Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Assassin’s Creed Chronicles: China | Official Thread
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ACC_IconicImage_LPortrait_Version-Copy-138x200.jpg]

وقایع بازی ACC: China که توسط استدیو Climax ساخته می شود، در قرن شانزدهم و شهر پکن رخ خواهد داد که طی آن، شما در نقش یک آدم کش زن به نام Shao Jun قرار می گیرید که در گذشته، از شاگردان قهرمان Assassin’s Creed II یعنی Ezio Auditore بوده است. Ubisoft در اطلاعیه رسمی خود آورده است:

نقل‌قول: ماجراجویی های خود را فراتر از فرانسه ببرید و با یک عنوان جداگانه، که وقایع آن در قرن شانزدهم و شهر پکن رخ می دهد، در نقش Shao Jun به عنوان یکی از شخصیت های محبوب فیلم انیمیشنی Assassin’s Creed Embers ظاهر شوید. او که توسط Ezio Auditore آموزش دیده است به عنوان آخرین Assassin بازمانده فرقه برادری چین، به پکن باز گشته است. Shao Jun می خواهد از تمامی کسانی که فرقه آنان را نابود کرده است انتقام بگیرد.با این عنوان تجربه ای کاملا تازه را داشته باشید که از بوم های نقاشی الهام گرفته است. فنون قدرتمند Shao Jun در هنرهای رزمی و وجود سلاح های مرگباری همچون Jian Sword و Foot Blade، اجازه می دهد که او دشمنان را از سایه ها و یا در نبردهای گروهی از بین ببرد. اماکن افسانه ای را مانند دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه، در یک عنوان دو و نیم بعدی قابل دانلود تجربه کنید.

Assassin’s Creed Chronicles: China یک بخش از Season Pass بازی Assassin’s Creed: Unity می باشد و شما می توانید آن را به صورت جداگانه هم برای پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC در اوایل سال ۲۰۱۵ تهیه کنید.
ظاهرا شرکت Ubisoft باز هم نقشه های جدیدی را برای سری بازی Assassin’s Creed در سر می پروراند. بازی پلتفرمر ۲٫۵ بعدی Assassin’s Creed Chronicles: China که به عنوان بخشی از Season Pass بازی Assassin’s Creed: Unity برای مدتی معرفی شده است، ظاهرا ابتدای کار مسیری کاملا جدید می باشد. برای توضیحات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
 اینطور که معلوم است Ubisoft قصد دارد سری Chronicles را بسیار گسترش دهد و تنها نمی خواهد که با همین یک عنوان کار خود را خاتمه بخشد. آقای Alex Amancio به عنوان مدیر پروژه بازی Assassin’s Creed: Unity گفته اند:
نقل‌قول: حقیقت ما ایده باز های سبک side-scrolling را بسیار دوست می داریم مانند Mark of the Ninja. از طرفی نیز با خود فکر کردیم که این مهم راه بسیار خوبی می تواند برای کاوش در دنیای خلق شده توسط ما باشد.نکته بسیار جالب در رابطه با این عنوان چنین می باشد که تک تک بخش های داستانی، جلوه ای هنری به سبک همان زمان خواهند داشت. به همین خاطر است که بازی شخصیت Shao Jun مانند جوهرهای چینی، بسیار سیاه و قرمز می باشد. زمانی که ما شخصیت های جدید داشته باشیم و بازه زمانی متفاوتی را انتخاب کنیم، جلوه های هنری نیز بسته به همان شخصیت اصلی تغییر خواهد کرد.
هنوز معلوم نیست که بازیهای آینده به صورت کاملا مستقل عرضه خواهند شد یا اینکه روش های فعلی را در پیش می گیرند. آقای Amancio نیز در رابطه با این مسئله تنها گفته اند که “نمی خواهند غافلگیری ها را لو دهند”.

[تصویر:  ACU245_ACC_LeapOfFaith-250x140.jpg][تصویر:  ACC_Combat_ForbiddenCity-nologo-250x140.jpg][تصویر:  ACU245_ACC_Running_Landscape-250x140.jpg]
   
 
ویدئو معرفی
 
   
گیمفا / آرش سعادتمند