Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Dying Light | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4
عنوانی که به تازگی کمپانی Warner Bros نام آن را بدون هیچ مقدمه ای اعلام کرد، Dying Light بود. همچنین گفته شده است که این بازی  اول شخص اکشن و در سبک " Survival Horor"(فرار و بقا) میباشد و وظیفه ی ساخت آن را استدیوی Thecland بر عهده دارد. همچنین گفته شده است که در بازی چرخه ی شب و روز وجود دارد و از آنجایی که زامبی ها نقش مهمی را در این بازی ایفا میکنند، درهنگام شب درجه سختی بازی دوچندان شده و زامبی ها قوی تر از روز عمل میکنند. . شما میتوانید تمامی خبر های منتشر شده درباره ی این بازی را در این پست مطالعه کنید.

________________________________________________________________________________________________________________________________
عنوان نسل بعدی Dying Light معرفی شد!
  
[تصویر:  dying-light-header-250x71.jpg]
دقایقی پیش Warner Bros این عنوان اول شخص اکشن را معرفی کرد. Dying Light نام عنوانی است که شرکت Warner Bros دقایقی پیش آن را رسما و بدون هیچ مقدمه ای معرفی کرد و همچنین اعلام شده است که این عنوان توسط Techland در حال ساخته شدن است. این عنوان که یکش اول شخص اکشن است، در سبک survival horror می‌باشد. در بازی، چرخه شب و روز نیز وجود دارد و از آنجا که زامبی ها، نقش اساسی در بازی دارند، شب ها برای بازیباز بسیار خطرناک هستند. به گفته سازندگان، جمع آوری اسلحه و البته تعاملات اجتماعی نقش های اساسی در روند گیم پلی خواهند داشت ؛ تا جایی که شیوع بیماری در بازی و در منطقه مردم، ممکن است تاثیرات بسیاری برروی بازی بگذارد.در بازی، زامبی ها و موجودات بیگانه، تنها در شب وجود دارند و البته هنگام شب، بازیباز باید تمامی سعر خود را بکند تا در طول شب، زنده بماند. این عنوان در سال ۲۰۱۴ و برای پلتفرم های PC, PS3, PS4, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.در زیر می‌توانید تصاویری از این عنوان را مشاهده کنید: 
[تصویر:  FINAL_evening01-156x87.jpg]
[تصویر:  FINAL_jump-156x87.jpg]
[تصویر:  FINAL_headcut-156x87.jpg]
[تصویر:  FINAL_handsup-156x87.jpg]
[تصویر:  FINAL_grab-156x87.jpg]
[تصویر:  FINAL_night-156x87.jpg]
[تصویر:  FINAL_day01-156x87.jpg]
 
همچنین بنظر می‌رسد تصویر زیر باکس آرت بازی باشد:
[تصویر:  DL_KEY_ART_PEGI-127x156.jpg]

_______________________________________________________________________________________________________________________


تک لند از تفاوت های بین Dead Island و Dying Light می گوید
    
[تصویر:  dyinglight-644-610-250x140.jpg]
Dead Island یک بازی هیجان انگیز و وحشی بود. حمله و یورش بردن به زامبی ها توسط بیل و چماغ اگرچه بسیار مفرح بود، اما متأسفانه باگ های بی شمار بازی مانع لذت بردن از اتمسفر و گیمپلی دیوانه وار آن می شد. واضح به نظر می رسد که استدیوی Tech Land تفاوتهایی را در عنصر بازی جدید خود Dying Light تزریق کرده است. IP جدیدی که هم برای کنسولهای نسل بعد و هم کنسولهای کنونی عرضه خواهد شد.بازیکنان می توانند حداکثر با ۳ نفر از دوستان خود به کند و کاش در این جزیره، نفله کردن زامبی ها و جمع کردن و ترکیب کردن آیتم های مختلف بپردازند. بهرحال با اینکه تفاوتهایی در هسته ی بازی از جمله گماشتن سیستم شب و روز در بازی و همچنین بزرگ تر شدن محیط وجود دارد، اما هیچگاه نمی شود شباهت های آشکار این دو بازی را  نادیده گرفتکه ما از مدیر استدیوی TechLand آقای Blazej Krakovic جویای همین مسئله شدیم.
[تصویر:  Dying-light.jpg]
کراکویچ اعلام کرد که این بازی توسط همان افرادی ساخته می شود که جزیره ی مردگان را ساخته اند. او ادامه داد:
نقل‌قول: من امیدوارم که توانسته باشیم نشان دهیم که ما در ساخت این بازی واقعاً می خواهیم از نقطه ی صفر شروع کنیم. ژآنر زامبی،حوزه ای وسیع از بازی های رایانه ای را در بر می گیرد و علاوه بر اینکه از محبوبیت بالایی بین گیمران برخوردار است، پتانسیل بالایی برای خلق اثراتی خوب و به یاد ماندنی دارد. به نظر خود من بازی قبلی خود یعنی جزیره مردگان دقیقاً از همین نوع بازی ها بود ولی چون برای مردم غیر قابل منتظره بود، بازخورد خوبی از آن نشان ندادند. بازی های خوب خیلی کمی مانند واکینگ دد وجود دارند. هنوز هم هنوز است فضای زیادی برای بازی هایبا محوریت زامبی وجود دارد و سعی ما هم این است که یک عنوان متحصر به فرد و زیبا بیافرینیم. در هسته ی اصلی استدیوی ما، وقتی ساخت Dead Island را تمام کردیم، ما واقعآً می خواستیم یک چیز بزرگ تر و هیجان انگیز تر خلق کنیم اما نه با تمرکز با عناوین موجود قبلی، بلکه با ساختن یک IP جدید با یک گیمپلی جدید که حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. به همین خاطر چراغ در حال مرگ یک IP جدید، مستقل و متفاوت از جزیره ی مردگان است.
[تصویر:  WarnerBros.jpg]
با این حال که کراکویچ معتقد است هیچ ارتباطی بین این دو بازی وجود ندارد، به نظر می رسد سازنده ها دارند درسهایی را که از جزیره ی مردگان گرفتند، روی این بازی پس می دهند. چرا که خود کراکویچ اشاره ای به علاقه ی تیم خود از درس گرفتن از گذشته کرده است.
نقل‌قول: سریع دویدن در هسته ی اصلی گیمپلی اصلی ما گنجانده است. این چیزی نیست که بخاطر جذابیتش گزاشته باشیم، بلکه این چیزی است که همه ی انسان ها به هنگام احساس شرایط خطر انجام می دهند.
ما از کراکویچ درباره ی احتمال وجود المان هایی مانند تشنگی یا گشنگی کاراکتر که این روزها در بعضی بازی های Survival مورد استفاده قرار می گیرد پرسیدیم که او جواب داد:
نقل‌قول: فکر نکنم ما آنقدرها جلو برویم. ما در هسته ی اصلی گیمپلی خود به دنبال چیزی هستیم که به واسطه ی آن یک چالش جدی برای بازیبازها مطرح کنیم. ما همین موضوع را در تیم مطرح کردیم اما چون Dying Light یک بازی اکشن Survival هست خیلی ها به خاطر اینکه این کار به هدف اصلی بازی لطمه می زند، موافقت نکردند.
بحث های زیادی رو می توانستیم بر چرایی شباهت های این دو بازی بپردازیم. اما چون این تنها اولین نمایش از بازی بود نمی خواهیم بیشتر از این جلو برویم و اطلاعات و مطالب بعدی را در پست های بعدی و بعد از E3 پیرامون این بازی مطرح خواهیم کرد.


