Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Final Fantasy XV | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
۲۰ عکس جدید از Final Fantasy XV منتشر شد


[تصویر:  date.png] اسفند ۱۷ام, ۱۳۹۳| ۱۷:۱۲ [تصویر:  user.png] علیرضا قاسمیان مقدم [تصویر:  1423941060-bpfull.jpg&w=48&id=24327&random=1423941060]
[تصویر:  Final-Fantasy-XV-Noctis-Wallpaper-250x156.jpg]هر هفته Square Enix برای بیشتر هایپ کردن بازی Final Fantasy XV عکس های جدیدی از این بازی منتشر می کند، حال با سایت خبری تحلیلی گیمفا همراه باشید تا از عکس های جدیدی که این استودیو از این بازی منتشر کرده است دیدن فرمایید.

Square Enix استودیو سازنده ی بازی Final Fantasy 14 بیست عکس تازه از دموی این بازی منتشر کرده است، شما می توانید این بیست عکس را در پایان این  خبر مشاهده کنید.
استودیو Square Enix به غیر از چند عکس از این بازی کمی اطلاعات نیز درباره ی این بازی منتشر کرده است که می توانید در زیر این جمله مشاهده کنید:
  • نسل جدیدی از Final Fantasy: کنسول ها و پلتفرم های جدید این بازی را بسیار شبیه زندگی واقعی نشان می دهند و به این بازی حس واقعی بودن می دهند.
  • دنیایی باز برای چرخیدن: دنیایی بزرگ برای چرخیدن و گشتن از غار ها گرفته تا جنگل هایی انبوه همه ی آن ها در این بازی وجود دارد.
  • روش جنگیدن جدید: Final Fantasy XV اولین نسخه در سری Final Fantsy است که روش جنگیدن را کاملا به خود بازیکن می سپارد.
  • احظار کردن: قدرت های جدیدی را بدست آورید که به شما این اجازه را می دهند که موجودات زیادی را احظار کنید و آن هارا در مقابل حریفتان در جنگ قرار دهید.
  • مرحله ها: دنیای بازی پر از مرحله های جالب است.
  • صداگذاری انگلیسی و یا ژاپنی: شما می توانید این عنوان را به هر صورت که دوست دارید تجربه کنید.
شما می توانید عکس های ذکر شده در بالا را در زیر این جمله مشاهده کنید.
 
[تصویر:  image94-200x113.jpg] [تصویر:  image95-200x113.jpg] [تصویر:  image96-200x113.jpg] [تصویر:  image97-200x113.jpg] [تصویر:  image98-200x113.jpg] [تصویر:  image99-200x113.jpg] [تصویر:  image100-200x113.jpg] [تصویر:  image101-200x113.jpg] [تصویر:  image102-200x113.jpg] [تصویر:  image103-200x113.jpg] [تصویر:  image105-200x113.jpg] [تصویر:  image106-200x113.jpg] [تصویر:  image107-200x113.jpg] [تصویر:  image108-200x113.jpg] [تصویر:  image109-200x113.jpg] [تصویر:  image110-200x113.jpg] [تصویر:  image111-200x113.jpg] [تصویر:  image112-200x113.jpg] [تصویر:  image113-200x113.jpg] [تصویر:  image114-200x113.jpg]
تمام چیزهایی که قبل از انجام بازیFinal Fantasy XV: Episode Duscae باید بدانید!

[تصویر:  1688655_0.png]

دموی Final Fantasy XV: Episode Duscae  هفته ی آینده منتشر خواهد شد. در اینجا لیستی از چیزهایی که باید قبل از انجام بازی بدانید، آورده شده است:



منطقه

[تصویر:  Final-Fantasy-XV-PAX-8-630x354-550x309.jpg]

اپیزود Duscae درباره ی ناکتیس(Noctis) و دوستانش می باشد که در منطقه ای به نام Duscae گیر افتاده اند. منطقه ای که شما در دموی بازی به جستجو در آن خواهید پرداخت، تنها قسمت کوچکی از منطقه که خود بخشی از دنیایی بسیار بزرگتر می باشد که تصور می شود ده برابر بزرگتر از منطقه ی Duscae است.

