Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی از DLC Final Stand از بازی Battlefield 4 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Battlefield 4 یک تیر اندازی اول شخص است که سازنده ی آن DICE و ناشر آن EA می باشد. یکی از DLC های این بازی را می توان DLC Final Stand قلمداد کرد. که به تازگی اطلاعاتی از آن به انتشار رسیده است و شما قادر به مشاهده ی آن در ادامه ی مطلب هستید.
[تصویر:  Screen-Shot-2014-09-08-at-4.38.07-PM-640x360.png]
این DLC در کشور روسیه به وقوع می پیوندد و شامل چهار نقشه با نام های: Operation Whiteout در منطقه ی سیبری، Hangar 21 به عنوان یک پایگاه زیر زمینی، Hammerhead به عنوان یک میدان جنگی و قدیمی و یک فروشگاه نظامی در Giants of Karella.
همچنین در این DLC تعدادی وسیله و سلاح وجود دارد که به این شرح هستند: بازیکنان حال می توانند HT-95 Levkov را برانند و از آن در نبرد ها استفاده کنند، بازیکنان قادر به بهره بردن از هواپیمای بدون سرنشین XD-1 Accipiter خواهند بود، این DLC امکان بکار بردن Rorsch MK-1 را می دهد. این سلاح طبق وعده های DICE هوشیاری  تیر انداز را بالا تر می برد و دقت شلیک را افزایش می دهد، در این DLC وسیله ای با نام DS-3 DECOY وجود دارد که باعث می شود دشمنان خیال کنند شما از متحدانشان هستید.
علاوه بر این موارد یک سلاح و یک وسیله ی دیگر وجود دارد که در این DLC هنوز نمونه ی اولیه هستند که نام آن ها: rail-gun به عنوان یک سلاح تک شلیکی که وابسته به نیروی محرکه کار می کند و مورد دوم هم یک تانک شناور است. دنبال کنندگان این بازی در پلتفرم PC حال می توانند این DLC را امتحان کرده اما نسخه ی کامل این DLC هنوز به عرضه ی جهانی نرسیده است.
منبع: http://www.ign.com/articles/2014/10/17/m...k-revealed