Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Square Enix اطلاعاتی از نسخه ی بازسازی شده ی نسل هشتمی Sleeping Dogs منتشر کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی sleeping dogs عنوان اکشن سوم شخص ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Square Enix ساخته می شود. مدتی می گذرد از زمانی که نسخه ی definitive edition آن که برای نسل هشتم می باشد به معرفی رسیده است. حال اطلاعاتی از این نسخه به انتشار رسیده است که می توانید در زیر به مشاهده ی آن بپردازید.
[تصویر:  Sleeping_Dogs_-_Square_Enix_video_game_cover.jpg]
طبق اطلاعات منتشر شده:
نقل‌قول: این نسخه دارای تکسچر های متفاوت برای رزولوشن متفاوت می باشد که استودیوی سازنده در حال حاضر به توسعه ی آن می پردازند. همان طور که گفته شد تکسچر های این نسخه کاملا متفاوت کار شده اند زیرا در تمام رزولوشن نیاز به بهتر کار شدن نور پردازی ها وجود دارد.
نقل‌قول: رزولوشن این عنوان در حال حاضر 1080 تایید شده است اما احتمال تغییر ان وجود دارد. مکانیک این نسخه و فیزیک آن بسیار قدرتمند می باشد نور پردازی ها بدون شکستگی به اجرا در می ایند تصاویر وضوح و جزئیات بیشتری دارد که می توان آن را حاصل توسعه ی مناسب خواند.
حرکت وسایل نقلیه طبیعی تر جلوه داده می شوند و آلمان های بسیار در گیمپلی حرکت تغییر کرده است.
این عنوان در اکتبر برای پلتفرم های نسل هشتم که عبارتند از xbox one و playstation 4 اما هنوز روز عرضه ی آن به اعلام نرسیده است.
منبع: http://www.psu.com/news/24658/Sleeping-D...quare-Enix

 
حرف اول باید بزرگ باشه!!![img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
ببین تو می نویسی: square enix که درستش Square Enix هست!![img]images/smi/s0 (24).gif[/img] بقیه کلمه های انگلیسی هم همینطور!![img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
بعد هم باید اون قسمت "اطلاعات منتشر شده" رو نقل قول می کردی نه همینطوری مثل نوشته عادی!![img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
یک توضیح هم درباره بازی بدی بد نیست![img]images/smi/s0 (37).gif[/img]
در کل خوب بود و ازت ممنونم![img]images/smi/s0 (74).gif[/img]