دلیل بسیاری خوبی برای اینکه چرا شما در  منطقه ی Duscae گیر افتاده اید وجود دارد: ماشین شما به خاطر کارهای یک "فرد مشخص بلوند" که همه ی ما می توانیم فرض کنیم پرومپتو (Prompto) است، خراب شده است. برای این که ماشینتان را تعمیر کنید، شما باید پول دربیاورید تا مکانیک سیندی (Cindy) این کار را برایتان انجام دهد. روش هایی که شما برای درآوردن پول در پیش می گیرید بر عهده ی خودتان است، چرا که ماموریت اصلی دمو در جای دیگری نهفته است.


بهمات (The Behemoth)

[تصویر:  288444-X1-550x309.jpg]
 
در اپیزود Duscae، ماموریت اصلی که انجام آن را برعهده خواهید گرفت، شکست دادن بهمات است. بهمات موجودیست که به خاطر مقدار زیادی پول تحت تعقیب است، بدین معنا که جنگیدن با این هیولا راه سریعی برای بدست آوردن پولی که برای تعمیر ماشین نیاز دارید، خواهد بود.
وقتی شما ماموریت بهمات را انجام می دهید، باید خودتان هیولا را پیدا کنید. این کار را می توان با دنبال کردن ردپاهای هیولا و دیگر سرنخ های بصری انجام داد. پیدا کردن و جنگیدن با بهمات تنها ماموریتی نیست که می توانید در اپیزود انجام دهید. ماموریت های دیگری نیز برای انجام دادن وجود دارند.



درخواست دوستان

[تصویر:  ffxv-new-screen-duscae-9-550x309.jpg]
 
تولیدکنندگان بازی Wan Hazmer and Prasert "Sun" Prasertvithyakarn اطلاعات بیشتری درباره یاران همراه ناکتیس در PAX East 2015 منتشر کرده اند.

Gladiolus Amicitia مسن ترین عضو گروه است، هم چنین شجاع ترین و قوی ترین فرد گروه. او با اینکه از جوانی آموزش جنگیدن دیده اما فردی ست نسبتا آسان گیر که به دوستانش اهمیت زیادی می دهد. او همچنین بیشترین میزان hit point را در میان اعضای گروه دارد.
 
Ignis Scientia دوست دوران کودکی ناکتیس می باشد و نقش فرد باهوش و آگاه را در گروه برعهده دارد. او همچنین آشپز با استعدادی است و مسئول آماده کردن غذا برای دوستانش می باشد. در اپیزود Ignis ،Duscae قابلیت استفاده از جادوی شفا دادن را خواهد داشت و همچنین مسلح به سلاحیست که به او اجازه ی استفاده از قابلیت "Venom Strike" را می دهد.
 
Prompto Argentum همکلاس ناکتیس می باشد، او هم چنین همان فرد اشاره شده ی بلوند می باشد که مسئول خرابی ماشین است.برخلاف Ignis و Prompto ،Gladiolus هیچگاه جنگیدن یاد نگرفت و همین مسئله باعث خشمگین شدن او در طی نبرد می شود. او تکنیک ارتباطی ای دارد که به ضعیف کردن دشمنان در نبرد کمک می کند.
 
زمانی که شما مشغول جستجوی Duscae در دمو هستید، در طی بازی دوستان شما متوجه چیزهای مختلفی می شوند و توجه شما را به آنها جلب می کنند. این ها معمولا سرنخی برای به اتمام رساندن یک ماموریت هستند، یا می تواتند سرنخی برای شروع یک ماموریت جدید باشند.
 


نبرد
 
[تصویر:  screenshots__5_-noscale-550x309.jpg]

اگر تریلرها نشان دهنده ی چیزی باشند آن چیزی نیست جز اینکه گیم پلی Final Fantasy XV کاملا متفاوت با سیستم مبارزه ی سنتی ای است که ما به آن در بازی های پیشین فاینال فانتزی عادت کرده ایم. نگه داشتن دکمه ی مقابله با دشمن به ناکتیس اجازه می دهد که شمشیرش را بر روی دشمنان بلند کند و وارد یک کمبو اتکcombo attack شود. ناکتیس همچین دارای مجموعه ای از تکنیک ها می باشد که می توانید آنها را به هرکدام از سلاح هایتان متصل کنید. این تکنیک ها وقتی از آنها استفاده می کنیدMP شما را کاهش می دهند.
 