_______________________________________________________________________________________________________________________
Techland استودیوی جدیدی را برای کار بر روی عنوان Dying Light تاسیس کرد

  
[تصویر:  Dying-Light-Xbox-One-_-158x200.jpg]
کمپانی Techland در حال سرمایه گذاری برای ساخت عنوان نسل بعدی آنها یعنی Dying Light میباشد تا مطمئن شود این بازی از کیفیت بالای برخوردار میشود.در همین رابطه آنها به تازگی استودیوی جدیدی را در Vancouver کانادا تاسیس کرده اند که بر روی این عنوان همراه با تیم اصلی کار کند. همچنین تکلند تایید کرده است که رئیس این استودیو آقای Marcin Chady میباشد.این اولین باری است که تکلند استودیویی را خارج از لهستان که زادگاه اصلی این شرکت میباشد باز کرده است.باید منتظر ماند و دید که آیا این عنوان قابل قبول بازیکنان واقع خواهد شد یا خیر؟همچنین میتوانید پیش نمایش این عنوان  به قلم فرشید عبدالله پور را  از اینجا مشاهده نمایید.
[تصویر:  dyinglight-644-610.jpg]
 
 ________________________________________________________________________________________________________________________________
تریلری جدید از بازی Dying Light منتشر شد
[تصویر:  dying_light_12-250x140.jpg]
اخیرا تریلری یازده دقیقه ای از گیم پلی بازی Dying Light منتشر شده است. شما می توانید این تریلر زیبا را در ادامه مشاهده و دانلود نمایید. Dying Light توسط Techland در حال ساخته شدن است و وظیفه ی نشر آن را Warner Bros بر عهده دارد. این بازی یک اکشن اول شخص در سبک survival horror می‌باشد. در این بازی چرخه شب و روز نیز وجود دارد و از آنجا که زامبی ها، نقش اساسی در بازی دارند، شب ها برای بازیباز بسیار خطرناک هستند. به گفته سازندگان، جمع آوری اسلحه و البته تعاملات اجتماعی نقش های اساسی در روند گیم پلی خواهند داشت ؛ تا جایی که شیوع بیماری در بازی و در منطقه مردم، ممکن است تاثیرات بسیاری برروی بازی بگذارد. Dying Light در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , PS3 , PS4 , Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.این تریلر نگاهی به دنیای وسیع و خطرناک و صد البته زیبای Dying Light نگاهی می اندازیم. شما می توانید در زیر این تریلر زیبا را با کیفیت های متفاوت دانلود و مشاهده نمایید:
 
 
_______________________________________________________________________________________________________________________
 Gamescom 2013:تصاویر جدید از عنوان Dying Light منتشر شد
  
[تصویر:  dying-light-header-250x71.jpg]
از جمله عناوین مرتبط با بازی های رایانه ای “ترسناک” که علاوه بر پلتفرم های نسل حاضر بر روی کنسول های نسل هشتم نیز عرضه می گردد،عنوان Dying Light بوده است،عنوانی که توسط شرکت Techland توسعه می یابد که حال به تازگی چند تصویر جدید در خصوص این عنوان از زوایای بیشتر مناطق در دسترس و موجوداتی که بازیکنندگان قادر به رویارویی با آنان در اکثر مواقع گیم پلی “جهان باز” بازی خواهند بود،منتشر شده که در ادامه میتوانید آن تصاویر را مشاهده بفرمایید:
[تصویر:  image_dying_light-22939-2724_0004.jpg]
[تصویر:  image_dying_light-22939-2724_0001.jpg]
[تصویر:  image_dying_light-22939-2724_0002.jpg]
[تصویر:  image_dying_light-22939-2724_0003.jpg]
[تصویر:  image_dying_light-22939-2724_0005.jpg]
 
همانطور که ذکر شد،عنوان Dying Light در سال آینده علاوه بر پلتفرم های PC,PS3,X360 بر روی کنسول های نسل هشتم نیز از سوی شرکت Warner Bros،عرضه می گردد.

_______________________________________________________________________________________________________________________
مزایای پیش خرید بازی Dying Light مشخص شد مزایای پیش خرید بازی Dying Light مشخص شد   
[تصویر:  Dying-light-250x140.jpg]
مزایای پیش خرید بازی Dying Light توسط Warner Bros مشخص شد. در ادامه با جزئیاتی از این پیش خرید همراه باشید.بخش Be The Zombie این اجازه را به بازیکن می دهد تا نقش شکارچی شب را در بازی اول شخص و survival horror شرکت Techland به دست بگیرد. Be The Zombie یک بخش (PVP (Player VS Player است که به بازیکن این اجازه را می دهد تا یک شکارچی شب شود؛ این شکارچی شب همانند یک غازتگر کشنده شامل مهارت های منحصر به فرد و مرگ آسایی مثل سرعت ما فوق انسانی و جهش های نادر زامبی ها می باشد. Night Hunter می تواند از طریق ارتقاع مهارت هایش توسعه یابد. و بازیکن پاداش ها و قدرت پردازش اختصاصی را به دست می آورد.Dying Light توسط Techland در حال ساخته شدن است و وظیفه ی نشر آن را Warner Bros بر عهده دارد. این بازی یک اکشن اول شخص در سبک survival horror می‌باشد. در این بازی چرخه شب و روز نیز وجود دارد و از آنجا که زامبی ها، نقش اساسی در بازی دارند، شب ها برای بازیباز بسیار خطرناک هستند. به گفته سازندگان، جمع آوری اسلحه و البته تعاملات اجتماعی نقش های اساسی در روند گیم پلی خواهند داشت ؛ تا جایی که شیوع بیماری در بازی و در منطقه مردم، ممکن است تاثیرات بسیاری برروی بازی بگذارد. Dying Light در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , PS3 , PS4 , Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

___________________________________________________________________________________________________________________
تریلر مراسم TGS 2013 بازی Dying Light منتشر شد

 
[تصویر:  793246552_1369332978-250x162.jpg]
تریلر مراسم TGS 2013 بازی Dying Light هم منتشر شد که شما می توانید آن را در ادامه با کیفیت های گوناگون دانلود و مشاهده کنید. Dying Light توسط Techland در حال ساخته شدن است و وظیفه ی نشر آن را Warner Bros بر عهده دارد. این بازی یک اکشن اول شخص در سبک survival horror می‌باشد. در این بازی چرخه شب و روز نیز وجود دارد و از آنجا که زامبی ها، نقش اساسی در بازی دارند، شب ها برای بازیباز بسیار خطرناک هستند. به گفته سازندگان، جمع آوری اسلحه و البته تعاملات اجتماعی نقش های اساسی در روند گیم پلی خواهند داشت ؛ تا جایی که شیوع بیماری در بازی و در منطقه مردم، ممکن است تاثیرات بسیاری برروی بازی بگذارد. Dying Light در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC , PS3 , PS4 , Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد.

