Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان در حال ساخت توسط استودیو Guerrilla Cambridge’s فیزیک بسیار قدرتمندی را دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ما می دانیم که استودیو سازنده ی بازی Killzone: Mercenary یعنی استودیو Guerrilla Cambridge’s در حال کار بر روی فرانچیز بسیار قوی و تازه ای می باشد که یک بازی انحصاری برای PS4 است. حال اطلاعاتی بیشتر از بخش های فیزیک و گرافیک آن به انتشار رسیده است که قادر به مشاهده آن در ادامه هستید.
[تصویر:  guerrillacambridge-670x437.jpg?eaa32f]
طبق اطلاعات منتشر شده این استودیو:
نقل‌قول: Guerrilla Cambridge’s در حال کار بر روی عنوانی با سایه زنی و نورپردازی بالا می باشد تا یک فرانچیز با سطحی جهانی از فیزیک و گرافیک را برای PS4 به ارمغان آورد. در این بخش سازندگان در حال پردازش جلوه های بصری با تکسچر های بالا هستند. Shader ها به تقویت نیاز دارند تا فیزیکی بزرگ و استاندارد را بسازند. شما همچنین نیاز به برقراری تعادل Shader ها را برای استحکام جلوه های بصری و روان بودن آن ها را دارید.
همان طور که واضح می باشد بخش فیزیک در این بازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تکنیک های بسیاری در نورپردازی ها، قابلیت های دیگر باعث به وجود آمدن جلوه های بسیار قوی در این زمینه شده است. یکی دیگر از این اطلاعات قابلیت ها قابلیت BRDF(تابع توزیع انعکاس دوجهته) می باشد. این قابلیت نیز امکانات بیشتری در زمینه ی فیزیک در بخش انعکاس نور می دهد.
تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است اما با این اطلاعات ما احتمالا با بازی بسیار گسترده ای در بخش های گرافیکی مواجه خواهیم شد.
منبع: http://www.dualshockers.com/2014/10/15/g...-standard/