Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه PS4 عنوان Minecraft تاخیر خورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  367839.jpg]
یکی از خلاقانه‌ترین عناوین منتشر شده در نسل هفتم، عنوان Minecraft می‎‌باشد. این عنوان در ابتدا انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت، یعنی PC و Xbox 360، بود اما مدتی پیش برای PS3 نیز منتشر شد. Minecraft در حال باز‌سازی برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 است و هنوز نیز تاریخ انتشارش اعلام نشده اما با این وجود بر روی PS4 تاخیر خورده است.

سازنده اصلی Minecraft استودیو Mojang است اما مسولیت باز‌سازی آن برای نسل هشتم بر عهده 4J Studios می‌باشد. همان‌طور که خواندید تا‌کنون به تاریخ انتشار Minecraft اشاره‌ای نشده اما برای کنسول PS4 تاخیر خورده است. در حساب رسمی توییتر 4J Studios آمده است که:
نقل‌قول: سونی چند مشکل کوچک پیدا کرده و ما برای گذر از تست نهایی باید آن‌ها را برطرف سازیم. ما در حال برطرف کردن مشکلات هستیم، ولی باید دوباره وارد روند بازسازی Minecraft نیز بشویم.

از این سخنان می‌توان نتیجه گرفت که تاریخ انتشار بازی نزدیک است و به احتمال زیاد نسخه Xbox One نیز زود‌تر منتشر می‌شود. البته شاید این چنین باشد، زیرا Phil Spencer قبل از E3 2014 گفته بود که تاریخ انتشار عنوان مذکور برای Xbox One نزدیک است ولی تا به امروز منتشر نشده است.

منبع

[تصویر:  96393.jpg]