 
___________________________________________________________________________________________________________________
 
 
 تِک‌لند: Dying Light یک Dead Island دیگر نخواهد بود
  
[تصویر:  dying-light-header-250x71.jpg]توسعه‌دهنده‌ی بازی Dying Light یعنی شرکت Techland چندی پیش در گفت و گویی اظهار داشت که عنوان زامبی محور و مبارزه برای بقای جدیدش یعنی Dying Light به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی Dead Island خواهد داشت.آقای Tymon Smektala در مصاحبه‌ای با گزارش‌گر یوروگیمر در همایش EGX 2013 اظهار داشت که شماره‌ی اول Dead Island اولین بازی جهان آزادی بود که توسط تیم تِک‌لند ساخته می‌شد و به همین دلیل با این که بازی عنوانی با بازخورد‌های مثبت زیادی بود ولی دارای مشکلات متعددی بود که اکثرا مانع لذت بردن از بازی می‌شدند اما در شماره‌‌های بعدی این مشکلات با جایگزین کردن تیم گرافیکی جدید تا حدودی رفع شدند.
نقل‌قول: “قصد داشتیم که یک بازی AAA تولید کنیم و همان چیزی را به مردم تحویل بدهیم که انتظار دارند.برای اثبات خودمان به هواداران DI ما تمام تلاشمان را برای ارتقای تمام بخش‌ها انجام دادیم ولی Dying Light یک بازی کاملا جدید نسبت به شماره‌های قبلی DI خواهد بود.موتور گرافیکی جدید و پیشرفت‌های متعدد در زمینه گیم پلی و چرخش روز و شب این بازی را واقعا نسل هشتمی می‌کند.”
Smektala ادامه داد:
نقل‌قول: “Dying Light یک اثر پیشرفته شده نسبت به کارهای قبلی ماست و بسیار خشک تر و جدی تر با بازی‌کن رفتار خواهد کرد.شکی ندارم که مردم با دیدن پیشرفت‌های گیم پلی و دیدن محتوای داستانی واقعا هیجان زده خواهند شد.اگر کل مکانیک‌های DI را بر روی یک صفحه نمایش دهیم با چیدن تمامی بخش‌ها شاید سبک بازی Hack & Slash شناخته شود و واقعا تا حدودی نیز همین طور است! ولی Dying Light در این زمینه نیز کاملا متفاوت خواهد بود.”
وقتی از وی در مورد عمل‌کرد ضعیف Dead Island: Riptide سوال شد وی در جواب گفت:
نقل‌قول: “واقعا نمی‌دانم این بازی چگونه از زیر دست Deep Silver بیرون آمد و من در آن زمان در حال کارهای اولیه پروسه Dying Light بودم ولی مطمن باشید که بحث این دو بازی از هم دیگر جداست.”
هم چنان هم تاریخ انتشار Dying Light به طور قطعی مشخص نیست ولی می‌دانیم که بازی در سال آینده میلادی برای پلتفرم های PC , PS3 , PS4 , Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد و یک اکشن اول شخص در سبک مبارزه برای بقا (Surviaval Horror) خواهد بود و به گفته‌ی استودیوی وارنر چرخه‌ی روز و شب بسیار در بازی پر اهمیت خواهد بود.در روز بازی‌کن باید به جممع کردن وسایل مورد نیازش بپردازد ولی در شب شانس زنده ماندن به یک سوم خواهد رسید.
________________________________________________________________________________________________________________________________
چند تصویر جدید از عنوان Dying Light منتشر شد
   
[تصویر:  news_the_dark_side_of_dying_light_-14935...50x105.jpg]
به تازگی کمپانی “برادران وارنر” با همراهی تیم Techland اقدام به انتشار یک ویدئوی ۱۰ دقیقه ای از گیم پلی عنوان در حال توسعه ی Dying Light کرده اند که در این ویدئو تازه به اشتراک گذاشته شده،میتوان به انجام اقداماتی متعدد برای زنده ماندن و فرار از دستان زامبی های پرجنب و جوش در یک دنیایی با وسعت بسیار زیاد اشاره داشت که درواقع باتوجه به اطلاعات منتشر شده از سوی تیم توسعه دهنده،عنوان Dying Light یک عنوانی در سبک ترسناک و البته “جهان باز” یا همان Open_World خواهد بود که انتشار آن علاوه بر کنسول های نسل هفتم،بر روی کنسول های نسل هشتم نیز تایید شده است.
همانطور که ذکر شد،عنوان Dyinlg Light در سال ۲۰۱۴ میلادی بر روی پلتفرم های PC , PS3 , PS4 , X360 , XOne عرضه می گردد.شما در ادامه میتوانید این تصاویر بسیار زیبا و هیجان انگیز را مشاهده بفرمایید:
[تصویر:  image_dying_light-23962-2724_0008.jpg]Dying Light …
[تصویر:  image_dying_light-23962-2724_0007.jpg]Dying Light …
[تصویر:  image_dying_light-23962-2724_0006.jpg]Dying Light …
[تصویر:  image_dying_light-23962-2724_0005.jpg]Dying Light …
[تصویر:  image_dying_light-23962-2724_0004.jpg]Dying Light …
[تصویر:  image_dying_light-23962-2724_0003.jpg]Dying Light …
[تصویر:  image_dying_light-23962-2724_0002.jpg]Dying Light …
[تصویر:  image_dying_light-23962-2724_0001.jpg]Dying Light …
 
________________________________________________________________________________________________________________________________
چند تصویر زیبا از بازی Dying Light منتشر شد
  
[تصویر:  news_the_dark_side_of_dying_light_-149351-250x137.jpg]
چند اسکرین شات و تصویر جدید از بازی Dying light منتشر شد. این بازی سبک اول شخص ، زامبی کشی میباشد. در تصاویر میتوانید اوج ترس و ابهت زامبی ها را نظاره فرمایید. این تصاویر را شاید از منابع خارجی دیده باشید ولی گیمفا به دلیل شرایط حاظر مجبور به پخش مجدد این تصاویر از سایت های خارجی زبان میباشد.پس از این لحاظ انتقادی نشود.
[تصویر:  thumb_image_dying_light-23962-2724_0001.jpg] [تصویر:  thumb_image_dying_light-23962-2724_0002.jpg] [تصویر:  thumb_image_dying_light-23962-2724_0003.jpg] [تصویر:  thumb_image_dying_light-23962-2724_0004.jpg] [تصویر:  thumb_image_dying_light-23962-2724_0005.jpg] [تصویر:  thumb_image_dying_light-23962-2724_0006.jpg] [تصویر:  thumb_image_dying_light-23962-2724_0007.jpg] [تصویر:  thumb_image_dying_light-23962-2724_0008.jpg]
این بازی در سال ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هفتم و pc منتشر خواهد شد . این بازی بر روی ps4 و Xbox one اوج لذت زامبی کشی را فراهم کرده و در ۱۰۸۰P/60fps اجرا خواهد شد.


_______________________________________________________________________________________________________________________
با ۹ دقیقه از گیم‌پلی Dying Light، یک شب واقعی را تجربه کنید!

  
[تصویر:  dl_key_art_pegi_jpg_1400x0_q85-163x200.jpg]
عنوان Dying Light یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال است. به تازگی ویدئویی ۹ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید. ٰاین عنوان توسط TechLand با همکاری Warner Bros در حال توسعه است. بازی با دید اول شخص سعی دارد تا هرچه بیشتر حس ترس را به مخاطب خود القا کند.در این ویدئوی جدید سیستم چرخه‌ی شب و روز را مشاهده می‌کنید. البته مبارزه با زامبی‌ها با غروب خورشید بسیار سخت‌تر و هولناک‌تر می‌شود زیرا در تاریکی زامبی‌ها فعال‌تر شده رفتاری تهاجمی‌تر از خود نشان می دهند. در شب گرسنگی زامبی‌ها افزایش می‌یابد و آنها برای برطرف کردن این نیازشان سریع‌تر و چالاک‌تر از قبل شده و بازیکنان به طور قابل توجهی در شب با خطر رو‌به‌رو خواهند شد. بازیباز باید روش مبارزه با این موجودات را خودش انتخاب کند، یا از دست آنها پنهان شود و یا فرار کند و یا در مرحله‌ی آخر به مبارزه‌ی رو در رو تن دهد.
 
