Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مسابقه بزرگ فارسی دانلود شروع شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که در مطلب پیشین گفتم؛ سایت فارسی دانلود در خال رشد درجات به سمت موفقعیت است. موفقعیتی که بدون شما کاربران عزیز امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل برای کاربران عزیز سایت مسابقه ای راه اندازی کرده ایم که امیدوارم باب میلتان باشد.
** توجه **                                                                                                                               **توجه**
با عرض ادب خدمت تمامی کاربران محترم سایت.  حدود یک هفته از باز شدن سایت می گذرد و به شکر خدا چنان توانسته ایم طی همین مدت کوتاه خدماتی را برای کاربران فراهم کنیم که شاید نظیر آن را کمتر دیده باشید. اما این رشد باید ادامه داشته باشد؛ پس به همین دلیل ما اقدام به طراحی یک مسابقه کردیم که هر هفته و شاید هر ماه می توانید با شرکت در آن برنده یک لاینس آنتی ویروس NOD 32 بشوید و از خدمات بروزی روزانه لذت ببرید.شرط می بندم این نوع مسابقه را هر هفته از کانال 3 و با کمی تاخییر در 22:45 دقیقه می بینید. بله؛ نظر سنجی. پس به ما برای قوی تر شدن و کسب ایده های نو کمک کنید.چه بخشی را بیشتر از همه دوست دارید؟
  1. دانلود بازی
  2. دانلود کرک و ترینر بازی
تنها کافیست عدد گزینه مورد نظر را به شماره ی 50002040305510 ارسال کنید. لطفاً طی زمان 8 صبح الی 21 شب جواب هایتان را ارسال کنید. برای اینکه بگیم دروغی تو کارمون نیست؛ یه عکس از یوزر و پسورد گرفتم:
[تصویر:  nod32.jpg]
www.farsi-download.ir
[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]