ناکتیس می تواند سلاح هایش را از غیب ظاهر کند و تکنیک هایی همچون Drain Thrust و Dragoon Jump را اجرا کند تا شما بتوانید حرکات متنوعی را تجربه کنید و ببینید که کدام یک از این حرکات به سبک بازی کردنتان می خورد.
 
وقتی HP شما به پایان برسد، ناکتیس ضعیف می شود و توانایی حمله کردن را از دست می دهد. یک نوار قرمز در صفحه ظاهر می شود و اگر این نوار هم کاملا خالی شود، صفحه گیم اور برایتان به نمایش در خواهد آمد. خوشبختانه، دوستان شما می توانند شما را درمان کرده و اگر خیلی آسیب دیده باشید سلامتی تان را به شما بازگردانند.


ایستگاه های استراحت

 [تصویر:  FFXV-PAX-East-Report_03-07_Wiz-Art-Init-550x309.jpg]

Hazmer در PAX East 2015 خاطر نشان کرد شهرها در Final Fantasy XV باید فرهنگ ریشه دار خودشان را داشته باشند. در اپیزود Duscae، دو پایگاه برای شما وجود خواهد داشت؛ اولی پمپ بنزین است که چندماه پیش همراه با Cindy مشخص شد، و دومی Wiz Chocobo Post می باشد.
 
صاحب این پایگاه فردی به نام Wiz، سوارکار آتشی مزاج چوکوبویی می باشد. در این پایگاه، شما می توانید کالاهای چوکوبو را خریداری کنید و در بازی نهایی نیز چوکوبو سواری خواهید کرد. هرچند در اپیزود Duscae این عملکرد محدودتر خواهد بود. در پایگاه همچین کاروانی وجود دارد که می توانید در آن بخوابید، اما Ignis نمی تواند غذا درست کند.

 
شب هنگام و اردو زدن

[تصویر:  FFXV-Camping-550x309.png]
 
در شب، ناکتیس و دوستانش ممکن است مورد حمله ی تعدادی موجود خطرناک قرار گیرند. بنابراین، عاقلانه تر این است که برای دوری از این موجودات اردو بزنند ( که بازی را به طور خودکار ذخیر می کند) و استراحت کنند. وقتی اردو میزنید، Ignis برای گروه غذا درست می کند  و غذایش وضعیت هایی را فراهم می کند.
 
وضعیت های که در اپیزود Duscae وجود دارند، شامل Fresh، Prime، Sharp و Immune می باشند. Fresh حمله، دفاع و EXP هایی که به دست می آورید را کمی افزایش می دهد. Prime حمله، دفاع و EXP هایی که به دست می آورید را به میزان زیادی افزایش می دهد. Sharp میزان ضربات کاریتان را افزایش می دهد و Immune وضعیت های بیماری را خنثی می کند.
 
در اپیزود Duscae شما نمی توانید غذاهایی که Ignis می پزد را انتخاب کنید در حالی که این قابلیت در بازی کامل برای بازیکن ها قابل دسترسی خواهد بود.


همچنین، غذاهای مالزیایی مثل teh tarik و satay در بازی وجود خواهند داشت. انتخاب فرهنگی عالی ای بود Square Enix.


منابع:

 http://n4g.com/
www.twinfinite.net/
2 تصویر جدید از دموی Final Fantasy XV: Episode Duscae منتشر شد.
واقعی تر از آن چه فکرش را بکنید.

[تصویر:  FFXVColeman-1.jpg?eaa32f]

[تصویر:  FFXVColeman-2.jpg?eaa32f]
با لیست نمرات عنوان Final Fantasy Type-0 HD همراه شوید

[تصویر:  date.png] اسفند ۲۵ام, ۱۳۹۳| ۲۲:۱۲ [تصویر:  user.png] مبین احمدی

بالاخره لیست نمرات عنوان Final Fantasy Type-0 HD هم منتشر شد. این بازی موفق شده است تا بر روی کنسول های نسل هشتمی خوب ظاهر شود و نمرات خوبی از منتقدان بگیرد. با لیست کامل نمرات بازی در ادامه با گیمفا همراه شوید.