                   
_______________________________________________________________________________________________________________________
 
عنوان Dying Light از مضامین و صحنه‌های بسیار جدی بهره‌مند خواهد بود
   
[تصویر:  6787ec82d70f44f2fe30bf4b7b40c6c6-250x140.jpg]
عنوان بعدی استودیو Techland که با دید اول شخص و ژانر وحشت، توانسته طرفداران بسیاری را برای خود بدست آورد؛ Dying Light نام دارد. اطلاعات جدیدی از این بازی در دسترس می باشد که در ادامه می توانید مشاهده بفرمایید. در Dying Light بازیباز خود در میان شهری زامبی-زده میابد و باید با گشت و گذار در محیطی جهان-باز، با یافتن تجهیزات برای زنده ماندن تلاش کند. برای اینکه بازیباز بتواند در این شهر، که Harran نام دارد پرسه بزند، سازندگان قابلیت های ورزش پارکور را به وی اعطا کرده اند. کاراکتر اصلی می تواند به سرعت بدود، بپرد و از روی موانع مختلفی بالا برود.اما به نظر می رسد که سازندگان برای طراحی این شهر بسیار بسیار زحمت کشیده اند و هدفشان تنها ساخت یک محیط open World و قرار دادن سیستم مبارزه با زامبی ها در آن نبوده است. با توجه به مصاحبه ی تهیه کننده ی این عنوان آقای  Tymon Smektala وی درباره ی این موضوع که چگونه شهر خیالی Harran چگونه بهترین مکان برای ساخت یک بازی با مضمون زامبی هاست.چرا برای ساخت شهر Harran از استانبول به جای دیگر شهرها الهام گرفتید؟
نقل‌قول: تمام بخش هایی که در طول مراحل بازی مشاهده خواهید کرد، همگی از مناطق مختلف جهانی الهام گرفته شده اند و این موضوع تنها به استانبول محدود نیست. اما حق با شماست، استانبول یکی از مهمترین منابع طراحان ما برای الگوبرداری بوده است. این متروپلیس ترکیه، شهری بکر و از نوع خود بی همتا در کل جهان است: این شهر اروپا و اسیا را به هم متصل می کند و راهی است از شرق به غرب، و به نظر من بهترین لوکیشی برای یم بازی با مفهوم از بین رفتن مجامع و انسان هاست. اما به خاطر مضامین دیگری که قرار بود در بازی به آنها اشاره کنیم؛ مجبور شدیم داستان را به یک شهر خیالی منتقل نماییم. برخی از این مضامین و مفهوم ها و حتی صحنه هایی که در بازی به نمایش در خواهند آمد بسیار بسیار جدی هستند، بنابراین بهتر است که تصور کنیم آنها در یک مکان خیالی اتفاق می افتند!
آیا بازیباز می تواند از همان ابتدای کار، در جهان گشت و گذار کند؟ تمام نقشه در اختیار وی خواهد بود و یا در طول بازی مناطق مختلف در دسترس قرار خواهند گرفت؟
نقل‌قول: Dying Light یک بازی چند منطقه ای می باشد، بدین معنی که شما می توانید در این مناطق که نقشه های بزرگ و گاهی حتی عظیم دارند گشت و گذار کنید؛ اما گاهی بین این نقشه ها صفحات Loading نیز به نمایش در خواهد آمد!
Dying Light امسال در دسترس طرفدارانش قرار خواهد گرفت. این بازی بازیبازان را مجبور می کند استراتژی دفاعی خود را با توجه به روز و یا شب بودن، تغییر دهند تا بتوانند در دنیا Harran زنده بمانند. هنگام روز استراتژی جمع آوری تجهیزات متنوع می باشد، و در طول شب با افزایش تعداد و قدرت زامبی ها، تمرکز بر روی زنده ماندن خواهد بود.نظر شما درباره ی این بازی چیست؟


_______________________________________________________________________________________________________________________
Dying Light در کنسول های نسل هشتمی از قابلیت های “تشخیص صدا” و “تاچ-پد” بهره خواهد برد
  
[تصویر:  97f59863eed87acaa13968d97fdd20ec-250x140.jpg]
هر دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 تکنولوژی های خاصی را ارائه می کنند که به بازیبازان اجازه می دهد از راه ها و روش های مختلف با بازی تعامل برقرار کرده و آن را کنترل نمایند. منبع این تکنولوژی های Kinect مایکروسافت و DualShock 4 سونی است. کینکت از تکنولوژی تشخیص فرمان های صوتی بهره مند است و از طرف دیگر DualShock 4 قابلیت های بی نظیری از جمله یک بخش لمسی در قسمت جلویی خود دارد. Techland سازنده ی عنوان مورد انتظار Dying Light نیز برنامه  استفاده از این تکنولوژی ها به بهترین نحو ممکن را در دستور کار خود دارد.در یک مصاحبه ی اختصاصی با Examiner، تهیه کننده ی این عنوان آقای Tymon Smektala تایید کرده است استفاده از قابلیت تشخیص فرمان های صوتی مخصوص نسخه های نسل هشتمی این Dying Light خواهد بود. با توجه به اینکه بازی در دو نسل متوالی از کنسول ها منتشر خواهد شد، Techland در نظر دارد تا تجربه ای یکسان در تمام پلتفرم ها ایجاد نماید. اما قدرتی که توسط Xbox One و PS4 به توسعه دهندگان ارائه می شود باعث شده تا نسخه ی نسل بعدی این بازی از چند قابلیت بیشتر بهره مند شود.Examiner: بزرگترین تفاوتی که شما در طول تولید این بازی بر روی PS4 و Xbox One نسبت به پلتفرم های قبلی حس کردید چه بود؟ آیا سیستم های جدید به تیم سازنده اجازه دادند تا Dying Light را با کیفیت و سرعت بالاتری تولید نمایند؟
نقل‌قول: این بازی بین دو نسل از کنسول ها منتشر می شود، بنابراین با از محدودیت های Xbox 360 و PS3 آگاه بودیم و به همین دلیل آمادگی لازم را داشتیم. تکنولوژی جدید Chrome Engine 6 این قابلیت را داشت تا بازی را برای کنسول های نسل هفتم بهینه سازی کرده و در آن واحد، گرافیک بصری ارتقا یافته ای را برای کنسول های نسل هشتمی به ارمغان آورد. مطمئنا کنسول های جدید مزیت قدرت بیشتر و پردازشگر های قوی تر را نسبت به کنسول های قبلی دارا می باشند و استفاده نکرد از این قدرت ها، خود گناه محسوب می شود!Dying Light بر روی PC، PS4 و Xbox One با رزولیشن و فریم ریت بالاتر در کنار گرافیک ارتقا یافته تر اجرا خواهد شد. همچنین نقشه هایی برای استفاده از قابلیت های بکر نسل هشتمی، مانند قابلیت تشخیص فرمان های صوتی، تاچ-پد و غیره؛ در سر داریم؛ تا بازی را برای کنسول های نسل هشتمی بیش ار پیش جذاب کنیم.
Dying Light بازیبازان را در شهری خیالی قرار می دهند که مردمش تبدیل  به زامبی شده اند و قرار است برای Xbox One، PS4، PC، Xbox 360 و PS3 امسال منتشر شود. این عنوان زامبی-محور توسط Techland تولید می شود و بازیبازان با دید اول شهر باید در شهر خیالی به دنبال تجهیزات گوناگون برای مقابله با زامبی ها بگردند. برای این منظور می توانند از قابلیت های پارکور شخصیت اصلی نیز بهترین استفاده را داشته باشند.

