Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Final Fantasy XV | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
فوق‌العادس این بازی...  با اینکه اولش بین همه پخش شده بود که غربی شده و از ریشه هاش فاصله گرفته ولی فکر میکنم این حرف‌های ریشه و اینا همش چرته. به شدت منتظرشم. Final Fantasy world هم که داره میاد سال خوبی میشه برای فاینال بازها و انیمه بازها... زنده باد ژاپن و بازی ژاپنی  S0 (2)
در ضمن دست کیان درد نکنه بابت خبر پربار ff 15
شواهد جدیدی مبنی بر انتشار Final Fantasy XV برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

ارسال شده توسط: کیان کاظمی ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۲:۱۱

[تصویر:  final-fantasy-xv-reinvents-a-magic-serie...45e44.jpeg]
طرفداران Final Fantasy به گوش باشید چرا که خبر خوشی را برای شما داریم: در حالی که با توجه به اطلاعات منتشر شده در گذشته، احتمال عرضه نسخه رایانه های شخصی عنوان Final Fantasy XV بسیار بالا به نظر می‌رسید، طبق کدهای جاوا اسکریپتی که امروز در وبسایت رسمی مربوط به رونمایی ویژه عنوان Final Fantasy XV پیدا شده است، انتشار نسخه رایانه های شخصی حتمی به نظر می‌رسد.
امروز یکی از کاربران انجمن NeoGAF با نام کاربری KupoNut با اشتراک گذاری تصویر پایین که مربوط به کدهای صفحه رونمایی ویژه بازی است، عرضه Final Fantasy XV برای رایانه های شخصی را نشان داد:
[تصویر:  yrZXkYS-250x105.jpg]
[تصویر:  EBOZrF2-250x83.jpg]



البته مانند همیشه تا این خبر نیز به صورت رسمی تایید نشود به عنوان شایعه قلمداد خواهد شد، با این حال شواهد موجود بدون شک انتشار Final Fantasy XV برای رایانه های شخصی را تایید می‌کنند. در حال حاضر به نظر می‌رسد سوال اصلی زمان انتشار بازی برای این پلتفرم باشد.
به احتمال فراوان اسکورانیکس در تاریخ ۳۰ مارس که زمان رونمایی بزرگ Final Fantasy XV است، وجود این نسخه و البته تاریخ انتشار نهایی بازی را تایید خواهد کرد.

جدیدترین تریلر منتشر شده از عنوان Final Fantasy XV قدرت سخت افزاری این عنوان را به نمایش می‌کشد!

[تصویر:  news_final_fantasy_xv_extended_trailer_17737.jpg]
تماشای آنلاین این ویدئو
Download
مدت زمان: 4:38

تصاویری از این تریلر:

[تصویر:  vdx_screenshot_20160409_133945_thumb.jpg] [تصویر:  o78p_screenshot_20160409_134028_thumb.jpg] [تصویر:  w84b_screenshot_20160409_134148_thumb.jpg] [تصویر:  ch76_screenshot_20160409_134247_thumb.jpg] [تصویر:  ur6r_screenshot_20160409_134324_thumb.jpg]       


