Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Phil Spencer: ما به سازندگان برای رسیدن به رزولوشن 1080p فشار نمی‌آوریم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  abstract_xbox_one_wallpaper_by_nitr1x-d6b8kkd.png]

بازی‌های زیادی هستند که با رزولوشن 1080p بر روی Xbox One اجرا نمی‌شوند. طرفداران Xbox One را بابت این مسئله به تمسخر می‌گیرند و کنسول PS4 را در این زمینه برتر می‌دانند. پس از اعلام اجرا شدن Diablo 3 بر روی Xbox One با رزولوشن 1080p، عده بسیار زیادی مایکروسافت را به مجبور کردن Blizzard برای دست‌یابی به این رزولوشن متهم کردند. Phil Spencer در ادامه می‌گوید که چنین چیزی نبوده و مایکروسافت فقط همکاری لازم با تیم سازنده را به عمل آورده است.

Phil Spencer، مدیر‌کل بخش Xbox، در پی مصاحبه‌ای که داشته گفته است که:
نقل‌قول: ما هیچ بازی را مجبور به رسیدن به رزولوشن 1080p بر روی Xbox One نکرده‌ایم. ما فقط همکاری لازم را با سازندگان به عمل آورده‌ایم تا آن‌ها بتوانند بازی که می‌خواهند را بسازند. در ماه ژوئن پس از اعلام افزایش قدرت GPU کنسول Xbox One از سوی ما، Blizzard نیز اعلام کرد که Diablo 3 را برای Xbox One عرضه خواهد کرد. از آن زمان تاکنون ما همکاری خوبی را با همدیگر داشته‌ایم. من فقط فکر می‌کردم که ما می‌توانیم به رزولوشن 1080p برسیم. اگر Blizzard احساس می‌کرد که این کار درستی نمی‌باشد هرگز آن را انجام نمی‌داد.
در ادامه یکی از طرفداران گفته است که تا وقتی که بازی خوب باشد او به رزولوشن اهمیتی نمی‌دهد. Phil Spencer نیز در پاسخ به این فرد گفته که:
نقل‌قول: با شما موافق هستم. اجازه دهید که استودیو‌ها برای چیزی که می‌خوهند تصمیم بگیرند. آن‌ها بازی‌شان را بهتر از من می‌شناسند. وقتی که یک استودیو تصمیم بگیرد، حتی از استودیو‌های First Party شرکتمان، من هیچ حرفی راجع به افزایش و یا کاهش یک فریم ریت یا رزولوشن نمی‌زنم.
Phil Spencer بار‌ها نظرش را نسبت به رزولوشن و فریم ریت گفته است. او گفته است هیچ اهیمتی به رزولوشن و فریم ریت نمی‌دهد چرا که این تصمیم با سازنده بوده‌ است و آن‌ها بهترین چیز را برای بازی‌شان می‌خواهند.

منبع
[تصویر:  xbox-wallpaper-1-756879.jpg]