Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: EA Sports Season Ticket از ماه مارس 2015 به بعد غیر فعال می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
EA اعلام کرده است که سرویس EA Sports Season Ticket  توسط  EA Sport از ماه مارس 2015 به بعد غیر فعال می شود، و تمامی خدمات آن نیز تا مارس 2016 به پایان می رسد. این سیستم مربوط به کنسول های نسل هفتمی PS 3 و X 360 بود و بازیبازان به وسیله ی آن می توانستند از 20 درصد تخفیف در خرید DLC های برخی عناوین برخوردار شوند. البته EA با توجه به حرکت بازیبازان به نسل بعدی کنسول ها تصمیم بر ارائه سیستمی مشابه بر روی کنسول Xbox One را دارد.
[تصویر:  vsit9v73vh90q1j5b5i4.jpg]
در همین باره EA Sport اعلام کرده است که هم اکنون زمان مناسبی برای شروع روند جدیدی در سرویس EA Sports Season Ticket می باشد و افزوده است که :
نقل‌قول:
به این دلیل که بیشتر طرفداران ما به سوی کنسول های نسل جدید حرکت کرده اند، ما احساس کردیم که اکنون زمان مناسبی برای  تغییر  EA Sports Season Ticket  بر روی کنسول های PS 3 / X 360 می باشد. همچنین اعلام شده است که؛ البته هنوز این سرویس برای عناوین  FIFA 15, NHL 15 و Madden NFL 15 با قیمتی در حدود $19.99 در دست رس می باشد.
افزون بر این EA Sport بر روی کنسول نسل هشتمی X one سرویس های تخفیفی خود را برای عناوین  FIFA 15 و Madden NFL 15  آغاز کرده است و بازیبازان با بهره گیری از این سرویس می توانند از تخفیفی 10 درصدی برای بسته های دیجیتالی که برای عناوین مذکور منتشر می شود برخوردار شوند.

منبع