Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آموزش آنلاین بازی کردن Counter-Strike Global Offensive
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
همانطور که می دانید در زندگی روزمره ی گیمر های حرفه ای نام طلایی و پر افتخار Counter-Strike به روشنایی خورشید می درخشد، یکی از شاخص های این سری رقابت کردن با حریف های خویش می باشد که بسیار به ارزش بازی افزوده است.
در ادامه شما یاد می گیرید که چگونه نسخه ی سال 2012 این سری که با گرافیکی بالا تر و محیطی زیباتر عرضه شد را به صورت آنلاین بازی کنید، در ادامه ی آموزش با ما باشید.
نکته:برای آنلاین بازی کردن این عنوان باید Gift-Steam یا CD-Key این عنوان که با قیمتی حدود 30.000 تومان است را تهیه و خرید کنید یا این که کانتر خود را مستقیم از SteamPowered دانلود کنید.
اگر نکات بالا را نداشته باشید، صد در صد از سرور KiCk می شوید و نمی توانید بازی کنید، این نکته را داشته باشید که سرور ها دارای سیستمی اتوماتیک هستند و فردی را که :(سی دی کی یا گیفت استیم نداشته باشد) کیک می کنند.
در ادامه ی آموزش انلاین بازی کردن با ما باشید

کانتر خود را اجرا کنید، معمولا این کانتر به زبان Russian یا Germany است پس شما باید این زبان را با جایگزین کردن فایل Rev.ini به English تغییر دهید تا در ادامه ی راه به مشکل خاصی بر نخورید.
بر روی 
Найти сервер یا Find Server کلیک کنید تا آپشن های پیدا کردن سرور برای شما نمایان شود
سپس در قسمت Favorits Server(شاید اشتباه املایی داشته باشم) بروید و در پایین بر روی Add Server کلیک کنید، سعی کنید از کشور های حوضه ی آسیا یا نزدیک به ایران برای جوین شدن استفاده کنید(روسیه و اوکراین بهترین گزینه هستند)

سپس به سرور جوین شوید، اگر می خواهید Ping خود را مشاهده کنید، باید بر روی View Server info که با کلیک راست بر روی سرور مورد نظر نمایان می شود، پینگ خود را ببینید. 
برای بازی باید از اینترنت 512(ترجیحا مخابرات) استفاده کنید و بالاتر از این سرعت=پینگ کم تر
اگر نتوانستید سرور را باز کنید یا در واقع با خطای Not-Respondig مواجه شدید در قسمت Console که با علامت ` باز می شود این عبارت را تایپ کنید:
Connect Your IP Server
آی پی سرور را بعد از کانکت وارد کنید یا در واقع Copy Paste کنید.
موفق باشید، اگر سوالی داشتید بپرسید که در 24 ساعت آتی جواب داده خواهد شد.
با تشکر،(Mr.Payne)