Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سری Call Of Duty تاکنون بیش از 188 میلیون نسخه فروخته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  call-of-duty-advanced-warfare.jpg]

شکی نیست که سری Call Of Duty یکی از برترین سری بازی‌های اول شخص تاریخ است. هر نسخه از این سری فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است، حال چه آن نسخه به مزاق بازی‌بازان خوش آمده و یا نیامده باشد. با توجه به خبری که هم‌اکنون منتشر شده، سری Call Of Duty پرفروش‎ترین سری بازی در سبک تیراندازی اول شخص است.

با توجه به اطلاعات، سری Call Of Duty تا ما جولای سال 2014، بر روی تمامی پلتفرم‌ها، 188,900,000 نسخه فروخته است. البته این آمار فروش جدیدترین نسخه از این سری، یعنی Call Of Duty: Advanced Warfare، را شامل نمی‌شود.
Call Of Duty همچنین به عنوان برترین سری بازی، توسط خوانندگان کتاب رکورد‌های گینس که بیش از 5 هزار نفر در 140 کشور را شامل می‌شود، انتخاب شده است.
اولین نسخه از سری Call Of Duty در سال 2003 برای PC منتشر شد و تاکنون 21 عنوان از این سری، که اسپین آف‌ها را نیز در بر می‌گیرد، به انتشار رسیده است. Call Of Duty: Advanced Warfare که جدیدترین نسخه از این سری محسوب می‌شود هفته گذشته برای دو کنسول نسل هشتمی PS4 و Xbox One، دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3، و البته PC عرضه گشت.

منبع
 

 

 

 

 

 
بیا بعد میگن چرا اکتیویژن بازی دیگه ای درست نمی کنه خوب معلومه  نیازی نداره دیگه!
قشنگ اندازه دوتا ایران![img]images/smi/s0 (43).gif[/img]

البته بیشترم میشه![img]images/smi/s0 (83).gif[/img]
مگه جمعیت ایران اسکناسن[img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img] ولی جالا دور از اسپم خیلی کم فروخته. نا سلامتی 11 تا کالاف داده بیرون و ما بقی هم به کنار.
 شرط میبندم سریعترین فروش رو GHOSTS داشته دلیلش هم هایپ next-gen بود و بس. COD نسل بعد واقعی AW بود نه ghosts.
همیچین بد نفروخته ها!