Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نبرد اتومبیل ها|عنوان جدیدی در سبک Racing معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت Bugbear Entertainment بالاخره پس از مدتی نام مشخصی برای پروژه جدیدشان در سبک Racing (اتومبیل رانی) منتشر کردند.

عنوان Wreckfast  امروز در Blog این شرکت معرفی شد. سازندگان در متنی در وبلاگ ذکر شده معنای کلمه و منبع الهام دقیق آن را ذکر کرده اند که آن را در زیر مشاهده میکنید:
نقل‌قول: معمولا ما در سری مسابقه های NASCAR و یا Formula 1 شاهد این موضوع هستیم که ماشین های مسابقه بسیار نزدیک به هم حرکت کرده و گاهی حتی قضاوت را برای رتبه های اول تا سوم سخت میکنند به همین دلیل ما بار ها در این گونه مسابقات دیده ایم که اتومبیل های مسابقه تصادفاتی سخت و پی در پی در داشته اند و این یک بهانه برای ما بود که یک بازی بر مبنای تخریب بسازیم.
همچنین علاوه بر مشخص شدن نام این عنوان جدید در سبک Race، بخش های دیگری همانند Multiplayer معرفی و اطلاعاتی از آن به انتشار رسید.طبق گفته های سازندگان حداکثر 18 بازیکن میتوانند در یک مسابقه در 4 حالت مختلف همانند : racing, demolition derby, deathmatch, team deathmatch به رقابت بپردازند.
در حال حاضر سازندگان به زمان بیشتری برای کار بر روی اضافه کردن تعداد بیشتری بازیکن (حداکثر 24) در یک سرور نیاز دارند. علاوه بر این ها تیم Bugbear قول داده است تا بخش ها و امکانات هیجان انگیز بیشتری همانند کار بر روی گرافیک به خصوص در منظره ها دور دست،اتومبیل های کوپه،اتومبیل های کشور های مختلف و جزئیات کوچکتر همانند سادگی جستجو در بین دوستان در شبکه Steam را به بازی اضافه کند تا یک تجربه بی نظیر را به ارمغان بیاورند.
به نظر می آید که نام بازی در نگاه اول دلچسب و هیجان انگیز به نظر برسد اما باید تا تاریخ انتشار اصلی این عنوان فعلا صبر کرد. قیمت این عنوان 29.99 دلار در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر درباره ی Wreckfast میتوانید به Steam Early Access مراجعه کنید.
 
[تصویر:  wreckfest.jpg?8cfc20]

تشکر از VG247 و DUALSHOCKERS

 
اول ممنون از خبرتون![img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
اشکال خاصی نداشتین فقط 2 جمله بندی اشتباه بود:
نقل‌قول:
طبق گفته های سازندگان حداکثر 18 بازیکن میتوانند در یک مسابقه در 4 حالت مختلف با یکدیگر رقابت کنند این 4 حالت عبارتند از : racing, demolition derby, deathmatch, team deathmatch میباشد.
خوب ببینید شما یا باید "عبارتند از" رو نمی آوردید تو جمله، یا "میباشد رو"[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]

 

 

 
آخه من فکر کردم اگه همینطوری جمله رو بدون فعل رها کنم قشنگ نیست

ممنونم ویرایش شد.
ممنون بابت خبر.
امیدوارم در 2014 منتشر بشه.
واقعا این خشکسالی بازی داره همه رو دیوانه می کنه.[img=18x18]images/smi/s0 (43).gif[/img]
ترجمه خوبی بود [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

آخرش فقط یکم باید بهتر از این باشه. وقتی قیمت می نویسید واحدش هم هرچی هست (دلار، یورو، پوند، ...) ذکر کنید. ضمناً "قیمت 29.99 در نظر گرفته شده برای ..." بهتره به این صورت نوشته بشه:

"قیمت 29.99 (دلار یا ...) در نظر گرفته شده (است) و می توانید برای اطلاعات بیشتر ..." یا "قیمت 29.99 (دلار یا ...) در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر ..."