بدون شک عنوان Final Fantasy Type-0 HD یکی از پر طرفدار ترین بازی های سبک RPG است. بازی Final Fantasy Type-0 HD نسخه نسل هشتمی از بازی Final Fantasy Type-0 است که برای PSP منتشر شد و هم اکنون برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One عرضه شده است.
در بین نمرات نسخه ی PS4 بازی، نمره ی ۸۰ وب سایت IGN چشم نوازی می کند. هم چنین وب سایت Multiplayer هم نمره ی ۸۰ را لایق بازی دانست. از دیگر نمرات مهم بازی می توان به نمره ی ۹۰ وب سایت GamesBeat اشاره کرد. به علاوه وب سایت Game Informer برای بازی نمره ی ۶۰ را در نظر گرفت. وب سایت Hardcore Gamer هم نمره ای ببهتر از ۵۰ را لایق بازی ندانست.
در بین نمرات نسخه ی Xbox ONE بازی، باز هم نمره ی ۸۰ از سوی IGN دیده می شود. وب سایت Xbox Achievements به بازی ۸۰ داده و وب سایت MondoXbox هم نمره ی ۷۸ را لایق بازی دانسته است.
در ادامه می توانید لیست کامل نمرات بازی را مشاهده بفرمایید:
 
نسخه ی PlayStation 4:
GamesBeat: 90
Gaming Nexus: 88
Meristation: 85
RPG Fan: 85
Destructoid: 85
Hobby Consolas: 84
IGN Spain: 80
Everyeye.it: 80
Multiplayer.it: 80
۳DJuegos: 80
Attack of the Fanboy: 80
MMORPG.com: 80
Slant Magazine: 80
Digitally Downloaded: 80
Digital Chumps: 80
IGN: 80
Playstation Universe: 75
Lazygamer: 75
ActionTrip: 75
Worth Playing: 75
GamesVillage.it: 70
GamesRadar+: 70
Push Square: 70
Digital Spy: 60
Game Informer: 60
Hardcore Gamer: 50
GamingTrend: 45
 
[تصویر:  123.png]


 
نسخه ی Xbox ONE:
Xbox Achievements: 80
IGN: 80
MondoXbox: 78
Official Xbox Magazine UK: 70
[تصویر:  321.png]
شایعه: نسخه ی Episode Duscae عنوان Final Fantasy XV با کیفیت پایین تر از ۸۰۰p بر روی Xbox ONE اجرا می شود

[تصویر:  1425651931-bpfull.jpg&w=48&id=23598&random=1425651931] مبین احمدی ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۲
[تصویر:  Final-Fantasy-XV-Jump-250x144.jpg]نسخه ی Episode Duscae عنوان Final Fantasy XV هم اکنون برای کسانی که نسخه ی Day 1 Edition عنوان Final Fantasy Type-0 HD را پیش خرید کرده اند در آمریکای شمالی و برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox ONE در دسترس است. هم اکنون توسط بعضی از کاربران گزارش هایی درمورد کیفیت اجرای بازی بر روی کنسول های نسل هشتمی به دست رسیده است. برای دیدن اطلاعات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید.
یکی از کاربران آمریکای شمالی، پس از تجربه ی نسخه ی Episode Duscae بازی Final Fantasy XV اعلام کرده است که این بازی با رزولوشن ۹۰۰p بر روی کنسول PlayStation 4 و هم چنین با رزولوشن کمتر از ۸۰۰p بر روی Xbox ONE اجرا می شود. کیفیت اجرایی بر روی Xbox ONE چیزی بین ۷۲۰p تا ۸۰۰p می باشد.
در ادامه می توانید تصاویری از نسخه ی Episode Duscae بازی Final Fantasy XV را بر روی کنسول Xbox ONE مشاهده کنید: ( برای دیدن تصاویر در سایز اصلی و کیفیت بالا، روی آن ها کلیک کنید )
[تصویر:  19278-75e0a520-200x100.jpg] [تصویر:  19278-9262e69e-200x100.jpg] [تصویر:  19278-83089d60-200x100.jpg]
[تصویر:  19278-f0c755dd-200x100.jpg]

اگر به یاد داشته باشید قبلا کارگردان بازی Final Fantasy XV یعنی آقای Hajime Tabata اعلام کرده بودند که بازی با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی هر دو کنسول نسل هشتمی اجرا می شود. اما هم اکنون با توجه به اطلاعات در دست، این قضیه نقض شده است!
نظر شما در این مورد چیست؟!
مقایسه ی گرافیکی Final Fantasy XV: Episode Duscae | نبرد PS4 و Xbox ONE