_______________________________________________________________________________________________________________________
تهیه‌کننده‌ی Dying Light از چالش‌های انتشار یک بازی Cross-Generation می‌گوید
  
[تصویر:  37834902e2da4e3c4be9fe18639671d4-250x140.jpg]
مانند اکثر عناوین منتشر شده بر روی کنسول های نسل هشتمی Xbox One و PS4، عنوان Dying Light نیز یک عنوان Cross-Generation خواهد بود که با مشمون زامبی و آخر الزمانی خود توانسته تا به امروز طرفدران بسیاری را جذب نماید. همانطور که گفته شد این بازی علاوه بر کنسول های نسل هشتمی برای PS3 و Xbox 360 نیز منتشر خواهد شد. اخیرا در مصاحبه ی Examiner با تهیه کننده ی این عنوان Tymon Smektala، وی اذعا داشته است طرفداران می توانند انتظار یک عنوان با رزولیشن بالاتر و فریم ریت بهتر را بر روی کنسول های نسل بعدی داشته باشند. در همین حال Techland اعتقاد دارد که نسخه ی های نسل هفتمی Dying Light با استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی ،می توانند با نسخه ی PC و نسل هشتمی این عنوان رقابت کنند.Examiner: چه چالش هایی برای ساخت عناوین Cross-Generation پیش روی تولید کنندگان قرار دارد؟ نسخه های Xbox 360 و PS3 عنوان Dying Light چطور با نسخه های Xbox One و PS4 رقابت می کنند؟
نقل‌قول: ما برنامه ی توسعه ی این بازی را با در نظر گرفتن این موضوع که زمان عرضه ی بازی، صنعت در حال تغییر نسل خواهد بود، طرح ریزی کردیم. از همان ابتدای کار هدفمان تولید مکانیزم های نوین و اصیل بود ولی در عین حال این مکانیزم ها باید هم در کنسول های نسل قبل و هم نسل جدید قابل اجرا می بودند. به همین دلیل بود که تیم نیاز به یک موتور گرافکی جدید داشت تا بتواند دو نسل متوالی را پشتیبانی نماید. با شدت معتقدیم که آزادی عمل در این بازی حس یک عنوان نسل بعدی را حتی در PS3 و X360 برای خریداران به ارمغان خواهد آورد. و از طرفی مطمئنیم که تکنولوژی جدیدمان از گرافیک های نسل بعدی نهایت استفاده را خواهد برد. به معنای دیگر می توانستیم این دوره ی جهش از نسل هفتم به هشتم را به عنوان بار اضافی بر دوش خود تلقی کنیم؛ اما از موقعیت بهترین استفاده را نمودیم و قابلیت های خود را در زمینه ی گیم پلی و طراحی تکنولوژی به چالش کشیدیم.
 
________________________________________________________________________________________________________________________________
  
تیزری جدید از بازی Dying Light منتشر شد
  
[تصویر:  dyinglight_e3_final_2_copia_jpg_1400x0_q85-250x140.jpg]
به تازگی اخباری مبتنی بر انتشار برخی اطلاعات در رابطه با بازی Dying Light منتشر شده است که به نظر می رسد این خبر هفته بعد منتشر شود.به نظر می رسد این خبر در سه شنبه یلزدم فوریه منتشر شود. در این تیزر ۴۵ ثانیه ای، از خبری جدید صحبت می شود و می گوید که دنیا برای امتحان آماده می شود. به نظر می رسد منظور آن باشد که نسخه ای دمو برای این بازی در راه خواهد بود. در هر صورت هنوز این خبر در هاله ای از ابهام فرو رفته است و باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم چه خبری در انتظار این بازی است.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
________________________________________________________________________________________________________________________________تریلر جدیدی از عنوان Dying Light با نام Humanity منتشر شد | نور در انتهای تاریکی!
 
[تصویر:  Dying-Light-logo-250x138.jpg]
علاوه بر تیزر عنوان ٬Evolve تیزری مرموز دیگری نیز در همان روز از بازی Dying Light منتشر شد که تاریخ امروز را نشان می داد. به تازگی تریلری با نام Humanity یا انسانیت از بازی Dying Light منتشر شده است که عطش طرفداران را برای عرضه این عنوان بیشتر می کند. شما در ادامه می توانید این تریلر بسیار زیبا را مشاهده کنید و لذت ببرید. Dying Light یکی از بازی هایی است که هر بازیبازی با دیدن گیم پلی آن به این بازی ترسناک علاقمند می شود. سازنده این بازی Techland است و در حال ساخت این بازی با موتور Chrome Engine 6 است٬ موتوری که در خدمت Techland است و تا کنون با نسخه ۶ آن٬ هیچ بازی ساخته نشده است و Dying Light اولین بازی ساخته شده با نسخه ۶ انجین Chrome است.
[تصویر:  Dying-Light.jpg]Good Night, Good Luck
این بازی برای پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One عرضه خواهد شد و همه را برای شبی ترسناک٬ در کنار زامبی ها و روزی مهیج٬ برای فرار آماده می کند. اما چیزی که در شب٬ روز و ۲۴ ساعت این بازی مشخص است این است که شما٬ در هر لحظه برای بقا باید دست به هر کاری بزنید٬ از کشتن زامبی ها با هر وسیله ای گرفته تا مخفی شدن در یک محل تنگ و تاریک…!
در زیر می توانید تریلر بازی را دانلود نمایید.
 
 
_______________________________________________________________________________________________________________________

بازی Dying Light تاخیر خورد
  
[تصویر:  35445_1_7250e4a116.jpg]
جدیدترین بازی زامبی محور دنیای باز استدیو Techland یعنی Dying Light تاخیر خورده و عرضه آن به ماه فبریه ۲۰۱۵ موکول شده است. در بیانیه رسمی Techland به سایت VideoGamer نوشته شده است:
نقل‌قول: پس از در نظر گرفتن تمامی جوانب تصمیم به این گرفته ایم که بازی خود را در ماه فبریه ۲۰۱۵ عرضه کنیم. با توجه به اینکه Dying Light چندین ماه تاخیر خورده است امیدواریم دلیل آن را به صورت کامل برای شما شرح دهیم.زمانی که ساخت Dying Light را آغاز کردیم ما به ارائه نوآوری متعهد شدیم. ما می خواستیم آزادی را در هنگام حرکت حین بازی نشان دهیم که تا کنون در هیچ گونه عنوان دنیای باز دیگری وجود نداشته است. به دلیل سبکی که برای این عنوان برگزیده شده نمی شود همه چیز را قربانی عرضه هرچه زودتر کرد. این طرز تفکر که کیفیت همیشه حرف اول را در آن می زند، در تمامی انتخاب ها حین مراحل ساخت همراه ما می باشد و امیدوارم شما نیز با هم عقیده باشید که گیم پلی در اولیت است.تاخیر در عرضه این بازی منجر خواهد شد که ما تعریف یک دنیای باز را کاملا یادآوری کنیم. ما نمی خواهیم از کیفیت بازی خود در پلتفرم های مختلف بکاهیم. برای شما این عنوان بی نظیری خواهد بود که که ارزش صبر کردن را داشته باشد.در نهایت می خواهم از شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment به عنوان ناشر بازی خود به دلیل درک این انتخاب تشکر کنم. کار کردن در محیطی که کیفیت کاملا در آن درک می شود و از اولویت برخوردار است باعث خرسندی من می باشد. ما معتقدیم که این تنها راه ساخت یک بازی شگفت انگیز است.در  E3 2014 ما خبرهای تازه ای برای شما از امکانات جدید و مختلف در Dying Light داریم. منتظر اطلاعات بیشتر باشید!
Dying Light برای PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
________________________________________________________________________________________________________________________________
تریلر گیم پلی جدیدی از عنوان Dying Light منتشر شد | Dying Light در E3 حضور خواهد داشت

  
[تصویر:  dyinglight-250x140.jpg]
عنوان Dying Light یکی از عناوین زیبا و ترسناک استودیو Techland است که در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد و تا به این تاریخ توانسته با تریلر های فوق العاده خود طرفداران زیادی را به دست آورد. به تازگی ناشر این عنوان شرکت .Warner Bros تریلری جدید از این عنوان را منتشر کرده است که ما را برای E3 که در راه است٬ آماده می سازد. این تریلر از روند بازی و گیم پلی بوده و صحنه های فوق العاده را به ما نشان خواهد داد که هرگز در بازی ویدیویی دیگری آن را مشاهده نکرده ایم. Dying Light در حال توسعه توسط Techland به وسیله موتور Chrome Engine 6 می باشد و برای پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One در فوریه سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. درست است که این عنوان عرضه در سال ۲۰۱۴ را از دست داد٬ اما در E3 سال ۲۰۱۴ حضور دارد و این تریلر نیز آغازی بر اطلاعات بیشتر از این عنوان در روز های آتی و E3 خواهد بود.
 
