Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Final Fantasy XV | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8
اسکوئر اینکس برنامه‌ای برای انتشار Final Fantasy 15 برروی نینتندو ان‌ایکس ندارد

  شایان مددی ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۰:۵۳
[تصویر:  final-fantasy-15-ps4-250x140.jpg]
Final Fantasy 15 در اواخر امسال برای کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ منتشر خواهد شد و اسکوئر اینکس فعلا برنامه‌ای برای انتشار این بازی برای پلتفرم‌های دیگری ندارد. کارگردان Final Fantasy 15، هاجیمه تاباتا در گفت‌و‌گویی با وب‌سایت Game Reactor اسپانیا تایید کرده که برنامه‌ای جهت انتشار این بازی برای نینتندو ان‌ایکس درنظر گرفته نشده است. درحال حاضر، فقط قرار است که Final Fantasy 15 برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ منتشر شود.
موضوع نداشتن برنامه‌ای برای منتشرشدن این بازی برای نینتندو ان‌ایکس، به‌این دلیل نیست که تاباتا جزو طرفداران آن نباشد و وی در همین مصاحبه با وب‌سایت Game Reactor، گفته که انتظارات زیادی از نینتندو ان‌ایکس دارد و علاقه‌مند به دیدن چیزهایی است که این کنسول به‌ارمغان خواهد آورد. تاباتا همچنین گفته که منتظر The Legend of Zelda: Breath of the Wild است.
نینتندو تاکنون درباره‌ی کنسول ان‌ایکس خود سکوت کرده و اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرده است و قصد متعجب‌کردن همگی دروقتی که اطلاعات و جزئیاتی از این کنسول به‌نمایش می‌گذارد را دارد. این شرکت امیدوار است که ان‌ایکس به موفقیت Wii اصلی دست یابد.
درآخر لازم به‌ذکر است که Final Fantasy 15 در ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) برای ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ منتشر می‌شود و اسکوئر اینکس قصد تمرکز برروی این پلتفرم‌ها، قبل از این‌که به انتشار آن برای پلتفرم‌های دیگر فکر کند را دارد.
[تصویر:  final_fantasy_15-250x140.jpg]

شرکت اسکوئر انیکس هدایایی که در صورت پیش خرید نسخه ویژه دیجیتالی بازی Final Fantasy 15 دریافت خواهید کرد را معرفی کرد.
هدایای این بازی بسته به پلتفرم مد نظر متفاوت و متنوع هستند و شامل آیتم‌های موجود در بازی خواهند بود. avatar props برای کنسول ایکس‌باکس وان و یک موسیقی متن مینی برای کنسول پلی‌استیشن 4٫
آیتم‌های Avatar برروی کنسول ایکس‌باکس وان شامل لباس مردانه و زنانه برای Noctis می‌باشد و همچنین شامل Carbuncle pet prop نیز خواهد بود. هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ آیتم Angler Set را دریافت خواهند نمود که امکان ماهیگیری و شکار ماهی را برای شما محیا خواهد کرد.
نسخه ویژه دیجیتالی بازی Final Fantasy 15 به قیمت ۸۵دلار بفروش می‌رسد که شامل بازی اصلی و همینطور سیزن پس آن می‌باشد که شامل شش بسته گسترش دهنده خواهد بود.
در ادامه لیست کامل هدایای این نسخه از بازی را به تفکیک کنسول مشاهده خواهید کرد:
کنسول ایکس‌باکس وان:
  • سلاح: Masamune
  • آیتم: Angler Set 
  • آیتم: کیت دوربین 
  • آیتم Avatar ایکس‌باکس: لباس مردانه Noctis 
  • آیتم Avatar ایکس‌باکس: لباس زنانه Noctis 
  • آیتم Avatar ایکس‌باکس: Carbuncle pet prop
 کنسول پلی‌استیشن ۴:
  • سلاح: Masamune 
  • آیتم: Angler Set 
  • آیتم: کیت دوربین
  • موسیقی متن مینی دیجیتالی بازی Final Fantasy 15 
  • تم اصلی نسخه دیجیتالی ویژه بازی Final Fantasy 15 
تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 15 برای ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ماه) در نظر گرفته شده است و برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. شرکت اسکوئر انیکس در حال فکر و بررسی نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی این بازی می‌باشد و در صورت تصمیم این شرکت به عرضه این نسخه، طرفداران نمی‌توانند انتظار عرضه آن را در کنار نسخه‌های کنسولی داشته باشند.
تاخیر Final Fantasy 15 تاثیری در ساخت نسخه‌ی کلکسیونی بیشتر نخواهد داشت