  مبین احمدی ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۳

چند روز پیش بود که نسخه ی Episode Duscae عنوان Final Fantasy XV منتشر شد و بازخوردهای مختلفی از سوی کاربران داشت. در این بین بعضی ها اقدام به فروختن کد بازی کردند. هم اکنون وب سایت GameSpot اقدام به انتشار تریلری کرده است که طی آن نسخه های نسل هشتمی عنوان Final Fantasy XV: Episode Duscae مقایسه می شوند. برای مشاهده ی تریلر در ادامه با ما همراه شوید.

نسخه ی نهایی بازی Final Fantasy XV: Episode Duscae به زودی منتشر خواهد شد. اکنون از شما دعوت می کنیم تا مقایسه ی گرافیکی نسخه ی Episode Duscae بازی را بین دو نسخه ی Xbox One و PS4 ببینید:

دانلود تریلر با کیفیت HDدانلود تریلر با کیفیت SD


مردم کد نسخه ی Duscae demo عنوان Final Fantasy 15 را با قیمت ۳۰ دلار می فروشند

  مبین احمدی ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۶

مردم در نهایت می توانند نسخه ی Duscae demo عنوان Final Fantasy 15 را تجربه کنند. این عنوان همراه با Final Fantasy Type-0 HD منتشر شده است. البته در این بین برای کاربران انتخاب دیگری هم وجود دارد ( چراکه برخی از آن ها تمایلی ندارند که ۶۰ دلار کامل را بابت بازی Final Fantasy Type-0 HD پرداخت کنند ) برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.ده ها تن از کاربران پس از تجربه ی نسخه ی Duscae demo عنوان Final Fantasy 15 تصمیم دارند تا کد بازی را با قیمت ۳۰ دلار به فروش برسانند. – البته در این بین بعضی از کاربران حاضر هستند برای دریافت کد حتی ۴۰ دلار هم بپردازند –

با اینکه این نسخه، نسخه ی دموی بازی Final Fantasy 15 محسوب می شود اما بدون شک می تواند به فروش بازی کمک زیادی کند. این عنوان نسخه ی بازسازی شده ی بازی ای است که در سال ۲۰۱۱ برای PlayStation Portable پورت شده بود. احتمالا Square Enix از اینکه بعضی از کاربران نسخه ی دست دوم بازی را تجربه خواهند کرد لذت خواهد برد! آقای Yosuke Matsuda مدیر عامل Square Enix قبلا از این مدل کسب و کار بازی نگران بود.
عنوان Final Fantasy Type-0 HD اوایل این هفته در روز ۱۷ مارس برای PlayStation 4 و Xbox One منتشر شد. چندی قبل لیست نمرات بازی هم منتشر شد که پیشنهاد می کنم به آن ها نگاهی بیاندازید.

FF XV توی Gamescom حضور داره و قراره که دمویی ازش نشون داده بشه. این احتمال وجود داره که تاریخ انتشار دقیق بازی هم توی مراسم اعلام بشه. Square Enix تبلیغات بازی رو هم رسما از Gamescom شروع میکنه.
http://gearnuke.com/final-fantasy-xv-wil...om-report/
هفته آینده منتظر اطلاعات جدیدی از عنوان Final Fantasy XV باشید+ تصاویر

