Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Call of Duty: Advanced Warfare از Call of Duty: Ghosts بهره می برد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان Call of Duty: Advanced Warfare نسخه ای جدید از این فرانچیز شوتر اول شخص است که جنگ های پیشرفته را به صورتی کامل به تصویر می کشد حال تصویری از یکی از بخش های انلاین این بازی مورد انتظار منتشر شده است که در واقع با یکی از نقشه های اخرین dlc عنوان قبلی این سری یعنی Call of Duty: Ghosts مطابقت دارد.
[تصویر:  3bx8l1arjz8wkgxj3ss2.jpg]
اگر شما چهارمین و اخرین dlc عنوان cod:ghosts را داشته باشید می توانید ببینید که در قسمتی از یک دفتر کوچک که منطقه ی ان the northern در بخشی از دیوار نقشه ای مرتبط با تصویری از قسمت انلاین cod:aw وجود دارد که با نام Guilin Bai Lan Resort شناخته شده است.
[تصویر:  uacz5dkgh7kyznpiz209.png]
گرچه عنوان cod:ghosts در سال 2017 به وقوع می پیوندد و cod:aw در سال 2054 روایت می شود که اختلاف زمانی بسیار دارند اما شاید این یکی از نقطه های مشترک این دو بازی می باشد
منبع: http://www.gamespot.com/articles/call-of...00-6422305
 

 

 
توی متن منظور رو رسوندید اما تیتر کاملا اشتباه هستش و غلط انداز.
نقل‌قول: اخرین dlc عنوان cod:ghosts را داشته باشید
توی یک خبر دیگه گفته بودم و اینجا تکرار میکنم: مواردی که مخفف شده رو با حروف بزرگ بنویسید نه کوچک.
DLC مخفف Downloadable Content هستش، پس باید بزرگ نوشته بشه.
COD هم طابلوعه مخفف چیه [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]  پس باید بزرگ نوشته بشه.
Ghosts هم اینجا اسم خاصه و نباید کوچک بنویسید.
 

 
من فقط Call Of Duty بازی می کنم، چون از نظر من داستانش بسیار خوبه ولی باز هم BF یک سری نکات داره که این بازی رو از COD محبوب تر می کنه.
نقل‌قول:
من فقط Call Of Duty بازی می کنم، چون از نظر من داستانش بسیار خوبه ولی باز هم BF یک سری نکات داره که این بازی رو از COD محبوب تر می کنه.

اصلا داستان چند لایه ی Ghost ملت دیوانه کرده بود[img]images/smi/s0 (25).gif[/img] باور کن CoD علارغم ضعیف بودن محبوب تره......[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (30).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img]