[تصویر:  Final-fantasy-15-UCE.jpg]

همین تازگی‌ها تاخیر در عرضه‌ی Final Fantasy 15 بعد ازشایعاتی، رسما تایید شد و انتشار آن دو ماه به عقب افتاد و به‌جای اینکه در اواخر سپتامبر به تجربه‌اش بپردازیم، باید لذت‌مان را در نوامبر ببریم! با این حال، شاید با خود فکر کنید که در این دو ماه، اسکوئر اینکس قصد ساخت نسخه‌های کلسکیونی بیشتری داشته باشد، اما باید بگوییم که این‌طور نیست و نباید دل‌تان را خوش کنید. در ادامه همراه گیمفا باشید.

برای تایید این حرف‌مان، باید بگوییم که اسکوئر اینکس حداقل قصد ندارد تا از این زمان اضافی استفاده کند و نسخه‌های کلکسیونی بیشتری را به‌انتشار برساند. با توجه به گفته‌های صفحه‌ی رسمی توئیتر اسکوئر اینکس، این شرکت به بررسی وضعیت‌شان پرداخته که آیا می‌تواند نسخه‌ی کلکسیونی بیشتری بسازد یا خیر، اما ظاهرا نتیجه منفی است و درحال حاضر چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. درحالی که دلیل رسمی برای این کار ذکر نشده، ولی به‌احتمال زیاد، دو ماه زمان کافی‌ای برای اسکوئر اینکس نخواهد بود.

نسخه‌ی کلکسیونی Final Fantasy 15، با پیش‌خرید سریع و تعجب‌برانگیزش توسط طرفداران مشتاق، ثابت کرده که آیتمی با درخواست بسیار بالاست و متاسفانه، آن‌قدر تعداد این نسخه‌ی ویژه کم است که برخی نتوانسته‌اند موفق به خریدش شوند.

Final Fantasy 15 در ۲۹ نوامبر (۹ آذر) برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس‌وان عرضه خواهد شد.
تماشا کنید: با بازیگران نسخه انگلیسی بازی Final Fantasy XV آشنا شوید

۲۶ مهر ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۲

[تصویر:  final-fantasy-xv-box-art3.png]

شرکت اسکوئر اینکس امروز تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy XV منتشر کرد که در آن می‌توانیم بازیگران یا صداگذاران شخصیت‌های بازی را مشاهده کنیم و با آن‌ها آشنا شویم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

در ویدیوی منتشر شده، با صداگذاران شخصیت‌های اصلی بازی مانند نوکتیس (Noctis)، گلادیو (Gladio)، آردین (Ardyn)، لونا (Luna) و … آشنا می‌شویم. اسکوئر اینکس همیشه در سری بازی‌های فاینال فانتزی نشان داده است که برای نسخه‌های انگلیسی از صداگذاران و بازیگران خوب و کاربلدی استفاده می‌کند و این موضوع در مورد فاینال فانتزی ۱۵ نیز کاملا صدق می‌کند. در این ویدیو قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی نیز نمایش داده می‌شود که مثل همیشه خیره کننده هستند.

شما می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده و دانلود کنید:

Square Enix  اعلام کرد که ساخت بازی به پایان رسید.
نقل‌قول: Final Fantasy XV Goes Gold
Final Fantasy 15 در ۲۹ نوامبر (۹ آذر) برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس‌وان عرضه خواهد شد.
موسیقی متن اصلی Final Fantasy 15 با بیش از ۹۰ ترک معرفی شد