اطلاعات بسیار زیادی از عنوان Final Fantasy XV منتشر شد

  اشکان عالی خانی ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰
[تصویر:  FFT0_JP_Trailer_FFXV_demo_stills_APPROVE...33x300.jpg]
طی یک اطلاع رسانی گسترده به طرفداران، کارگردان عنوان Final Fantasy XV، آقای هاجیمه تاباتا اطلاعات بسیار زیادی را در مورد گیم‌پلی و مکانیک‌های آن و البته اطلاعاتی در مورد چهار برادر بازی منتشر کرد. در زیر می‌توانید اطلاعات منتشر شده از عنوان Final Fantasy XV را به صورت دسته بندی شده مطالعه فرمایید:
  • در بازی امکان بالا رفتن از چیزی وجود ندارد.
  • یک سیستم مانند درخت مهارت در بازی وجود دارد تا به وسیله آن توانایی‌های جدید بدست‌ آید.
  • بازی به صورت منطقی و به صورت اصلی جهان باز نیست اما شما قطعا می‌توانید به هر جایی که علاقه داشتید بروید. در ابتدا این دنیا محدود است اما با پیشرفت در بخش داستانی مناطق گوناگونی آزاد می‌شوند.
  • در مورد درجه سختی، توانایی‌های شما در بازی‌های اکشن در مورد بازی خیلی مهم نیست. از آن‌جایی که بازی یک فاینال فانتزی نقش‌آفرینی است، طوری طراحی شده است که خیلی وسیعی از بازی‌بازان از آن لذت ببرند و فرمان‌ها ساده هستند. همچنین گیم‌پلی بازی طوری طراحی شده است که شما کم کم و گام به گام آن را یاد بگیرید و کنترل کنید. گزینه‌های تنظیم درجه سختی در بازی وجود دارد و البته موارد دیگری نیز هستند که در E3 بیشتر از آن‌ها می‌شنویم.
  • قسمت بعدی انیمه Brotherhood: Final Fantasy XV نزدیک به برگزاری همایش E3 منتشر خواهد شد.
  • آقای تاباتا نتوانستند فهرست اسلحه‌های بازی را لو دهند زیرا سلاح Armiger مربوط به بخشی از داستان است و با لو دادن آن، بخشی از داستان نیز لو می‌رود. در مجموع ۷ نوع اسلحه در بازی وجود دارد که هر کدام شامل زیر شاخه‌های گوناگون و متنوعی می‌شوند.
  • در هنگام انتشار بازی، چیزی به نام مود گالری موجود نخواهد بود و احتمالا پس از عرضه، سازندگان روی آن کار کنند. در ضمن از فوتو مد کنسول پلی‌استیشن۴ نیز خبری نخواهد بود.
  • Regalia (ماشین نوکتیس) سریع‌تر از چوکوبو‌ها است.
  • مرد شنل پوشی که در تریلرهای قدیمی دیده شده بود، در بازی حاضر است و این‌که در این اواخر خیلی از او صحبت نمی‌شود به معنای حذف او از بازی نیست.
  • از آقای تاباتا در این مورد سوال شد که آیا سطح گرافیکی بازی از Episode Duscae نسبت به دموی پلاتینیوم افت کرده است یا خیر که آقای تاباتا اشاره کرد تا E3 منتظر بمانیم.
  • در بازی امکان راندن قایق و کشتی وجود ندارد اما می‌توان حین قایق سواری دوربین را تکان داد.
  • امکان ذخیره بازی در هر زمان وجود دارد.
  • تا قبل از مبارزه با غولآخر نهایی بازی می‌توان به مناطق مختلف و سر نزده رفت و به ماجراجویی پرداخت.
  • امکان سفر سریع به مکان‌هایی که آن‌ها را به اردوگاه تبدیل کرده‌اید وجود دارد.
  • زمان پرواز کردن با Regalia، اگر در هنگام فرود بد عمل کنید و باعث خرابی شوید، بازی Game Over می‌شود و باید از ابتدای پرواز بازی را ادامه دهید. برعکس کشتی‌های هوایی مرسوم، در هنگام پرواز با Regalia گیم‌پلی خاصی اجرا می‌شود و همه چیز دست بازی‌باز است. جدا شدن از زمین مشکل نیست اما باید در هنگام فرود مراقب باشید. با این حال، چالش خیلی سختی در این مورد وجود ندارد.
  • شما می‌توانید برای ارتقای عملکرد چوکوبوها، غذا‌های مختلفی به آن‌ها دهید که سرعت و استقامت آن‌ها را برای روز بعدی افزایش می‌دهد.
  • اسکوئر اینکس خود، تمایل به ساخت یک باندل مخصوص پلی‌استیشن۴ دارد اما این کار باید با توافق سونی انجام بگیرد.
همچنین دریافتیم که زمان بعدی انتشار اطلاعات از بازی، ۱۳ ژوئن، دقیقا پیش از آغاز E3 است.

در کنار این اطلاعات، امروز در بلاگ رسمی اسکوئر اینکس، سن و بعضی از مشخصات فردی چهار شخصیت اصلی بازی Final Fantasy XV مشخص شد. در زیر می‌توانید این اطلاعات را مشاهده کنید:

Noctis:
سن: ۲۰ سال
تولد: ۳۰ آکست
قد: ۱۷۶ سانتی‌متر
علاقه‌مندی: زدن رکورد دست نیافتنی در بازی‌ها
Ignis:
سن: ۲۲ سال
تولد: ۷ فوریه
قد: ۱۸۳ سانتی‌متر
علاقه‌مندی: ابداع دستور پخت‌ غذاها
Gladio:
سن: ۲۳ سال
تولد: ۲ آوریل
قد: ۱۹۸ سانتی‌متر
علاقه‌مندی: کمپینگ کولمن (کولمن یک کمپینگ واقعی است که از برند آن در بازی استفاده شده است)
Prompto:
سن: ۲۰ سال
تولد: ۲۵ اکتبر
قد: ۱۷۳ سانتی‌متر
علاقه‌مندی: عکاسی

E3 2016 | گیم‌پلی زیبای عنوان Final Fantasy XV


[تصویر:  FFXV-19-250x165.jpg]

اشکان عالی خانی

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۸


طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 هاجیمه تاباتا به همراه یک فرد از اسکوئر اینکس برروی صحنه آمدند و قسمتی از گیم‌پلی عنوان Final Fantasy XV را به صورت زنده بازی کردند. این ویدیوی گیم‌پلی نه تنها فوق‌العاده به نظر می‌رسد بلکه اطلاعاتی در رابطه با بخشی از سیستم مبارزات بازی در اختیارمان قرار می‌دهد.

