Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی از بخش سلاح های The Order: 1886 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
The Order: 1886 یک انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی می باشد که توسط استودیو Ready At Dawn منتشر می شود. بسیاری از طرفداران سونی این عنوان را یک شانس برای Goty شدن ترقی می کنند، سبک این عنوان همواره تیر اندازی اول شخص می باشد که به روایت لندن در دوران ویکتوریا اما به صورت تاریخ جایگزین می پردازد. چندی پیش سونی اطلاعاتی از این عنوان در پایگاه خبری خود منتشر کرد که می توانید این اخبار را در ادامه ی مطلب به مشاهده آورید.
[تصویر:  15252313242_cac6463135_z.jpg]
اطلاعات منتشر شده از سلاح ها به شرح زیر می باشند:
نقل‌قول: با در نظر داشتن بیشتر شدن نوع و تعداد سلاح ها در چهار گوشه ی جهان می توان Nikola Tesla را به عنوان یک دانشمند سلاح امری مهم شمرد زیرا این شخص باعث می شود شما قادر به انتخاب و ساخت سلاح های مخصوص و در سطح های مختلف بپردازید. شوالیه ها در این بازی به تعداد بی شماری از سلاح ها دسترسی دارند و با ورود Tesla به داستان تکنولوژی جدیدی وارد این بازی می شود که به شما سطح پیشرفته شده ای از ابزار های جنگ می دهد که قسمتی از تاریخ جایگزین به همین تکنولوژی پیشرفته اختصاص دارد. ما با استفاده از این تکنولوژی پیشرفت یافته می توانیم در جنگ با نیرو های داخلی و جهش یافته ها در جناح های مختلف به نبرد بپردازیم و جناح خود را مستحکم نگاه داریم اما باید این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم
در ادامه ی این اطلاعات سونی قابلیت های بیشتری را شرح داد که به صورت زیر هستند:
نقل‌قول: به دلیل اینکه ما در انتقام خود موفق باشیم نیاز داریم تا از تمام سلاح های خود در جنگ انسان ها و جهش یافتگان متمرکز نگه داریم. سلاح های ما شامل تفنگ های لوله کوتاه و سبک به علاوه ی اسلحه های قدرتمند و سلاح هایی با سرعت شلیک بالا هستند سلاح هایی مانند Arc Gun جزو تکنولوژی پیشرفته ی ما هستند که از آن ها استفاده می کنیم. ما تلاش کردیم تا جنگ ها را به همان صورت که در دنیای واقعی هستند نمایش دهیم.
این بازی توسط استودیو Ready At Dawn و با همکاری Santa Monica ساخته و در 20 فوریه سال 2015 که مصادف با 1 اسفند سال 1393 هست، توسط سونی، به عنوان انحصاری کنسول PLAYSTATION 4 منتشر می شود.
منبع: http://blog.us.playstation.com/2014/09/1...ns-of-war/