Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Final Fantasy XIV: A Realm Reborn ماه بعد در PC !
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Final-Fantasy-XIV-A-Realm-Reborn.jpg]




یکی از بزرگترین عناوین در سبک JPRG سری بازی های Final Fantasy میباشد که یکی از کهن ترین سری بازی ها در صنعت گیم میباشد. این عناوین معمولا برای PC نمی آیند و فقط برای کنسول ها عرضه میشود. تقریبا 2 ماه پیش بود که شرکت Square Enix خبر از منتشر شدن Final Fantasy XIII اعلام شد و هواداران این بازی بسیار خوشحال شدند که در تاریخ 10 اکتبر سال 2014 مصادف با 18 مهرماه 1393 برای پلتفرم PC نیز عرضه شد و باید گفت که این عنوان در سال 2010-2013 برای پلتفرم های PS3/Xbox360 منتشر شده بود که متاسفانه روز قبل از انتشار این بازی برای PC گفته شد که این بازی با کیفیت 720p بر روی PC اجرا خواهد شد، حتی در سیستم های High-End!!!. عنوان" Final Fantasy XIV: A Realm Reborn" که در سال 2013 برای پلتفرم های PS3 و Xbox 360 منتشر شد و با استقبال بسیار خوب منتقدان و بازیبازان قرار گرفت. حال ناشر این بازی اعلام کرده است که این بازی در ماه آینده برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد. همچنین ناشر بازی تاریخ انتشار آن را 14 نوامبر 2014 مصادف با 22 آبان 1393 منتشر خواهد شد. همچنین گفته شده است این بازی نسخه ی GOTY میباشد و همراه به کتاب داستان بازی، کارت های بازی، شامل تمامی DLC هایی که تابحال منتشر شده است میباشد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا بازی Final Fantasy XV نیز پس از مدتی برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.



 
والا اقدام بسیار بدیع و صناعت بسیار ظریفی از جانب اسکوئر انیکسه فقط خواهشا مسئولین یکم حجمشو کم کنن! نسخه سیزدهمش 57 گبگ هست.
بازی FFXIV خیلی جالبه، ولی به درد ما نمی خوره با این وضع نت! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
نقل‌قول: فقط خواهشا مسئولین یکم حجمشو کم کنن! نسخه سیزدهمش 57 گبگ هست.
میان پرده ها و تمامی دیگر سکانس ها CGـن! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] با این وضع میشه گفت 57 هنوز کمه! [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
بازم خوب است که برای PC عرضه میشود !