________________________________________________________________________________________________________________________________

Dying Light برپایه مهارت استوار است
   
[تصویر:  cc414574097c933bcfcff3d37f362a22-250x140.jpg]
Dying Light تنها یک عنوان open-world، که می توانید مهارت هایتان را ارتقاد بدهید و تغییر محسوسی مشاهده نکنید، به نظر نمی رسد. این موضوع باعث می شود، که مجبور باشیم در بازی دقت زیادی به خرج دهیم.  علاوه بر این، در Dying Light تنوع محیطی زیادی مشاهده خواهید کرد.یادگیری از شکست ها و پیروزی ها، می تواند جو قوی را به بازی القا کند، و به نظر می رسد Dying Light، چنین رویکردی را در دستور کار خود قرار داده است.  طراح ارشد بازی، آقای Maciej Binkowski، در مورد تغییری که بازیکن به همراه شخصیتش می کند، توضیح داده است.
نقل‌قول: زمانی که شما Dying Light، را بازی می کنید، متوجه خواهید شد که این بازی بر پایه مهارت استوار است، بهمین دلیل با پیشرفت در بازی، نه تنها شخصیت شما بهتر می شود، بلکه خود شما نیز بهتر خواهید شد. اگر بهتر شوید، احساس راحتی بیشتری در بازی خواهید داشت، و ما وسایل بیشتری برای کارهای فوق العاده به شما می دهیم.
وقتی از دور به Dying Light نگاه می کنیم، شهر Harran ویرانه به نظر می رسد، اما ما هنوز نمی دانستیم دیگر مناطق به چه شکلی هستند . حداقل تا این اواخر نمی دانستم. Binkowski در مورد منطقه جدیدی در Dying Light به نام Old Town، گفته است که:
نقل‌قول: Old Town کاملا برخلاف اسمش است. از دیگر مناطق Harran زیباتر، و در عین حال نابود شده است. می توانید ببینید که قرنطینه از کجا شروع شده است. تمامی رستوران ها و کافه ها تخریب شده اند، تمام شهر به ویرانه تبدیل شده، اما هنوز هم در میان خاکسترها، زیبایی نهفته در آن را می توانید ببینید. بسیار مهم که به نقش این بخش از شهر، که تجربه جدیدی را در بازی خلق می کند، اهمیت داده شود.
Dying Light در E3 2013 معرفی شد، و برای انتشار در فوریه سال آینده آماده می شود. این عنوان برای PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 و  PC، عرضه می شود.
______________________________________________________________________________________________________________

Gamescom 2014: تریلری از گیم پلی بازی Dying Light منتشر شد | شکارچی در صبح، شکار در شب
   [تصویر:  Untitled11.jpg]

روز به روز برگزاری مراسم Gamescom 2014 نزدیک می شود و سازندگان اقدام به انتشار تریلرهای مختلف از عناوین خود کرده اند که قرار است در نمایشگاه حضور داشته باشد و حضار آن را تجربه کنند. این بار نوبت به بازی Dying Light رسیده است تا اینکه خودنمایی کند. برای تماشا و دانلود تریلر گیم پلی این عنوان می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید. در Dying Light شما نقش یک بازمانده را در شهری هولناک ایفا خواهید کرد که مملوع از زامبی می باشد. ماموریت همیشه از صبح آغاز خواهد شد و شما باید تا قبل از شب به پناهگاه خود بازگردید. اگر موفق به این کار نشوید، با بدترین کابوستان ملاقات خواهید کرد. زامبی ها در شب به موجوداتی بسیار حراس آور تر تبدیل می شوند و مبارزه با دسته های بزرگ از آنها در تاریکی اصلا و ابدا کار آسانی نخواهد بود. به همین سادگی شما که یک شکارچی قحار در روز روشن بودید، حالا به یک طعمه تبدیل شده اید.استدیو Techland به عنوان سازنده مدتی می شود که تاخیر در انتشار بازی Dying Light را برای تمامی پلتفرم ها از جمله PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 و PC اعلام کرده و گفته می شود که تاریخ انتشار به ماه فبریه سال ۲۰۱۵ موکول شده است.
 
 
________________________________________________________________________________________________________________________________
 
تاریخ انتشار Dying Light مشخص شد
   
[تصویر:  Dying-Light-logo-250x138.jpg]
در ساعات اولیه روز ۱۱ سپتامبر، در حساب رسمی توییتر بازی Dying Light توییت ساده ای که در آن نام ماه به همراه عدد روز و سال نوشته شده بود به علاوه تصویری که همین تاریخ را بر روی زمینی به نمایش می کشید، منتشر شد.این توییت به صورت غافلگیر کننده و غیرمنتظره ای تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد. این بازی که پیش تر قرار بر انتشار آن در ماه فوریه بود، زودتر از انتظار عرضه خواهد شد و متن ساده ی توییت، روز ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۵ را نشان می داد.حال Techland اطلاعات بیشتری از زمان عرضه این بازی را در اختیار قرار داده است. به این ترتیب بازی Dying Light در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۵ در فروشگاه های آمریکا، روز ۲۸ ژانویه در استرالیا و نیوزیلند و در تاریخ ۳۰ ژانویه در اروپا و آسیا به فروش خواهد رسید.پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC مقصد بازی Dying Light خواهند بود.
_____________________________________________________________________________________________________________________
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dying Light مشخص شد
[تصویر:  dyinglight_screenshot07-672x372-250x138.jpg]
صفحه رسمی بازی Dying Light در فروشگاه Steam اقدام به انتشار سیستم پیش بینی شده به منظور اجرای بازی بر بستر PC کرده است.به این ترتیب گیمرهای PC به حداقل ۴ گیگابایت رم و DX10 GPU به همراه ۲۰ گیگابایت فضای خالی در حافظه سیستم خود به منظور اجرای بازی نیاز دارند. لیست کامل حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی به صورت زیر است.
Minimum
OS:
Windows® Windows Vista® (SP2) / Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸
 