  سعید فرهنگی
۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰ 
[تصویر:  Final_Fantasy_XV_logo.png]
بالاخره انتظار ها به پایان رسید و هفته آینده سازندگان عنوان Final Fantasy XV اطلاعات کاملی از این عنوان را به طور زنده استریم خواهند کرد. هفته آینده، روز شنبه ۳۰ ژانویه(۱۰ بهمن ۱۳۹۴) آقای Hajime Tabata، کارگردان و آقای Akio Ofuji مدیر بازاریابی عنوان Final Fantasy XV اطلاعات و جزییات جدیدی از این عنوان را به طور زنده در کانال رسمی عنوان Final Fantasy XV در سایت یوتیوب استریم خواهند کرد. آخرین نمایش زنده عنوان Final Fantasy XV در ماه سپتامبر بود که سازندگان در ارتباط با سیستم حمل و نقل و کمی هم در مورد نقش همراهان شما در بازی توضیحاتی دادند. اما هفته آینده احتمالا شاهد بخش هایی از گیم پلی بازی و به خصوص مبارزات با جادو که قبلا هم تصاویری از آن منتشر شده بود و همچنین اطلاعاتی در رابطه با امپراطوری Niflheim(یکی از دشمنان بازی) نیز خواهیم بود. همان طور که می دانید تاریخ انتشار عنوان Final Fantasy XV در ماه مارس رسما اعلام می گردد و حال به نظر می رسد هفته آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس خواهد بود.
اسکور انیکس به تازگی تصاویری از عنوان Final Fantasy XV منتشر کرده است و در این تصاویر شاهد مبارزه Noctis، شخصیت اصلی بازی با زره پوش Magitek هستیم که Noctis با حملات هوایی و جادوی آتش با دشمن خود مبارزه کرده و همچنین با مخفی کاری به پایگاه دشمن نفوذ می کند. شما می توانید تصاویر منتشر شده را در قسمت پایین مشاهده کنید:

[تصویر:  Final-Fantasy-XV_2016_01-25-16_003-200x100.jpg] [تصویر:  Final-Fantasy-XV_2016_01-25-16_002-200x100.jpg] [تصویر:  Final-Fantasy-XV_2016_01-25-16_001-200x100.jpg]



اطلاعات فراوان و تصاویر بسیار زیبایی از عنوان Final Fantasy XV منتشر شد

  کیان کاظمی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۷ 
[تصویر:  FFXV-1-1-768x432.jpg]
در طول گزارش زنده ای که امروز کمپانی اسکورانیکس، تهیه کننده و ناشر پانزدهمین نسخه اصلی از فرنچایز محبوب و قدیمی Final Fantasy برگزار کرد، این کمپانی اقدام به انتشار چهار تصویر جدید از Final Fantasy XV و البته اطلاعات فراوانی راجع به المان های این عنوان کرد.  در تصاویر منتشر شده که یکی از آنها از طرح‌ های هنری بازی محسوب می‌شود، شاهد مبارزات و اژدهایی از منطقه Niflheim Aranea Highwind هستیم. طرح هنری نیز به نظر می‌رسد که نشان دهنده ارتش امپراطوری باشد. در ادامه شما را به مشاهده تصاویر دعوت می‌کنیم:
[تصویر:  FFXV-1-1-250x141.jpg] [تصویر:  FFXV-2-1-250x141.jpg]
[تصویر:  FFXV-3-1-250x141.jpg] [تصویر:  FFXV-4-1-250x117.jpg]


