Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نرخ فریم ریت Assassin’s Creed: Unity بسیار پایین است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  495791.jpg]

می‌توان گفت که [font=comic sans ms]Assassin’s Creed: Unity پیش از انتشارش یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2014 محسوب می‌شد. اما پس از عرضه‌اش به بازار و انتشار نمرات و نقد‌های منتقدان و طرفداران، بسیاری از این بازی ناامید شدند. طرفداران معتقدند که یوبی‌سافت هر ساله تنها گرافیک را بهینه‌سازی و محیط بازی را به یک جای دیگر منتقل می‌کند اما گیمپلی را دست نخورده باقی می‌گذارد. حتی همان گرافیک بازی هم مشکلات فراوانی دارد که طرفداران از آن‌ها هم می‌رنجند. هم‌اکنون با توجه به خبری که منتشر شده و سخنان طرفداران در ادامه، می‌توان فهمید که گرافیک فنی این عنوان، اعم از نرخ فریم ریت نیز مشکلات بسیار زیادی دارد.

یکی از کاربران Reddit با نام Merkwerk در رابطه با نسخه PS4 عنوان [/font]
Assassin’s Creed: Unity گفته است که:
نقل‌قول:
من فکر می‌کردم که با یک بازی بزرگ طرف هستم، اما خدایا نرخ فریم این عنوان بسیار ضعیف است. نرخ فریم ریت حتی نزدیک به 30 فریم بر ثانیه ثابت هم نیست. بیش‌تر به نظر می‎آید که با نرخ 20 فریم بر ثانیه بازی در حال اجرا است، و با این وجود چندین بار شاهد افت بیش‌تر فریم ریت بوده‌ام. 
کاربر دیگری با نام Shehan 1993 نیز گفته است که:
نقل‌قول:
آیا شما هم افت شدید فریم ریت را به خصوص در دسته‌های پرجمعیت تجربه میکنید؟ من بر روی PS4 بازی می‌کنم. راهی برای درست کردن این موضوع بلدید؟
iQuebec نیز گفته است که:
نقل‌قول:
فکر می‌کنم که کنسول PS4 من در حال مردن است، به خاطر این که من مشکلات زیادی با تکسچر‌ها و نرخ فریم ریت دارم. (خطر اسپویل) هم‌اکنون در حال تجربه آن قسمت که باید با جمعیت قاطی شوید و از محافظین عبور کنید، هستم. این مشکل از PS4 من است یا این که بازی بسیار بد اجرا می‌شود؟
البته فقط دارندگان کنسول PS4 نیستند که از مشکلات افت نرخ فریم رنج می‌برند. دارندگان Xbox One نیز از افت نرخ فریم ریت شکایت دارند.
کاربر thewouldbeking که از دارندگان Xbox One می‌باشد گفته است که:
نقل‌قول:
من می‌خواهم به هر کسی که قصد خرید این عنوان را دارد هشدار بدهم. من این بازی را با باندل Xbox One دریافت کرده و شروع به بازی کردم. بازی با نرخ 30 فریم برثانیه، اما به صورت ناثابت، اجرا می‌شود و بالا و پایین شدن فریم ریت به صورت مداوم ادامه دارد. من می‌گویم که صبر کنید تا وقتی که این مشکل حل شود، یا این که بازی را اصلا نخرید. این عنوان عملا غیرقابل بازی است.
به نظر می‌آید که خریداران اصلا از Assassin’s Creed: Unity [font=tahoma]راضی نیستند. هر چند امید می‌رود که یوبی‌سافت با ارائه مداوم آپدیت و بهینه‌ساز این مشکل را حل کند.

منبع
[/font]

[تصویر:  assassins_creed_unity__wallpaper_1440p__...7m1q7h.jpg]



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
از pc خبری نیست ؟
ولی این ها هم خیلی دیگه ناز نازین(البته افت فریم خیلی رو اعصاب).
من خودم بازی dead rising 3 رو بازی میکردم حتی فریمم به 10 هم میرسید ولی با این وجود تمومش کردم.
الان مشکل اینجاست که راست میگن گیم پلی دست نخورده باقی مونده؟
بابا خیلی مسخرست همه اساسین ها مشکل افت فریم دارن!! من الان تو اساسین 3 هم افت فریم دارم ! فریم به زور تو جنگل به 40 میرسه ! سیستمم اینه : 

cpu core i5 2500

R9 280x vapor 3gig

ram 8gig

خدا کنه این یونیتی رو حداقل رو مدیوم 40 فریم بده ! 

الان همین سیستم تمام بازی های نسل بعدی رو بالای 50 فریم میده ! اما این اساسین ها همیشه مشکل دارن