این تریلر Trial of Titan نام دارد و در آن شخصیت اصلی بازی نوکتیس به همراه دوستان خود در برابر یک تایتان بسیار غول‌ پیکر قرار می‌گیرد. سیستم مبارزات بازی بسیار شبیه به Kingdom Hearts است و اثری ازمبارزه‌های سنتی و قدیمی سری فاینال فانتزی در آن دیده نمی‌شود. در برخی از صحنه‌ها نیز قاب بندی‌ها فوق‌العاده می‌شود و کلید زنی در برابر تایتان اجباری می‌شود. با این نمایش‌های فوق‌العاده فاینال فانتزی ۱۵ انتظارها برای آن به شدت سخت می‌شد. Final Fantasy XV در تاریخ ۳۰ سپتامبر سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و اکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید تریلر را دانلود کنید:

دانلود با رزولوشن ۷۲۰p

[b]دانلود با رزولوشن ۴۸۰[/b]
E3 2016| تصاویری جدید از Final Fantasy 15 منتشر شد

[تصویر:  FFXV-8-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-1-1-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-8-1-200x100.jpg]
[تصویر:  FFXV-15-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-16-200x100.jpg] [تصویر:  Screen1-200x100.jpg]
[تصویر:  Screen2-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-14-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-13-200x100.jpg]
[تصویر:  FFXV-7-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-11-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-12-200x100.jpg]
[تصویر:  FFXV-6-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-1-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-2-200x100.jpg]
[تصویر:  FFXV-3-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-4-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-5-200x100.jpg]

اطلاعات جدیدی از Final Fantasy 15 منتشر شد

  سعید شیخی‌پور ۱۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۹
[تصویر:  11556145940832522821_Final-Fantasy-XV-250x140.jpg]
اسکوئر اینکس به‌تازگی یک Active Time Report دیگری را برای Final Fantasy 15 در نظر گرفته بود و آن‌ها اطلاعات جدیدی را از این عنوان به اشترک گذاشتند. این گزارش در قالب یک ویدیو تهیه شد و تماما به زبان ژاپنی بود اما یکی از کاربران انجمن نئوگف توانست اطلاعات بسیار خوبی را ترجمه و خلاصه‌ کند. ظاهرا بازی محتوای اضافی زیادی دریافت خواهد کرد.
در طول E3 2016 اعلام شد بازی دارای Wait Mode خواهد بود. اسکوئر اینکس می‌گوید طرفداران ژاپنی، این حالت را دوست دارند. Wait Mode اقدامات و اکشن بازی را کندتر می‌کند بنابراین مبارزات در تمام زمان‌ها هم سریع نخواهد بود.
محتوای دانلودی‌ای هم از نسخه‌های قبلی وجود خواهد داشت که شامل مواردی مانند Gaelbolg ،Blaze Edge و Masamune Katana می‌شود. این محتواهای دانلودی همچنین دارای لباس The Lucis خواهد بود که فقط برای Noctis در دسترس قرار می‌گیرد و می‌تواند آن‌ها را بر تن کند.
اگر می‌خواهید بدانید قسمت بعدی Brotherhood در چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد، باید بگوییم می‌توانید آن را در ۷ جولای (پنج‌شنبه ۱۷ تیر) تماشا کنید که سومین قسمت از مینی انیمه سری خواهد بود.
این نکته هم افزوده شد که به احتمال بسیار بالا Final Fantasy 15 در زمان عرضه خود در ۳۰ سپتامبر (جمعه ۹ مهر) یک بهینه‌ساز روز اول دریافت کند بنابراین پیش از تجربه بازی، برای دانلود کردن آن باید آماده باشید. یک دموی قابل بازی هم در ماه بعد دز گیمزکام در دسترس قرار می‌گیرد و طرح کامل بازی هم ممکن است در TGS 2016 که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود هم درست پیش از عرضه بازی به نمایش گذاشته شود.
طرح نهایی روی جلد بازی Final Fantasy 15 منتشر شد