Processor:Intel® Core™۲ Duo/AMD Athlon™ ۶۴ X2 @3GHz, Intel Core i5 @2.4GHz
Memory:4 GB RAM
Graphics:DirectX® ۱۰–compliant, 512 MB VRAM
DirectX®:۱۰
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX® ۱۰–compliant
Additional:This is just predicted hardware setup, details can change slightly over time as the game is still under development.
Recommended
OS:Windows® ۷ (SP1) 64bit / Windows® ۸ ۶۴bit
Processor:quad core CPU @3GHz
Memory:8 GB RAM
Graphics:Radeon 7900 Series / GeForce GTX 670, >2GB VRAM
DirectX®:۱۱
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX® ۱۰–compliant
Additional:This is just predicted hardware setup,details can change slightly over time as the game is still under
.development
قابل توجه است که با توجه به بندی که در پایان قسمت سیستم های مورد نیاز ذکر شده است، این مجموعه سخت افزار پیش بینی شده برای اجرای بازی است و از آن جایی که بازی همچنان در دست ساخت می باشد، ممکن است مواردی از این لیست تغییر کند. بازی Dying Light در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۵ در فروشگاه های آمریکا، روز ۲۸ ژانویه در استرالیا و نیوزیلند و در تاریخ ۳۰ ژانویه در اروپا و آسیا به فروش خواهد رسید و پلتفرم های PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 و PC مقصد بازی خواهند بود

 

 
با پیش خرید Dying Light یک حالت انحصاری برای بخش چند نفره آن دریافت کنید   

[تصویر:  2662633-5793819319-20439-250x140.jpg]
بیشتر بازیکنان استودیو Techland را با عناوین زامبی محوری مثل Dead Island می شناسند. این استودیو در حال حاضر در حال کار بر روی یک عنوان زامبی محور دیگر می باشد. این بازی تاکنون نمایش های خوبی از خود به جا گذاشته است. حال به تازگی خبری خوب برای پیش خرید کنندگان نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی منتشر شده است که در ادامه می توانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید. استودیو Techland امروز به طور رسمی خبر از آمدن یک حالت انحصاری برای کسانی که نسخه PC این بازی را پیش خرید کنند خبر داد. این حالت ” Be The Zombie ” نام دارد و در صورت پیش خرید بازی می توانید این حالت را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. با این حالت می توانید به جای شکار کردن زامبی های، خود زامبی شوید و به شکار آدم ها بپردازید. همان طور که می دانید در این بازی زامبی ها در شب قوی تر از روز می باشند و در درصورتی که زامبی شوید نیز در شب قدرت بسیار بیشتری در مقایسه با روز دارید. همچنین تعدای مهارت (Skill) نیز برای بازیکنان این حالت در نظر گرفته شده است. در صورت دریافت این حالت نیز یک سلاح به نام Punk Queen دریافت خواهید کرد که قادر به آپگرید شدن با اسید، الکتریسیته و آتش می باشد و از هر نظر سلاح کامل و مرگباری می باشد.Dying Light در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۱۵ (مصادف با ۷ بهمن) در فروشگاه های آمریکا، روز ۲۸ ژانویه (مصادف با۸ بهمن) در استرالیا و نیوزیلند برای پلتفرم های Xbox 360 , Xbox One , Play Station 3 , Play Station 4 , PC عرضه خواهد شد.
 
 
_تریلری از عنوان Dying Light منتشر شد|فعل زامبی شدن را صرف کنید
   
[تصویر:  dyinglight_bethezombie_01-250x140.jpg]


به تازگی تریلری از عنوان Dying Light منتشر شده است که در آن گیم پلی بازی را به نمایش می کشد و به بازیبازان و طرفداران این عنوان نشان خواهد داد که چگونه می توانند در این عنوان به یک زامبی تبدیل شوند. با این تریلر در ادامه مطلب همراه شوید. این عنوان در تاریخ ۲۷ ژانویه در آمریکا، در ۲۸ ژانویه در استرالیا و نیوزلند و در سی امین روز ژانویه در اروپا و آسیا به انتشار خواهد رسید. عنوان Dying Light برای تمامی پلتفرم های  PC، PlayStation 3، PlayStation 4، Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد و در سبک Survival می باشد.شما می توانید تریلر منتشر شده از این عنوان را در زیر دانلود نمایید:
 
 
همچنین تصاویری از این عنوان در دسترس می باشد که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید و از آن ها لذت ببرید(کیفیت تصاویر بسیار بالا می باشد؛ تا لود شدن تصاویر صبور باشید)؛ همچنین نظرات خود را در رابطه با این عنوان با ما در میان بگذارید:


[تصویر:  dyinglight_bethezombie_03.jpg][تصویر:  1_5_jpg_1400x0_q856.jpg][تصویر:  dyinglight_bethezombie_01.jpg]
 
 
 

 

 
Dying Light بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت 
[تصویر:  date.png] مهر ۱۲ام, ۱۳۹۳| ۱۰:۰۷ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1408346485-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1408346485] 

[تصویر:  793246552_1369332978-250x162.jpg]


در بازی Dying Light شما از یک جهان باز، تعداد زیادی اسلحه با ترکیب های مختلف، انواع زامبی و لحظات دلهره آور مختلفی برخوردار خواهید بود. با این حال همیشه زمانی که بحث یک بازی جهان باز پیش می آید، بازیکنان بسیار مایل هستند بدانند که این مهم تا چقدر عمیق و گسترده پیاده سازی شده است. حال همه اینها برای Dying Light چطور خواهد بود؟ سازندگان پاسخ می دهند. آقای Tymon Smektala به عنوان تهیه کننده بازی Dying Light اعلام کرده اند که این عنوان “بیش از ۵۰ ساعت” گیم پلی خواهد داشت. ایشان گفته اند:
نقل‌قول: این بازی بدون شک بسیار بزرگ می باشد اما برای ارائه بهترین تجربه بقا در یک عنوان زامبی محور، ما یک سری عنصر غیر منتظره را برای گیم پلی بخش شب در نظر گرفته ایم. بازیکنان در زمانی که آنلاین هستند، با تحدید حمله یک Night Hunter به دنیای آنها مقابله خواهند کرد، موجودی که یک زامبی جهش یافته بسیار قدرتمند است و توسط هوش انسان کنترل می شود. این حملات یک بخش اصلی از Dying Light قلمداد می شود و برای تمامی پلتفرم ها، از همان روز اول در دسترس خواهد بود.
در Dying Light شما نقش یک بازمانده را در شهری هولناک ایفا خواهید کرد که مملوع از زامبی می باشد. ماموریت همیشه از صبح آغاز خواهد شد و شما باید تا قبل از شب به پناهگاه خود بازگردید. اگر موفق به این کار نشوید، با بدترین کابوستان ملاقات خواهید کرد. زامبی ها در شب به موجوداتی بسیار حراس آور تر تبدیل می شوند و مبارزه با دسته های بزرگ از آنها در تاریکی اصلا و ابدا کار آسانی نخواهد بود. به همین سادگی شما که یک شکارچی قحار در روز روشن بودید، حالا به یک طعمه تبدیل شده اید.بازی Dying Light برای تمامی پلتفرم های PS4،PS3، Xbox One،Xbox 360 و PC در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (مصادف با ۹ بهمن) منتشر خواهد شد.

 

 
دلم میخاود کلا زامبی باشم.
راستی تو بخش CO_OP یا Online هم میشه زامبی شد[img]images/smi/s0 (60).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img]
یک بسته هدیه چهار گانه برای بازی Dying Light در استیم قرار گرفت!



