Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان The Tomorrow Children از 3 حالت Anti-Aliasing بهره می برد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی The Tomorrow Children عنوانی در سبک Sandbox، در حال ساخت توسط استودیو Q-Games و در انحصار کنسول PS4 است که به تازگی نسخه ی Alpha خود را به پایان رسانیده است. چندی پیش استودیو سازنده ی این انحصاری نسل حال حاضر سخنانی در صفحه ی خود و در شبکه ی توئیتر اعلام کرده است که شما قادر به کسب اطلاعات منتشر شده از این سخنان در ادامه ی مطلب هستید.
[تصویر:  B1BJJmUCUAAbLJJ-670x335.jpg?eaa32f]
این استودیو علاوه بر این که تاریخ انتشار این عنوان را هفته ی آینده اعلام کرده است، سخنانی دیگر مطرح نموده که به شرح زیر می باشند:
نقل‌قول: در The Tomorrow Children چیز های سختی وجود دارد، ما در این عنوان از سه نوع Anti-Aliasing همزمان استفاده می کنیم.
این بازی در سال 1960 و در روسیه به وقوع می پیوندد که تجربه ای از روسیه آن دوران و آن هم در سبک Sandbox به ارمقان می آورد. بازی The Tomorow Children همچنین توسط کمپانی سونی منتشر خواهد شد و سازنده ی این عنوان Q-Games می باشد.
منبع: http://www.dualshockers.com/2014/10/31/t...next-week/

 
1- ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
2- تو ترجمه یه اشتباهی داشتی[img]images/smi/s0 (83).gif[/img] تیم سازنده تاریخ عرضه ی بازی هفته ی آینده اعلام نکرده! بلکه گفته هفته ی آینده اطلاعات جدید میاد[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
نقل‌قول:
این استودیو علاوه بر این که تاریخ انتشار این عنوان را هفته ی آینده اعلام کرده است، 
3- تو قسمت پایین خبر بهتر بود به جای تیم سازنده اسم کارگردان بازی Dylan Cuthbeat می گفتی ( منبع ذکر کرده...)[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]