[img=0x0]http://1.gravatar.com/avatar/75ba7e84d5cad4b0e56573cef189e3c4?s=48&d=mm&r=g[/img] فرشاد سامانی ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۴:۵۸
[تصویر:  FFXV-2-1-ds1-670x404-constrain.jpg]
مدتی پیش شرکت اسکوئر انیکس تصویری از طرح روی جلد ابتدایی بازی Final Fantasy 15 برای نسخه آمریکایی این بازی منتشر کرده بود و امروز طرح نهایی روی جلد این بازی را منتشر کرد.
طرح نهایی نسبت به طرح ابتدایی که پیش از آن منتشر شده بود دارای کنتراست و تعادل رنگی بهتری می‌باشد. البته این طرح مربوط به نسخه آمریکایی این بازی می‌باشد و با توجه به آنکه طرح روی جلد مربوط به نسخه ژاپنی این بازی پیش از این انتشار یافته بود تنها معرفی و انتشار طرح روی جلد مربوط به نسخه اروپایی این بازی باقی مانده است که در حال حاضر نامشخص است.
در ادامه طرح نهایی روی جلد نسخه آمریکایی بازی Final Fantasy 15 را برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس‌وان مشاهده خواهید کرد:

[تصویر:  FFXV-1-1-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-5-200x100.jpg]
تماشا کنید: نگاهی اجمالی به Final Fantasy 15 برروی پلی‌استیشن وی‌آر

  شایان مددی ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۸
[تصویر:  3000664-final-fantasy-xv-250x141.jpg]
تجربه‌ی Final Fantasy 15 در واقعیت مجازی و برروی پلی‌استیشن ۴، عالی، جالب و هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد. شاید برای شما جالب باشد عنوان نقش‌آفرینیِ ژاپنی Final Fantasy، که همیشه آن را با دید سوم‌شخصش می‌شناسیم، در واقعیت مجازی و با دید اول شخص تجربه کنید و طبیعتا، این تغییر می‌تواند جالب باشد. اگر دوست دارید که نگاهی اجمالی به Final Fantasy در قالب واقعیت مجازی و برروی پلی‌استیشن وی‌آر داشته باشید، اکنون می‌توانید به تماشای ویدئویی که کاربری به‌نام  ryo59plus در یوتوب منتشر کرده است، بپردازید. ویدئویی که منتشر شده، از نمایشگاه  JAPAN EXPO است و نبردِ با Behemoth را به‌نمایش می‌گذارد.
بازی Final Fantasy 15 با دو طرح روی جلد ارائه خواهد شد

  فرشاد سامانی ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۳
[تصویر:  2917045-finalfantasy15_e32015_20150610_v...50x141.jpg]
شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Final Fantasy 15 با دو طرح روی جلد ارائه خواهد شد و به عنوان خریدار، این حق را خواهید داشت تا هر کدام را که دوست دارید انتخاب و خریداری کنید. طبق اعلام شرکت اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy 15 هم در اروپا و هم در آمریکا با دو طرح برروی جلد ارائه خواهد شد و خریداران حق انتخاب طرح روی جلد مورد علاقه خود را خواهند داشت.
یکی از این طرح‌های روی جلد مربوط به صحنه‌ای از بازی است که آن را در اخبار پیشین هم دیده بودیم و دیگری شامل لوگوی بازی و یک طرح هنری در پشت لوگوی این بازی می‌باشد.
پیش از این یکی از طرح‌های روی جلد این بازی که گفته می‌شد مربوط به نسخه آمریکایی این بازی است منتشر شده بود اما تاکنون شرکت اسکوئر انیکس آن را تایید نکرده بود. اگر نسخه Deluxe این بازی را تهیه کنید طرح روی جلد دیگری را دریافت خواهید کرد. همچنین نسخه ژاپنی این بازی دارای طرح روی جلد دیگری است! که بنظر نمی‌رسد تغییری در آن صورت گیرد و امکانی که برای نسخه‌های اروپایی و آمریکایی این بازی در نظر گرفته شده برای نسخه ژاپنی نیز در نظر گرفته شود گرچه باید در انتظار نظر شرکت اسکوئر انیکس ماند.
در ادامه کلیه طرح‌های روی جلدی که برای این بازی معرفی شده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

دو طرح روی جلد اروپا و آمریکا که طبق اعلام اسکوئر انیکس امکان انتخاب یکی از آنها را خواهید داشت:
[تصویر:  3094165-ffxv2-200x100.png] [تصویر:  3094163-ffxv1-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-1-1-2-200x100.jpg]
طرح روی جلد مربوط به نسخه Deluxe این بازی:
[تصویر:  DeluxeEdition-2-200x100.jpg] [تصویر:  DeluxeEdition-1-200x100.jpg]
طرح روی جلد مربوط به نسخه ژاپنی این بازی:
[تصویر:  FinalFantasyXV-1-200x100.jpg] [تصویر:  FinalFantasyXV-2-200x100.jpg]
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8