   
[تصویر:  dyinglight_bethezombie_02-600x337-250x140.jpg]


تیم سازنده بازی Dying Light امروز نوعی بسته هدیه چهار گانه را معرفی نمود. این بسته امروز پس از معرفی رسمی، برای پیش فروش در این شبکه قرار گرفت. برای مشاهده اطلاعات بیشتر از ویژگی های این بسته، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. این بسته چهار گانه، چهار نسخه کپی از باری مذکور را به شما ارائه می کند، به گونه ای که شما تنها مبلغ سه نسخه کپی از بازی را پرداخت خواهید کرد.  هم چنین قابل به ذکر است که شما، تنها یک نسخه از بازی را در ارشیو بازی های استیم خود دریافت کرده و سه نسخه دیگر به عنوان هدیه برای دوستان علاقه مندتان به این بازی ارسال خواهد شد. هم چنین نیاز به یاد آوری می باشد که تمامی نسخه های پیش فروش شده به عنوان پاداش و جایزه، شامل اسلحه  “Punk Queen ” و یک نوع مود یا حالت مخصوص به نام ” Zombie Mode ” را دارا می باشند.این بازی زامبی محور که در سبک Survival Horror_ Open World بوده و برای کنسول ها نسل هفتم و هشتم و PC عرضه خواهد شد، قرار است که در تاریخ ۲۷ ژوئن در امریکا شمالی، ۲۸ ژوئن در استرالیا، و در اخر در ۳۰ ژوئن در اروپا و اسیا، در سال جاری به صورت فیزیکی و دیجیتالی منتشر شود.

تریلری جدید از Dying Light منتشر شد | یک چوب بیسبال چه کارا که نمی کند! 

[تصویر:  date.png] مهر ۳۰ام, ۱۳۹۳| ۱۷:۰۷ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1408346485-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1408346485] 

[تصویر:  Untitled21.jpg]

بازی Dying Light نیز مانند سری Dead Island یک خصلت بسیار دلچسب را به ارث برده است و آن هم چیزی نیست جز شخصی سازی اسلحه ها با لوازم جالبی آن هم به روش هایی که فکرش هم به ذهنتان خطور نمی کند! امروز یک ویدئو کوتاه جالب از بازی Dying Light منتشر شده است که در آن ما شاهد یک چوب بیسبال بسیار مرگبار هستیم که توسط بازیکن ساخته شده. برای تماشای عملکرد آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید. ترکیب اسلحه ها یکی از بهترین مواردی است که می توان در بازی های زامبی محور داشت. تصور کنید که چوب بیسبال شما، علاوه بر تخریبی که دارد، الکتریسته نیز از خود متصاعد کند. آن وقت می شود معجونی بی نظیر که از آن سیر نخواهید شد!در Dying Light شما نقش یک بازمانده را در شهری هولناک ایفا خواهید کرد که مملوع از زامبی می باشد. ماموریت همیشه از صبح آغاز خواهد شد و شما باید تا قبل از شب به پناهگاه خود بازگردید. اگر موفق به این کار نشوید، با بدترین کابوستان ملاقات خواهید کرد. زامبی ها در شب به موجوداتی بسیار حراس آور تر تبدیل می شوند و مبارزه با دسته های بزرگ از آنها در تاریکی اصلا و ابدا کار آسانی نخواهد بود. به همین سادگی شما که یک شکارچی قحار در روز روشن بودید، حالا به یک طعمه تبدیل شده اید.بازی Dying Light برای تمامی پلتفرم های PS4،PS3، Xbox One،Xbox 360 و PC در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (مصادف با ۹ بهمن) منتشر خواهد شد.
 
  
 
نسخه های PS3 و Xbox 360 بازی Dying Light لغو شدند | این کنسول ها قدرت لازم را ندارند 

[تصویر:  date.png] آبان ۷ام, ۱۳۹۳| ۰۸:۰۸ [تصویر:  user.png] آرش سعادتمند [تصویر:  1408346485-bpfull.jpg&w=48&id=16607&random=1408346485] 

[تصویر:  Dying-Light-logo-250x138.jpg]

کنسول های نسل هفتمی بیش از ۸ سال است که در عرصه بازی های ویدئویی حضور دارند اما ظاهرا عمر آنها دیگر رو به پایان است. امروز خبر ناراحت کننده ای (یا شاید هم خوشحال کننده) پیرامون بازی Dying Light منتشر شده است و آن هم لغو ساخت نسخه های Playstation 3 و Xbox 360 است. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب موجود می باشد. استدیو TechLand که به عنوان سازنده بازی Dead Island شناخته می شود رسما اعلام کرده است، کنسول های قدیمی توانایی اجرای بازی Dying Light را ندارند. آنها در بیانیه رسمی خود گفته اند:
نقل‌قول:
بعد از آزمایشات داخلی که در استدیو صورت گرفت، ما به این نتیجه رسیدیم که نسخه نسل گذشته Dying Light را کنار گذشته و بازی نامبرده را انحصارا برای کنسول های نسل جدید و PC منتشر کنیم.بخواهیم خیلی ساده صحبت کنیم، کنسول های قدیمی نمی توانند Dying Light را اجرا کنند و در عین حال به هسته آن پایبند بمانند.برای کسب اطمینان خاطر از بابت اینکه شما بهترین تجربه را با Dying Light خواهید داشت، ما تصمیم گرفته ایم که این بازی را فقط برای قدرتمندترین سیستم ها بدون هیچ گونه افت کیفیت عرضه کنیم. با توجه به این مسئله، دیگر مهم نیست که شما کدام پلتفرم را انتخاب می کنید چرا که در هر صورت بهترین تجربه را خواهید داشت.
تا به اینجای کار آنها صرفا گفته اند که Playstation 3 و Xbox 360 کشش اجرای این بازی را ندارد. اما دقیقا این مسئله به چه صورت می باشد؟
نقل‌قول:
به عنوان مثال در بازی می توان به صورت همزمان ۲۰۰,۰۰۰ آبجکت را نشان داد.به این مسئله شما نورپردازی واقع گرایانه ما را که بر پایه فیزیک بنا شده است اضافه کنید تا اینکه سپس کنسول های نسل جدید را واقعا به چالش بکشید.قابلیت هایی مثل این موارد در کنار پایه های گیم پلی همچون حرکات طبیعی بازیکنان، سیستم توسعه شخصیت و یک دنیای وسیع بخشی انکار ناپذیر از Dying Light می باشند. ترکیب تمامی این موارد نیازمند دستگاه هایی است که از تکنولوژی های پیشرفته بهره می برند.
این خبر باعث نا امیدی هواداران Dying Light در نسل هفتم خواهد شد اما از طرفی دیگر نیازی نیست سازندگان وقت خود را با نسخه هایی طلف کنند که اول و آخر ضعیف می شود و آنها می توانند همین زمان را در رسیدگی به نسخه های برتر صرف کنند.در Dying Light شما نقش یک بازمانده را در شهری هولناک ایفا خواهید کرد که مملوع از زامبی می باشد. ماموریت همیشه از صبح آغاز خواهد شد و شما باید تا قبل از شب به پناهگاه خود بازگردید. اگر موفق به این کار نشوید، با بدترین کابوستان ملاقات خواهید کرد. زامبی ها در شب به موجوداتی بسیار حراس آور تر تبدیل می شوند و مبارزه با دسته های بزرگ از آنها در تاریکی اصلا و ابدا کار آسانی نخواهد بود. به همین سادگی شما که یک شکارچی قحار در روز روشن بودید، حالا به یک طعمه تبدیل شده اید.بازی Dying Light برای تمامی پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (مصادف با ۹ بهمن) منتشر خواهد شد.
 
شرکت اپیک گفته بود کنسول های نسل هفتم نمی تونن بازی هایی رو که با موتور آنریل 4 ساخته میشه، پردازش کنن. من هم وقتی این بازی برای 360 و PS3 تایید شد خیلی تعجب کردم. خود تیم سازنده نباید اصلا روی این نسخه کار میکردن تا کیفیت سه نسخه اصلی رو بالاتر ببرن
 
لعنت بهشون[img]images/smi/s0 (43).gif[/img](!) خب از اول اعلام نمی کردید که دارید می سازید که ما دلمون خوش نکنیم که ی بازی حداقل برا نسل 7 میاد
 
صفحه‌ها: 1 2 3 4