Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: افزایش 300 درصدی فروش PS4 در بریتانیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  rxhtvn9vacx8hwtxs6r9.jpg]







شرکت سونی از مدت ها پیش از عرضه شدن بازی Destiny، تبلیغات گسترده ای را برای این بازی انجام داد. حتی محتویات انحصاری نیز برای این عنوان معرفی نمود.
بازی Destiny، هر چند نتوانست انتظارات منتقدین را بر اورده کند، اما به دلیل هایپ بیش از اندازه بازی، توانست هوادارانی را برای خود جمع اوری کند. و هم چنین موفق شد تا هم برای خود و هم برای کنسول PS4 سونی، فروش خوبی را به ارمغان بیاورد.
حال امروز بر اساس گزارش سایت MCV، این بازی توانسته 300 درصد افزایش فروش برای کنسول PS4، در هفته گذشته، در کشور بریتانیا به وجود اورد. هم چنین می توان علت این افزایش فروش چشمگیر را، وجود باندل سفید کنسول PS4 به همراه بازی Destiny دانست. و قابل ذکر است که فروش این هفته PS4، بزرگترین فروش این کنسول در سال 2014 کشور بریتانیا می باشد.
فروش کنسول PS4 نسبت به کنسول Xbox One، در هفته گذشته کشور بریتانیا، به صورت نسبی دو به یک بوده است. طبق گزارشی در دیروز، Destiny مبلغی بالغ بر 325 میلیون دلار در پنج روز اول فروش خود، به دست اورده است. هم چنین بر طبق اشتراک World Shooter، این بازی بیشترین پیش فروش را به عنوان یک IP جدید در تاریخ داشته است.