[تصویر:  1477605382-bpfull.jpg&w=48&id=36832&random=1477605382] شایان مددی
۷ آبان ۱۳۹۵ | ۸:۰۰
[تصویر:  FFXVOmen-2-ds1-670x285-constrain-250x106.jpg]
اسکوئر اینکس اعلام کرد که موسیقی متن Final Fantasy 15 در ۲۱ دسامبر (۱ دی) برای منطقه‌ی ژاپن عرضه خواهد شد و اگر دقت کنید، این اتفاق درست با کریسمس صورت می‌گیرد! موسیقی متن این عنوان، دارای بیش از ۹۰ ترک است که توسط یوکو شیمومورا (Yoko Shimomura) ساخته شده‌اند. این موسیقی متن به هر دو صورت سی‌دی و بلو-ری عرضه خواهد شد که نسخه‌ی بلو-ری با کیفیت ۹۶kHz / 24bit ظبط شده است.
نسخه‌ی سی‌دی موسیقی متن، ۳٫۸۰۰ ین قیمت خواهد داشت که شامل ۴ سی‌دی می‌شود. همچنین برای خرید نسخه­‌ی بلو-ری باید ۵٫۰۰۰ ین هزینه کنید که در قالب یک دیسک است. همچنین یک نسخه‌ی دیگر با نام Limited Special وجود دارد که محتویات زیر را داراست:
  • یک دیسک بلور-ری با موسیقی متن اصلی
  • یک دیسک بلو-ری اضافی با ۲۵۰ ترک از نسخه‌های قبلی Final Fantasy و ۶ قطعه‌ی پیانو از Final Fantasy 15
  • یک سی‌دی
  • یک کتابچه‌ی بزرگ
  • یک جعبه برای جمع‌آوری دیسک‌ها و کتابچه با اندازه‌ی B5
Final Fantasy 15  در ۲۹ نوامبر (۹ آذر) برای کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

اسکوئر اینکس احتمالا به یک بازی جدید از سازندگان Final Fantasy 15 اشاره دارد
  شایان مددی
۷ آبان ۱۳۹۵ | ۸:۰۰
[تصویر:  square-enix-logo-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]
ساعاتی قبل، اسکوئر اینکس تریلر سینمایی جدیدی را برای Final Fantasy 15 منتشر کرد که ظاهرا این تریلر دارای ایستر اگ و نکته‌ی مخفی جالبی است. همان‌طور که گفته شد، ظاهرا اسکوئر اینکس با تریلر جدید Final Fantasy 15 قصد اشاره به عنوان جدیدی از سوی سازندگان این بازی را داشته است. در این تریلر، شاهد صحنه‌ای بودیم که نوکتیس را در قطاری به نمایش می‌گذاشت و درون این قطار نیز یک آگهی با متن “New Project Launch – Jobs Offered” را مشاهده کردیم. البته نکته‌ی اصلی آگهی، نام Business Division 2 در آخر آن است که فکر ما را به سوی سازندگان Final Fantasy 15 می‌برد. Business Division 2 تیمی است که این عنوان نقش‌آفرینی را ساخته و هم‌اکنون بعد از اتمام مراحل ساخت بازی اصلی، برروی محتویات دانلودی و بخش تک‌نفره کار می‌کند. علاوه بر این، چون به نظر نمی‌رسد که بخش عمده‌ای از تیم برروی این محتویات دانلودی کار کنند، این احتمال وجود دارد که اکنون مراحل ساخت بازی جدیدی را آغاز کرده باشند. با این حال، باید منتظر تایید رسمی اسکوئر اینکس باشیم.

[تصویر:  SquareEnix.jpg]

