Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دو نقشه ی جدید برای قسمت چند نفره ی Killzone Shadow Fall معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی انحصاری سونی یعنی Killzone Shadow Fall یک عنوان شوتر اول شخص با اتمسفر روشن می باشد که در قسمت های مختلف خوب ظاهر شده است. حال دو نقشه ی جدید برای قسمت آنلاین این بازی به معرفی رسیده اند که با نام های The ATAC Tower و The Canal شناخته می شوند. اطلاعات بیشتر در ادامه ی مطلب.
[تصویر:  killzone_detail.jpg]
نقل‌قول: The ATAC Tower: این نقشه دارای یک دیوار فوق امنیتی و برج ATAC می باشد که به عنوان سکویی برای پرتاب هواپیما های بدون سرنشین ATAC می باشد این بخش تحت نظر سیستم امنیتی و ماشین های تیر اندازی می باشد که در بخش های چند نفره نقش مهمی ایفا می کند. این نقشه باعث حساس تر شدن درگیری ها در جناح های مختلف می شود زیرا هواپیما های بدون سر نشین گشت شبانه روزی در این بخش دارند و باعث می شود حملات مخفیانه بیش از پیش به کار بیایند. مناطق این بخش تماما با استفاده از کد های امنیتی حفاظت می باشند که داشتن کد ها بسیار به کار می آید.
نقل‌قول: The Canal: این بخش در واقع یک کانال زیر زمینی گسترده می باشد که توسط تجهیزات هیدرولیکی کار می کند این بخش تنها شامل یک کلید امنیتی می باشد که ورود را کمی آسان تر می سازد اما به هر حال جنگ در این منطقه اصلا آسان نیست زیرا گروهی به نام آلفا در آن نظارت دارند که می تواند برای جنگ ها ایجاد مداخله آن ها بسیار بد باشد اما اگر جنگ سریع انجام شود و حملات سهمگین باشند می توان قبل از ورود آنان کار را به اتمام رساند.
این دو نقشه هنوز تاریخ انتشاری ندارند اما به زودی این دو نقشه به بازی اضافه خواهند شد.
منبع: http://blog.us.playstation.com/2014/09/1...intercept/
 
این یکی واقعا خوب بود!![img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
ممنونم![img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
(فقط بعضی جاها باید با علامت های نگارشی مثل ، یا . یا ؛ میذاشتی![img]images/smi/s0 (24).gif[/img])