Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی از قابلیت های جدید Destiny لیک شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قطعا همگان بازی تیراندازی اول شخص استودیو Bungie یعنی Destiny را می شناسند. عنوانی که تقریبا ضعیف تر از انتظارات ظاهر شد اما حال خبری از یک آپدیت گسترده در ماه دسامبر از این بازی به گوش می رسد که اطلاعات لیک شده از آن در ادامه ی مطلب قابل مشاهده است.
[تصویر:  destiny-hp-fb-og-share-img-tom-clancy-s-...height=630]
اطلاعات در سرور های اصلی Destiny که نام آن DestinyDB است، توسط یکی از کاربران با نام SwordofCrota قرار داده شد. این اطلاعات بر مبنای زیر می باشد:
همراه با زره هایی که برای تمام سطح ها با چند قابلیت جدید، با مواردی که در معادن وجود دارد می توان به رویداد جدیدی پی برد، با محاکمه ی Osiris می توان یک سلاح شلیک توپ دستی را به دست آورد، یکی دیگر از موارد این آپدیت وجود دو نشان محاکمه osiris و گنجشک افسانه ای می باشد. همین طور یکی از قابلیت های مورد اشاره قرار گرفته قابلیت شتاب دهنده ی امتیازات می باشد، اصولی جدید در سایه زن ها و شکل های کشتی و ناو های هوایی وجود دارد، یک مجموعه ی جدید برای محافظان جناح پیشرو وجود دارد. سطح های بالاتری برای تخمین زدن شما وجود دارد و علاوه بر آن  سطح های بالاتری برای ضربات مشخص شده است. در پایان اطلاعات اعلام شد قابلیت حمله ی ناگهانی نیز در این آپدیت برای بازیکنانی که از سطح 28 تا 32 برخوردار هستند قابل استفاده خواهد بود، این قابلیت از سطح 28 تا 32 در حالت عادی وجود دارد اما پس از سطح 32 این حالت به درجه ی سخت خود خواهد رسید و همچنین این قابلیت در بخش لیست بازی ضربات قابل استفاده خواهد بود.
این قابلیت ها در دسامبر منتشر خواهند شد.
منبع: http://www.ign.com/articles/2014/10/17/a...n-december