تماشا کنید: تریلر و تصاویر جدیدی از Final Fantasy 15 منتشر شدند

[تصویر:  1477605382-bpfull.jpg&w=48&id=36832&random=1477605382] شایان مددی
۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵
[تصویر:  Final-Fantasy-XV_Cover_2016-ds1-670x372-...50x139.jpg]
به‌تازگی، اسکوئر اینکس تریلر سینمایی جدیدی از Final Fantasy 15 منتشر کرده است که Omen نام دارد و در ادامه قادر به مشاهده‌اش درکنار تصاویر جدید زیادی خواهید بود. این تریلر جدید، شخصیت‌ها و دنیای بازی را به نمایش می‌گذارد و واقعا عالی است! همچنین باید بگوییم که این تریلر، با کمک Digic Pictures ساخته شده که در توسعه‌ی Kingsglaive نقش داشته است:
نقل‌قول:
Omen یک تریلر سینمایی مفهومی است که با کمک استودیوی توسعه‌ی انیمیشین‌های سه‌بعدی DIGIC Pictures ساخته شده است. این استودیو همچنین برروی  KINGSGLAIVE™: FINAL FANTASY XV کار کرده است. نوکتیس در دنیایی قرار گرفته که با سرعت در حال تغییر است و با دشمانی بی‌شمار و از دست دادن توانایی‌هایش مواجه خواهد شد و به نامزدش آسیب می‌رسد. با الهام از دنیا و داستان Final Fantasy 15، این تریلر نشان می‌دهد که چه اتفاقات بدی در انتظار پدر نوکتیس یعنی رجیس هستند و وی باید از آن‌ها جلوگیری کند.
Final Fantasy 15 در ۲۹ نوامبر (۹ آذر) برای کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.
دانلود با رزولوشن ۱۰۸۰p
دانلود با رزولوشن ۷۲۰p
دانلود با رزولوشن ۴۸۰p
[تصویر:  FFXV-36-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-37-200x113.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-1-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-2-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-3-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-4-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-5-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-6-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-7-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-8-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-9-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-10-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-11-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-12-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-13-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-14-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-15-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-16-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-17-200x85.jpg] [تصویر:  FFXV-1-1-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-2-1-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-3-1-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-4-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-7-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-8-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-9-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-10-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-11-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-12-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-13-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-15-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-16-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-17-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-18-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-19-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-20-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-21-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-22-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-23-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-24-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-25-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-26-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-27-200x100.jpg] [تصویر:  FFXV-28-200x100.jpg]   [تصویر:  FFXV-4-1-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-30-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-31-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-32-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-33-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-34-200x113.jpg] [تصویر:  FFXV-35-200x113.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-1-1-200x85.jpg] [تصویر:  FFXVOmen-2-1-200x85.jpg]




...تصاویر جدید بازی با کیفیت 1080p...

[تصویر:  FFXV-1-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-2-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-3-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-4-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-5-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-6-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-7-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-8-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-9-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-10-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-11-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-12-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-13-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-14-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-15-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-16-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-17-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-18-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-19-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-20-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-21-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-22-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-23-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-24-150x150.jpg]
[تصویر:  FFXV-25-150x150.jpg]


Final Fantasy XV PS4 Pro 4k vs 1080p Gameplay
[تصویر:  klNVb.jpg]
با مقایسه گرافیکی Final Fantasy XV بین کنسول‌های نسل هشتم همراه باشید
۲۳ آبان ۱۳۹۵ | ۶:۴۲

اسکوئر اینکس به تازگی یک نسخه دموی جدید از عنوان مورد انتظار Final Fantasy XV با نام Judgement Disk منتشر کرده است که علاوه بر امکان تجربه بخش ابتدایی بازی، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا نگاهی دقیق به جلوه‌های بصری بازی برروی کنسول‌های سونی‌ و مایکروسافت بیندازند. با مقایسه گرافیکی Final Fantasy XV بین کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ پرو، پلی‌استیشن ۴ معمولی و ایکس‌باکس‌وان همراه ما باشید.

مقایسه گرافیکی ما به این صورت است که از هر صحنه در بازی، ۴ نسخه مقایسه می‌شود؛ دو نسخه کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو (که شامل حالت‌های «جلوه‌های بصری بهتر و فریم ریت معمولی» و «افزایش مختصر گرافیک و فریم ریت بالا» می‌شوند)، یک نسخه کنسول پلی‌استیشن ۴ معمولی و یک نسخه از کنسول ایکس‌باکس وان. شما می‌توانید در زیر، تصاویر مقایسه گرافیکی را در حالت‌ها و کنسول های نام برده شده مشاهده کنید. فقط دقت داشته باشید که تصاویر زیر کیفیت و حجم بالایی دارند.