در کنار تصاویر منتشر شده، هاجیمی تاباتا کارگردان بازی اطلاعات فراوانی را راجع به برخی از المان های بازی مانند چگونگی کارکرد جادو، تشکیلات امپراطوری Niflheim، شخصیت های اصلی و مبارزات در اختیار رسانه‌ ها و طرفداران قرار داد.
در ادامه به مشاهده فهرستی از مهمترین المان های بازی می‌پردازیم:
  • نسخه ای از بازی که در طول برنامه زنده امروز به نمایش درآمد قدیمی بوده و مربوط به ۴ ماه پیش است.
  • قورباغه ای که در پایان ویدیو وجود داشته است در واقع نتیجه طلسم قورباغه است. بازی‌ باز می‌تواند از این طلسم بر علیه دشمنان استفاده کند.
  • آتش موجود در محیط هم به دشمنان و هم به دوستان آسیب خواهد زد.
  • طلسم آتش در بازی مانند گلوله های آتشین نسخه های گذشته که فقط برروی یک دشمن تاثیر داشت نبوده، بلکه از همان ابتدا برروی محیط تاثیر گذار خواهد بود.
  • آتش در بازی به صورت پویا گسترش پیدا کرده و اشیا آتشزا مانند گیاهان و سازه های چوبی را به آتش خواهد کشید. در واقع بازی میان اشیایی که آتشزا هستند و اشیایی که در برار آتش مقاومت نشان می‌دهند تمایز قائل می‌شود.
  • در هنگام باران آتش گسترش پیدا نمی‌کند و معمولا به سرعت خاموش خواهد شد.
  • پس از مدتی، آثار سوختی و آتش توسط نیروی عجیبی از بین خواهد رفت. در Final Fantasy XV جادو از طریق عناصر موجود در محیط نشات گرفته و پس از مدتی این نیرو به زمین بازخواهد گشت.
  • در کنار آتش عناصر جادویی دیگری نیز وجود دارند. اما تعداد آن ها فراوان نیست. در کنار آتش کولاک و رعد و برق نیز در بازی وجود دارند. کولاک ابتدا به نمایش در خواهد آمد.
  • رعد و برق هنگام بارش باران به علت ارتباط میان آب و الکتریسیته قدرتمندتر خواهد شد. کولاک نیز قابلیت منجمد کردن آب را داشته و موجب کند شدن دشمنان می‌شود.
  • جادوی Elemental نیز در برخی از مناطق موجود در جهان بازی موجود است. این جادو مانند انرژی عمل کرده و بازی باز می‌تواند آن را در کوله پشتی خود ذخیره کند. شما می‌توانید این گونه از جادو را در هنگام نبرد به جای سلاح به دست بگیرید.
  • پادشاهی Lucis و امپراطوری Niflheim هم کدام دارای قدرت و منابع نظامی متفاوتی هستند. Lucis قدرت خود را از جادوی کریستال می‌گیرد. برای مثال می‌توان قدرت این جادو جهت ایجاد سپرهایی استفاده کرده تا جلوی تهاجم دشمن را گرفت. Niflheim با استفاده از تکنولوژی به قدرت رسیده و از سلاح های مکانیکی استفاده می‌کند.
  • Niflheim دارای نیروهای مکانیزه و تجهیزات magitek (سلاح هایی در دنیای Final Fantasy که با ترکیب جادو و تکنولوژی ساخته شده اند.) فراوانی است.
  • فرهنگ اتومبیل و مکانیزاسیون در سرتاسر Niflheim و Lucis شایع شده است. اما مردم Lucis اقلب از وسایلی بر مبنای تمدن و فرهنگ خود استفاده می‌کنند.
  • در راس امپراتوطری Niflheim امپراطور ستمگر و بی رحم لِدولس (Iedolas) قرار دارد. در ابتدای بازی به نظر می‌رسد که وی از سیاست نیمه بازنشته شده و حکومت توسط صدراعظم آدرِن (Adryn) اداره می‌شود.
  • آدرِن شخصیتی طنر آمیز و شوخ طبع به نظر ‌می‌رسد. وی بسیار زیرک بوده و نقش مهمی را در داستان بازی ایفا می‌کند.
  • وِرستیل (Verstael) شخصی است که وضیفه گسترش و تولید تکنولوژی‌های نیروهای مجهز به Magitek را دارد.
  • ژنرال گلاکا (Glauca) رهبری ارتش را برعهده دارد که شامل نیروهای magitek نیز می‌شود. تمامی افسرهای نیروهای magitek انسان هستند، اما نیروهای معمولی magitek می‌باشند. مدل های قدیمیتر magitek معمولا خارج از نبردهای اصلی به کار گرفته می‌شوند.
  • شخصیت مونثی که امروز رونمایی شد (اولین تصویر از سمت راست در تصاویر بالا) آرِنی هایویند (Aranea Highwind) نام داشته و فرمانده واحد ۸۷ نیروی هوابرد Niflheim است. واحدی که به نوعی از مزدوران تشکیل شده است. وی انسان بوده و با توجه به مهارت های وی در نبردهای هوایی، ارتش از وی به عنوان «اژدها» یاد می‌کند.

با دیدن اون عکس ارتشه توی شب خوف برم داشت  S0 (43)
همیشه هر چی عکس بود اینا خیلی نایس و مجلسی با کت شلوار وسط طبیعت و خیابون گشت و گذار و پیک نیک داشتند بعد یهو این میاد آدم تعجب میکنه!
هر چند با عناوین JRPG، انیمه و کلا این مدل محصولات شرقی حال نمیکنم ولی الحق و النصاف زاییده تخیل این ژاپنی ها بی نظیره!
این بانویی هم که نقاب گذاشته به قیافش میخوره منفی باشه  S0 (2) گفته بودند خانوم های قوی رو توی جناح آدم بدا هم داریم فکر ایشون جز اونا باشند  S0 (2)
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8