوین به نحوی بود که باز گشت به ریشه های سری و ترسناک شدن بازی ها را غیر ممکن می کرد و این موضوع زمانی نا امید کننده می شد که کپکام قبل از عرضه ی این بازی ها شعار های بسیاری را در زمینه ی ترسناک تر شدن آنها داده بود. در همین حال کپکام با رفتن به سوی Resident Evil: Revelations توانست کمی از این حس نا خوش آیند طرفداران بکاهد. بازی که با الهام گرفتن از ریشه های سری در حالی که کمتر مورد توجه قرار گرفته بود،عملکردی خوبی را از خود نشان داد. در پایان شما می توانید تصویر منتشر شده از Boxart این بازی را مشاهده کنید، تصویری که به نحوی بیانگر بازگشت به ریشه های این سری در عنوان احتمالی Resident Evil: Revelations 2 می باشد.
 
[تصویر:  d8yrcj19rck7k2lj0x4y.jpg]
منبع

 
به نظرم یکی از بهترین رزیدنت اویل هایی بود که ساختن. خیلی فوق العاده بود. کاش اگه راست باشهف برا 3DS هم بیاد[img]images/smi/s0 (29).gif[/img] ممنون بابت شایعه![img]images/smi/s0 (25).gif[/img]