مقایسه اول:
[تصویر:  FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-02-Pro_High-200x113.png] [تصویر:  FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-02-Pro_Li...00x113.png] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-02-PS4-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-02-XboxOne-200x113.png[/img]
مقایسه دوم:
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-01-Pro_High-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-01-Pro_Lightweight-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-01-PS4-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-01-XboxOne-200x113.png[/img]
مقایسه سوم:
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-03-Pro_High-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-03-Pro_Lightweight-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-03-PS4-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-03-XboxOne-200x113.png[/img]
مقایسه چهارم:
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-04-Pro_High-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-04-Pro_Lightweight-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-04-PS4-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-04-XboxOne-200x113.png[/img]
مقایسه پنجم:
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-06-Pro_High-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-06-Pro_Lightweight-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-06-PS4-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-06-XboxOne-200x113.png[/img]
مقایسه ششم:
[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-07-Pro_High-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-07-Pro_Lightweight-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-07-PS4-200x113.png[/img] [img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/11/FFXV-Judgement-Disk-Screenshot-07-XboxOne-200x113.png[/img]
بزرگ ترین و واضح ترین تفاوت در مقایسه‌های بالا، رزولوشن بازی است که با پلی‌استیشن ۴ پرو به دست آمده است. جلوه‌های بصری در حالت اول فوق‌العاده هستند و در تصاویر بعدی پایین تر می‌آیند. قطعا شخصی که نرخ فریم برایش مهم باشد، به راحتی می‌تواند از حالت اول پلی‌استیشن ۴ پرو بگذرد و حالت دوم را انتخاب کند زیرا تفاوت بصری محسوس نیست.
جدا از بحث رزولوشن، افکت‌های گرافیکی بازی مانند سایه‌ها، مو و Anti Aliasing (کیفیت لبه‌ها) در هر نسخه تغییر می‌کنند و مشاهده می‌کنیم که حالت اول پلی‌استیشن ۴ پرو بهترین جلوه‌های بصری را ارایه می‌دهد.
مورد دیگری که باعث می‌شود بازی برروی کنسول جدید سونی بهتر به نظر برسد، tessellation LOD نام دارد. این فناوری باعث شده تا همه چیز واضح تر و نرم تر به تصویر کشیده شود. اگر در تصویر آخر به کوه‌های پس زمینه و دور نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که در نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو واضح تر و با لبه‌هایی نرم تر هستند.
به طور کلی می‌توان جلوه‌های بصری پلی‌استیشن ۴ معمولی و حالت دوم پلی‌استیشن ۴ پرو را یکی دانست و تفاوت بین بصری بین آن‌ها بسیار اندک است اما نرخ فریم در کنسول جدید سونی از ۵۰ تا ۷۰ درصد بیشتر می‌شود.
در نسخه ایکس‌باکس وان مشاهده می‌کنیم که بازی به علت افت رزولوشن کمی نسبت به بقیه تصاویر تار به نظر می‌رسد اما تفاوت چندانی بین این نسخه و نسخه پلی‌استیشن ۴ معمولی به چشم نمی‌خورد. البته توجه داشته باشید که عنوان Final Fantasy XV یک نسخه نیز برای کنسول جدید مایکروسافت، یعنی ایکس‌باکس وان اس خواهد داشت که پیشرفت‌های بصری مانند پشتیبانی از HDR و جلوه‌های بصری بهتر نسبت به ایکس‌باکس وان قدیمی را به همراه خواهد داشت.
زمان زیادی تا انتشار عنوان Final Fantasy XV باقی نمانده است و بازی‌بازان ژاپنی فرصت خوبی دارند تا نسخه دموی Judgement Disk را تجربه نمایند. طرفداران سری فاینال فانتزی سرانجام می‌توانند قسمت پانزدهم این سری‌ را تا هفته‌های دیگر به طور کامل تجربه نمایند.
شما می‌توانید نسخه دمو را هم‌اکنون دانلود نمایید. همچنین می‌توانید از اینجا، نگاهی به میان پرده افتتاحیه شگفت انگیز بازی بازی داشته باشید. اگر می‌خواهید تصاویر بیشتری از دموی Final Fantasy XV مشاهده کنید می‌توانید به اینجا بروید.
جدیدترین آرتورک بازی، سگ Luna را در حال فرار از Malboro نشان می دهد..

[تصویر:  GYieT_t.jpg]
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8